Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dubje

Mijn Kweekverslag, 1e Keer

Recommended Posts

Ik ben beetje nieuw hier, hallo dus! :P

 

Na veel lezen hier en op andere forums. Eindelijk zelf begonnen. Ondertussen ben ik een 2 weken bezig na het ontkiemen van 'gevonden' zaadjes. Ik had zaadjes (big bud super skunk) besteld maar die zijn nu pas aangekomen ;) dus dat is voor mn volgende kweek.

Ik ga proberen vaak een update te doen!

 

8/12 zaadjes na 3 dagen geplant te zijn (zaden waren al ontkiemt voor het planten)

<!--ImageUrlBegin--><!--ImageUrlEBegin-->med_gallery_14903_4198_52549.jpg<!--ImageUrlEnd--><!--ImageUrlEEnd-->

 

 

 

12/12 een week na het planten

<!--ImageUrlBegin--><!--ImageUrlEBegin-->med_gallery_14903_4198_147906.jpg<!--ImageUrlEnd--><!--ImageUrlEEnd-->

 

 

19/12 planten overgezet naar grotere potten, 3 kleinere potten worden ook nog vervangen, ondertussen verwarming bijgezet zodat het nu constant een 24° is. De kast staat in een magazijn waar het momenteel rond de 0° is :bier mn lamp alleen kon de kast niet warm houden..

<!--ImageUrlBegin--><!--ImageUrlEBegin-->med_gallery_14903_4198_209205.jpg<!--ImageUrlEnd--><!--ImageUrlEEnd-->

 

 

 

22/12 foto van vandaag, de ene al wat mooier dan de andere! :(

<!--ImageUrlBegin--><!--ImageUrlEBegin-->med_gallery_14903_4198_79762.jpg<!--ImageUrlEnd--><!--ImageUrlEEnd-->

 

 

 

 

Foto's van de kast in zijn geheel zal ik nog wel toevoegen. Het is een server rack 19". Dus 60 breed en 80 diep. Niet zo groot dus. Het is beetje kweken omdat ik graag met planten bezig ben dus voorlopig is dat groot genoeg. De opbouw is met beneden een groeiruimte onder 2 TL lampen. Daarboven de ruimte om te bloeien onder een 400w hps lamp. Momenteel staan de planten al onder de 400w maar wel op 18/6. Vanaf dat ik stekken heb zullen alle planten voorgroeien in het onderste gedeelte. Zodat het bovenste gedeelte dan altijd op 12/12 kan staan. De zwarte plastiek is om het licht van beneden tegen te houden als de planten in bloei staan.

Er blaast een kleine fan lucht naar buiten. Eén Fan blaast van boven naar beneden op de planten. Nog een andere fan blaast onder de planten. Ik zou nog graag een fan onder in de kast zetten om meer lucht in de kast te krijgen.

 

Suggesties zijn altijd welkom!! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je ook een afzuiger plus filter??? Lees alleen iets over je fans.

 

Verder succes met je kweekje.

 

Grtz Robbie

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee nog geen filter... word de geur zo erg met een paar plantjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleine update

een foto van de kweekkast in zn geheel. hier zie je de boven de bloeiruimte en onder de groeiruimte

 

gallery_14903_4198_15996.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

een enorme groei op 4 dagen ! ze beginnen stevig te geuren ook. lekker ;) ik heb ook de 'fans' vervangen door 230V zwaardere modellen. Geen idee hoeveel lucht ze verzetten maar ze maken veel lawaai en blazen veel harder vergeleken met de vorige fans.

Ze staan nog altijd niet in bloei, ik denk nog een weekje te wachten. Wanneer kan ik de vrouwen van de mannen herkennen? Bij 1 plant heb ik al 'langere' haartjes gezien

 

gallery_14903_4198_164547.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haartjes waar? Dat lijkt mij sterk.

Dat duurt nog wel even denk ik .

 

De groeten ruw

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd nog geen haartjes te zien

 

nog even een update

gallery_14903_4198_116697.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff geleden. ondertussen zijn we 1 maand ver en staan ze vanaf gisteren op 12/12 en ook ineens een nieuw hok gebouwd :verrygood heb eerst nog wat stekken genomen van elke plant

gallery_14903_4198_10420.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi, dubje.

zien er mooi uit.

mijn heryuana, tonen, hun voorbloei rond 5de week.

vanaf 5de internode.

sukses; :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er goed uit,he!

