Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hoornsemeer

Hoe Krijg Ik Meer Vocht Bij De Plante?

Recommended Posts

dag mensen,

 

Ik heb een vraag!

 

hoe krijg ik meer vocht bij de planten ze vocht % is nu 35 en wil het naar 65 brengen.

 

ik heb 32 planten onder 2 x 6oo watt.

 

wie o wie kan mij helpen!

 

ps ik ben nieuw op deze forum.

 

groeten hoornsemeer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ik had dat probleem ook in het begin en heb

een luchtbevochtiger aangeschaft .

Dat heeft zeer zeker geholpen i.c.m natte handdoeken ophangen en kommetjes water tussen de planten gezet.

Ik heb vanmiddag een hele mooie luchtbevochtiger bij de makro gezien , kost wel een paar centen maar is wel een mooi dingetje.

 

mzzl

Share this post


Link to post
Share on other sites

he

 

oke bedankt voor de tip en jah ik heb ook al bakken met water er tussen gezet maar het wil maar niet opschieten..

 

heb je ook een foto ervan?

 

nogmaals bedankt voor je tip!

 

groet hoornsemeer

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

 

die van de makro niet maar ik zal wel ff een foto van mijn verdamper maken.

ik nevelde mijn muren ook nat trouwens maar het beste is toch een luchbevochtiger.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elke keer als je kijkt ff met de plantensproeier alles nat spuiten helpt misschien ook wel,dus ook je wandjes...

 

 

Succes ermee!

 

(oja,vergeet je niet ff voor te stellen he,dan weten we tegen wie we praten.. :verrygood )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje vocht lenen? :verrygood

 

med_gallery_8828_1561_156712.jpg

 

 

Zoek hier eens naar mistmaker, gegarandeerd dat je al een heel eind komt.

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites
Elke keer als je kijkt ff met de plantensproeier alles nat spuiten helpt misschien ook wel,dus ook je wandjes...

Succes ermee!

 

(oja,vergeet je niet ff voor te stellen he,dan weten we tegen wie we praten.. :verrygood )

 

Dan kan je de hele dag met je sproeiertje staan sproeien.

 

 

Zet voor je inlaat een grote bak met water en daarin een mistmaker,inlaat zuigt dan het mist op en verspreid het zoals op de foto in je hok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankje mensen voor jullie reacties! Top!

 

Hoe moet ik mij voorstellen? naja ik ben een beginneling en tot nu toe gaat het goed!

 

Ik kijk een beetje uit met praten of foto's plaatsen op dit forum! blijft tenslot altijd beetje riskant.

 

groet hoornsemeer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

 

bij deze ff een foto van de luchtbevochtiger.

het helpt altijd wat :verrygood

 

med_gallery_14320_4013_1181989.jpg

 

 

deze dingen kan je bij praxis of de gamma wel kopen volgens mij.

ik heb hem via marktplaats gekocht voor 15 pleurie.

 

maar die bij de makro is ech een stuk beter en die haal ik voor de volgende poging in huis.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

 

Een manier die ook werkt is 3 emmers met daarin water. met een handoek er rechtop in zodat het uiteide het water raakt en het boveneide niet zo trekt het vocht naar boden. Richt er nog een fan op en het hebt prima resultaat. Of leg op de grond borden met daarin hydrokorrels / doeken met daarop een Fan ongeveer 6 borden per m2 en je luchtvochtigheid zit op de 75 %. En ff sproeien met de plantensroeier dan ook geen kwaad. Daarnaast zou ik de afzuiger ook uit zetten en alleen je inblaas aan. Zodat al het vocht in je hok blijft hangen...

 

gr en succes (moet lukken toch?)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi,

 

Een manier die ook werkt is 3 emmers met daarin water. met een handoek er rechtop in zodat het uiteide het water raakt en het boveneide niet zo trekt het vocht naar boden. Richt er nog een fan op en het hebt prima resultaat. Of leg op de grond borden met daarin hydrokorrels / doeken met daarop een Fan ongeveer 6 borden per m2 en je luchtvochtigheid zit op de 75 %. En ff sproeien met de plantensroeier dan ook geen kwaad. Daarnaast zou ik de afzuiger ook uit zetten en alleen je inblaas aan. Zodat al het vocht in je hok blijft hangen...

 

gr en succes (moet lukken toch?)

 

 

hardstikke bedankt voor joun reactie! Top! en ik heb het gedaan. en idd 70 % vocht nu:D

 

KFK: jah ik heb ook op marktplaats gezocht en er zijn best veel ik zal ff kijken en ook tips waar ik naar moet kijken?

 

en voor iedereen hoeveel planten kunnen in een Home Box XXL ?

 

bedankt en groet , hoornsemeer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...