Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
alibaba

Lowryder #2

Recommended Posts

hallo

 

mijn vraag is: als je Lowryder #2(vrouw) kruist met Lowryder #2(man), dan blijft de Auto Flower eigenschap toch behouden.

op happydude.nl verkopen ze zelfgekweekte Lowryder #2 zaden voor € 22.50 per 10 zaden. dit is al €12,50 goedkoper dan de zaden van de jointdoctor. maar (nu komt het!) ze verwachten dat 75% van de zaden de auto flower eigenschap heeft , dit kan toch niet want de auto flower eigenschap blijft toch behouden :verrygood

wat kan ik nu het beste doen die zaden kopen en hopen dat er toch 100% Auto Flower in zit. of toch €12,50 meer betalen en er zeker van zijn dat ik goede zaden heb.

 

alibaba,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou als ik jou was gewoon de happydude zaden kopen, ik verwacht dat dit gewoon goede zaden zijn.

 

Gr

Emilio :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een geniaal man schreef ooit :

 

 

LR#2 is uit LR(100% autoflowering) x Santa Maria.

Het zaad heet dan LR#2 en is eveneens 100% autoflowering omdat deze eigenschap dominant is over niet autoflowering.

 

De eigenschap:autoflowering geef ik aan met een hoofdletter A

De eigenschap: niet autoflowering met een kleine a.

 

In zaad en dus planten zijn altijd van elke eigenschap 2 aanwezig dus dan zien die er zo uit t.a.v. de autoflowering.

LR- AA ; Santa Maria - aa ; LR#2-Aa

 

Maar nu komt het ,als je LR#2 x LR#2 doet(kruist) dan krijg je het volgende in de A en a''s uitgedrukt

 

Aa x Aa = 25 %AA ;50% Aa ;en 25% aa

 

Ik heb opzettelijk termen als chromosomen alellen enz vermeden wat je leert in de erfelijksheidsleer zodat iedereen het kan begrijpen.

 

Nu nog een opmerking om de gedachten helemaal in de juiste richting te krijgen dit:

25% aa is geen Santa Maria weer maar dit zaad heeft MISSCHIEN alleen de niet autoflowering voor 100% meegekregen.

Als je dit snapt dan heb je mijn relaas begrepen en zoniet nog een keer lezen.

DB

 

en dat deed hij hier -->

http://www.wietforum.nl/index.php?s=&s...st&p=288261

Share this post


Link to post
Share on other sites

en als de lowryder dan niet autoflowering is, wanneer is deze dan klaar met bloeien??

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn zelfgemaakte lowryder 2 zaden-uit 10 gekochte zaden van joint dokter-zijn 100% autoflower

 

dus trek je conclusies

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...