Hokje is volgens mij ook een hele verbetering,goed bezig! :verrygood

 

Succes ermee! :punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mn planten staan nu 5 dagen op 12/12 ik zie nog nergens tekens van man/vrouw :verrygood ze zijn wel stevig gegroeid

 

zelf een filter ineengeknutseld en werkt super, spijtig dat ik er geen fotos van gemaakt heb

 

ook mn stekken zijn 5 dagen oud en hierbij een foto ervan, ze staan in een kleine aquarium dit om lv hoog te houden

gallery_14903_4198_50064.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ondertussen 9 dagen in bloei

3 meiden, 3 mannen kunnen vinden :verrygood beter dan 6 natuurlijk!

de 3 mannen en hun 3 stekken verwijderd

de stekken zijn nu 10 dagen oud en maar 1 van de 3 stekken die ik verwijderd heb, heeft er maar 1 worteltjes gevormd. is dit normaal dat het zo lang duurt?

 

hierbij een update

gallery_14903_4198_171515.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarschijnlijk je aarde iets te nat gehouden, zo heeft de plant geen behoefte aan wortels maken :verrygood

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat je daar wel gelijk kunt hebben :verrygood hoop dat ik mn andere stekken nog kan laten wortelen. ze zien er nog steeds zeer fris uit dus we blijven positief denken :specool, anders moet ik terug uit zaad beginnen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat de aarde ietsje droger worden, vochtig is meer dan genoeg.

Als ze binnen de 14 dagen geen wortels hebben :verrygood

 

Succes!

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

mn overgebleven stekken toch nog kunnen laten wortelen en ze groeien nogal langzaam vergeleken met zaad! :D

Mn 3 meisjes staan ondertussen een 3 tal weken op 12/12. Graag jullie mening? :D De grotere bladeren zijn vrij donker van kleur en er licht precies een soort film over.

De middelste plant heeft momenteel de meeste en grootste topjes, je ziet ze niet heel goed op foto maar het zijn er veel! Enigste probleem is dat ik ze na een paar dagen op 12/12 getopt heb. Er staan nu maar 2 zeer kleine topjes op... ;)

Ja ik moet het licht uitdoen ;) maar dan heb ik te weinig licht voor degelijke foto te trekke! :D

gallery_14903_4198_131563.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_14903_4198_70598.jpg

deze dame is een week na de foto omgedaan, stond 7 weken in bloei en haartjes zagen allemaal bruin

 

med_gallery_14903_4198_75825.jpg

dit is het resultaat, het is ondertussen droog. Het is 12gr, niet slecht vind ik zelf voor mijn eerste plant.

Dit was veruit de minste van de 3. De andere 2 gaan binnen een paar dagen om. Foto's volgen van de 2 ander als ze ga omdoen.

 

Reactie altijd welkom :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch een lekker rokertje

 

 

:smoke rookse alvast :(

 

grtz lip

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze staan nu 9 weken en paar dagen. kheb ze gisteren de laatste keer water gegeven. Nu bijna 2 weken alleen water gehad. Morgen avond gaan ze om denk ik. hoop dat julllie ze even mooi vinden als ik :smoke iemand een schatting ? :(

 

gallery_14903_4198_307041.jpg

gallery_14903_4198_68845.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx ;) had het niet verwacht omdat ze geregeld snachts rond 10° hebben gehad

het echte resultaat is nog ff afwachten natuurlijk :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi resultaat zover voor een 400 watter(tje). Heb je een errug lekker rokertje van zo te zien.

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

de 2e plant (de grootste) is geoogst de 3e plant vandaag of morgen

deze plant is een 293gr nat, mooie opbrengst vind ik zelf!! :verrygood ze ruikt ook veel beter dan de eerste plant die voortijdig is geoogst. de toppen zijn veel voller en steviger.

gallery_14903_4198_54647.jpg

 

btw: ze hebben nu 9 weken en 4 dagen op 12/12 gestaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...