Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
estee

Omg What's Happening? Ik Rook Bijna Niet Meer

Recommended Posts

:wOOt

 

Wat zijn jullie redenen op een joint sneller links te laten liggen? Ik denk dat mijn vriendin daar onbewust veel mee te maken heeft. Ook al ontken ik het zelf, ik merk toch dat sinds ik haar ken opmerkelijk vele minder blow. Ook te hoge prijzen de laatste weken/maanden/(jaren) hebben er wel iets mee te maken. Dit heeft wel als voordeel dat als ik er eentje rol, ze vaak wat dikker zijn en ik een lekkerdere high heb als vroeger ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er een joint is, laat ik hem nooit liggen ;)

 

Maar geld speelt bij mij een grote rol om geen wiet te halen, mn vriendin vind het allemaal best dus dat is ook weer mooi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien heb je even niet zoveel behoefte omdat er andere drugs door je aderen gieren. Verliefdheid is een hele sterke drug...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat mijn vriendin daar onbewust veel mee te maken heeft. Ook al ontken ik het zelf, ik merk toch dat sinds ik haar ken opmerkelijk vele minder blow.

Same here, 100% mee eens........

Niet dat ik het erg vind, en zij net zo.

Als ik bijvoorbeeld op een zondagochtend van een feessie kom

rook ik er wel 1 om even bij te komen. Moet allemaal kunnen.

Stiekem zitten we toch allemaal wel een beetje onder de duim :wOOt

(zodra het maar niet ten koste van me hobby gaat ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja klopt volgens mij ook wel ja, maar dat komt omdat je dan met andere dingen bezig bent :wOOt

op het ogenblik :P ik me helemaal :no dus dan kan je wel bedenken hoe het met me liefdesleven gesteld staat ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat zijn jullie redenen op een joint sneller links te laten liggen?

 

:wOOt

 

schrik me rot man!

 

ff eentje draaien.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

me vrouwtje vind het stinken maar het geld vind ze wel leker en hoe meer ze zeikt hoe meer ik ga blowen

ik blijf roken tot me dood waarschijnlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

toen ik vroege rme wiet kocht in de shop....was het hele halen en kopen en daar roken ook een deel van de habbit...

 

maar nu blow ik me eigen stash helemaal op, verkoop geen grammetje,,alles is voor bassie,, en nu rook ik dus nog meer dan ooit,, maar ik moet zeggen..dat ik soms nog steeds zin heb om wiet tekopen..vooral als ik me niet zo lekker voel,, dan komt die drang van geld uitgeven en hangen in een shop weer terug..maja dat heb wee rniets met wiet t emaken,,meer met koopgedrag..

 

ooit als ik niet half dronken ben zoals nu op oudjaars dag,,zal ik dit eens anders formuleren.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me wiet links laten liggen ,alleen als ik er al een aan me lip heb hangen ;)

Maar serieus, Ik rook al jaren en mijn omgeving weet dat,ben wel sociaal want als er niet gerookt kan/mag worden heb ik er geen probleem mee.

Maar laten staan ,nee

 

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...