Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Talk2TheHead

Resultaat Eerste Kweekje

Recommended Posts

Hier wat foto's van mijn eerste kweekje!

Ik heb alles heel simpel gehouden. Twee northernlight zaden laten ontkiemen (waren toevallig beide vrouwelijk). Drie weken op 18/12; 7 weken op 12/12; laatste week op 10/14 onder 600W.

Elke dag een beetje uitgekookt regenwater met wat voeding, ventilator erop en gaan.

Zelfs geen koolstoffilter gebruikt. Stank viel uiteindelijk wel mee. (In huis ruik je het natuurlijk wel, maar buiten nix aan 't handje)

Eerste foto is vlak voor de oogst genomen. (Het oranje leid wel af, maar ach het heeft toch ook wel wat :wOOt )

Laatste twee na 10 dagen drogen. Grz ;)

 

med_gallery_13277_4275_666970.jpg

 

med_gallery_13277_4275_87509.jpg

 

med_gallery_13277_4275_966536.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

geniet ervan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er uit alsof ze nog niet echt lekker hadden lopen zwellen, wat wil zeggen dat je veel meer opbrengst had kunnen hebben als je nog even gewacht had. Misschien had je ze een beetje bloeivoeding mee moeten geven om dit te helpen want aan je licht zal het niet gelegen hebben... Voor de volgende ronde, dan is dat mijn tip voor jou!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@keesthemad:ze zien er niet gezwollen uit, maar de haartjes zijn wel praktisch allemaal bruin?? :punk: :punk: vind ik dit als enige raar of is dit gewoon een teken dat deze dames tekort aan voeding gehad hebben?

 

@talktothehead: laat het je smaken :verrygood , al plannen voor de tweede kweek en komt er een verslag?

 

gr

 

russel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tekort voeding, dat zeg ik toch :verrygood. Dus je bent niet de enige...

 

Maar voor de zoveelste keer, je moet niet op de kleur van de meeldraden letten maar op de kleur van de trichomen. Vocht kan de draden zomaar ineens bruin kleuren.

 

Kees.

 

PS. Als je dit rookt dan zul je wel stoned worden van de voldoening :punk:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is inderdaad iets mis gegaan met de voeding (heb wel groei én bloeivoeding gebruikt).

Ik ben gestopt met de gedachte om alles een week later te oogsten; uiteindelijk heb ik het nog 2,5 week door laten groeien, omdat ik dat toen het beste achtte. (Heb vergeleken met foto's op deze site; trichomen zie ik niet want ik geen loep :punk: )

Je word er i.e.g. prima stoned van :verrygood

Zal ook pima in een cake gaan dacht ik zo. :nerd

Volgende kweek komt er voorlopig niet (en als ik 't nog een keer probeer komt er toch wel iets van een afzuiging + filter . :punk: )

 

Grz Martin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel gram heb je nou uiteindelijk geoogst?? Ik vind 2 plantjes onder 600watt wel erg weinig :punk:

 

Rook ze :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...