Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kasthavel

Growersmeeting

Recommended Posts

Er zijn meerdere data geopperd , maar aangezien wij gaan bootje varen en barbequeen zal het wel lekker weer moet wezen.

 

Daarom moet je rekening mee houden dat dit rond juni zal wezen , maar daar zal een paar weken voor tijd meer over worden bekend gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mensne ben door onze sjaak banaan gewezen op dit ultieme WF meeting en ik wil graag van de partij zijn eindelijk is veel gerzichten in 1 klap :wOOt onder het genot van een hapje dronk en blowtjuh kan nooit verkeerd zijn.

 

meppel las ik dacht ik net ??? tsjaa prima ik ben zelf afhankelijk van de trein en redelijk auto ziek :rofl hoe ver is het vnaaf het station nog met de auto rijden dan ????

 

ik zou graag willen komen

defenitief besluit geef ik door als de datum vast staat juni is geen gek idee lekker buiten lauw zitten te weten ;) en die 20 pleuri komt dan ook wel goed.

 

ik hoor het en ziet het wel ik zal ook dit topic maar op de voet moeten volgen :D

 

 

ik heb nog niemand over (olijf:P :verrygood )olie gehoord ???? dat wil wel meenemen tegen die tijd :huh: kunnen de de die hards het proberen en mijn tips geven er ijn er sowieso 2 aanwezig waar ik op het gebied van olie veel van kan leren :smoke

btw als we tog met zoveel man zijn is er vast wle iemand die instaat is om een verdamper mee te emen of nie ??? daar ben ik nou altijdf al is naar benieuwd :smoke

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is weer meer duidelijk geworden wat betreft HET GEBEUREN , namelijk:

 

De datum is ons duidelijk geworden , het is het weekend van 15 tm 17 augustus.

Dit omdat er dan een bluesfestival wordt gehouden (vallen wij blowers minder op tussen camping volk) bij smits paviljoen (<----Googelen) , en wij namelijk gesitueerd zijn op ANWB-camping Botel-Giethoorn(<---eveneens Googelen) wat nog geen paar honderd meter is verwijderd van het paviljoen waar het festival gehouden word.

 

Hier heeft een kennis van Havel een landje van circa 100M2 waar een paar mensen kunnen kamperen met tentjes , dit is ook wel gewenst I.V.M de vele mensen die komen (30 man and counting) en zo kunnen verantwoorden dat er zoveel mensen zijn op het landje aanwezig zijn.

 

Tevens zijn we er uit met de bootjes :

 

1 sloep voor 10 a 12 man

1 motor/fluisterbootje voor 4 a 6 man

1 zeilpunter ( jaahhaa Wazzup :P kun je ze leren zeilen ) voor 4 a 5 man

 

Het plan was om in groepjes van ongeveer de helft op het water te gaan en de anderen op het landje blijven (blowen en ouwehoeren) en na een paar uur de anderen laten varen.

 

s,Avonds na zessen zal er een gezamelijke BBQ plaats vinden op het landje , daarna worden de niet blijven slapers en OV-tuig :o worden teruggependeld naar Meppel station als het al niet te laat is :D .

 

Maar , wij zoeken nog 2 BBQ,s anders moeten we met 30 man op eentje BBQ,en....,Wie heeft er nog een??

 

En enige mensen die ook met de auto komen naar Meppel station en dus kunnen pendelen ivm met de tijd en wij maar 1 auto hebben om te pendelen, wie wil???.

 

Er zal iemand zijn met een bordje WF bij de hoofdingang om iedereen op te vangen van de trein en de parkeerplaats , en de mensen die pendelen willen kunnen hun auto tijdelijk parkeren op de grote paarkeerplaats naast het station(<----Google Earth) van waaruit de OV,ers worden overgebracht.

 

Wij hopen dat iedereen met OV voor 10 uur s,OCHTENDS op het station IS , eigenlijk moet ZIJN.

Dus OP TIJD uit je nest en in de trein WF,ers , anders moeten we dubbel pendelen

 

Meer info volgt...., ongetwijfeld iets vergeten.

 

Greetz La Cucharacha en de Havelaar.

 

PS.

Er komt een pre-meeting in dedemsvaart , voor info HIER KLIKKEN

 

@ Masteryero

 

Het ritje duurt ongeveer 10 a 20 min , en anders draaien we even een raampje open :smoke :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

:( Jammer, dan moet ik me bij deze afmelden, augustus zit vol.

Denk niet dat m'n annuleringsverzekering "WF-Meeting" als reden pikt. :smoke

 

gr.

 

Spewey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

wat een prachtige organistatie dit gebeuren. half augustus moet ik wel wat kunnen regelen om een dagje vrij te nemen!

 

Groeten P2

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeei Spewie,

 

Nou dan kom je toch op de pre /pro/ meeting in Juni :smoke ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeei Spewie,

 

Nou dan kom je toch op de pre /pro/ meeting in Juni :smoke ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeei Spewie,

 

Nou dan kom je toch op de pre /pro/ meeting in Juni :smoke ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zekerssss niet... Wij hebben er nu al plezier om!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie maken er echt werk van heren organisatoren!!

Ik kan niet wachten :o

 

 

Citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo ik stel me even voor ik ben vrij nieuw hiero

ik zo graag bij zo meeting bij willen zijn om veel te kunnen leren :(

is dat mogelijk dat ik deze meeting bij woon of vinden jullie dat niks ?

 

heb eigen vervoer :rofl hopelijk me eerst oogst woot :(

 

dank je wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Pre meeting heb ik ook wel oren naar.. en dat Blues Festival kunnen we ook vast wel even met z'n allen gezellig blauw zetten :rofl Je zeilpunter.. wat voor had je in gedachten ik zou zelf wel voor een valk met gasgeveerde mast gaan, anders word het een ramp als we met onze stonede hoofdjes onder een brug door moeten. Een catamaran heeft niet zoveel persoons cappaciteit.. maar als er nog mensen zijn die zin hebben om te catamaran vliegen (gaat snel :() kan ik eens kijken of ik em mee kan nemen..niet de nieuwste hoor, tis een oude Hoby 18 wel met trapeze dus als de wint lekker is zal ik extra mn best doen om em mee te krijgen. Uhm hoe groot is het water daar in de buurt eigenlijk in een klein slootje is Catten namelijk niet zoveel...

 

laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...