Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Afex

Help Soort Witte Poeder Op Me Blad

Recommended Posts

balkon kweek boven de grote rivieren bezocht

compleet onder de meeldauw, buiten , volle zon , volle wind

 

heb het idee dat die eeuwige sluimerbewolking ( blauwe lucht is zeldzaam) er verantwoordelijk voor is

dat de uv stralen teveel geblocked worden

 

kutchemtrail clouds

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen foto Jansen?

Zeker vergeten?

Jij als plantenliefhebber zou het toch aan het hart moeten gaan en dit met ons willen delen? :whistle:

 

 

Meeldouw heeft niet elke plant last van het is vooral Genetica bepaald.(gevoelig)

Volgende keer gewoon wat anders zetten.

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

wit poeier waar waar ik wil ook wit poeder ...kom op man met dat witte poeier ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal voor meneer donner beschrijven hoe dat eraan toegaat:

ik kom binnen , en krijg koffie aangerijkt , we rollen wat joints, ouwe hoeren wat , en tegen de tijd dat ik te lam ben om op te staan ga ik ff de balkon plantjes bezoeken

en zodra ik de meeldauw zag heb ik de kc48 en de afghaniskunk autoflower opgedieft

blad inpakken , geen luchtjes in huis, en een stevig potje vloeken

 

nergens in die hele joint- en planten sessie komt het in mijn ongemanierde hoofd op om ph donners aangeboren sceptische kuthouding te corrigeren met fotos

heb wel wat beters te doen dan foto nemen , en een melk-mix spuiten ben ik uit lamheid nog niet eens aan toegekomen

de verstuiver ligt nog in mijn garagebox, en mijn 6 en half maanden oude baby krijgt gewoon meer aandacht dan jij PH.

 

maar omdat je niet alleen een ongelovige Thomas bent , maar ook nog begint te stoken zal ik plechtig beloven er beter aan te denken foto up te loaden , en mijn kabel aan de gsm te leggen zodat jij een foto hebt .

 

eigenlijk kan het me niet zoveel boeien wat je denkt ph

maar ik ga er denk ik wel lol in krijgen om dat gestook te laten ophouden

 

fijne dag nog

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...