Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
keesthemad

Rookverslagen.

Recommended Posts

Rookverslag

op vraag van Doc post ik rookverslagje van wietje dat ie me aanbood toen ik hem ontmoet heb in shop.

 

Soort: Haze ...?

 

Grower:keesthemad

 

Uiterlijk:

mooi groen ,beetje donker,vrij compact,geen overvloed aan hars.perfect gedroogd naar mijn mening.

 

Geur:

typisch Haze doch niet dominant aanwezig vrij zoet,weet niet wat voor kruising het was.was ook een noot van peper aanwezig.

 

Smaak:

zéér zacht in ieder geval,keel bleef intact welke teugen ik ook nam...(ik rolde heel stevig volgens werknemer van doc) .haze smaak zeker niet overheersend,eerder kruidig/citrus overtoon.

 

Effect:

uitgenodigd aan tafel kreeg ik gelijk en net topje van doc,begon gelijk te rollen met zilver rizla+...toen zei doc:"hey probeer deze vloei es en laat die gebleekte troep" en bood me RAW vloei aan (ongebleekt en wat een verschil! die scherpe haast amoniaksmaak was verdwenen...proefde de ECHTE joint.

 

de eerste met normaal vloei rookte vrij vlot weg en merkte eerste 10 min ni zo veel dan kwam er een gezellige high op die niet echt piekte.

 

dan de puntzak met ongebleekte vloei aangestoken en was gelijk een 'verademing'.na een paar trekjes begon een buzzy gevoel de overhand te nemen.

 

zijn toen vertrokken huiswaarts met 250km voor de boeg...heb de hele rit als een demente in de stoel gekleefd en genoten van de rit.was best nog aangeschoten toen ik thuis kwam dus dat is een zeldzaamheid na zo'n lange tijd zonder.

 

overall

was best onder de indruk van de kwaliteit...de grensstreek kan hier van dromen...

 

voor mij was het zeker een meevaller en geef een 9.5 en blijf zo bezig kees :P

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rookverslag

 

Soort: Bubbles

Grower: Kitefreak

Breeder: Clones

Bloeitijd: 56 dagen

 

Uiterlijk

 

Mooie redelijk harde topjes, je ziet zo dat dit wietje zijn bloeitijd helemaal uitgedaan heeft, niet bezaaid met kristallen maar ze

zijn toch wel talrijk aanwezig.. Mooi en zorgvuldig geknipt ook.

 

gallery_18291_8485_22925.jpg

 

gallery_18291_8485_1135710.jpg

 

Geur:

 

Het geurtje als ik het doosje open maak is niet zo fantastisch, de typische verse biowietgeur :wOOt

Om dit goed te beoordelen zou je hem nog een tijdje moeten curen..

Niks mis mee maar ook niks speciaal..

 

Smaak:

 

Na het crushen is het geurtje iets lekkerder maar nog steeds geen hoogvlieger.. Snel een jointje draaien :)

... 1 minuutje later

 

gallery_18291_8485_2115808.jpg

 

:D

 

Bij de éérste trek is het al duidelijk, dit is een héél zacht wietje :) De rook rolt bijna onmerkbaar je keel binnen als een fluwelen briesje.. Dat gevoel zit alvast al snor..

 

Tijd om het smaakje proberen te ontleden.. voetjes omhoog en oogjes dicht..

 

Intussen zit ik al aan trekje 5 of 6 en het zachte rookgevoel blijft aanhouden, nergens geen vervelende kriebel

of een prikkend gevoel.. mooi gezien de 0,6 gr die ik in het jointje gooide :closed:

Het smaakje dan, héél complex en héél veel verschillende smaken door elkaar.. Eerlijk gezegd valt het me moeilijk om

er een exacte smaak op te kleven, maar geloof het of niet, bij het uitblazen proef ik meermaals de smaak van die echte roze

bubblegum op de achtergrond.. nice :wacko:

Ik had hem wel een stuk zoeter verwacht maar al bij al is het een best te genieten rokertje, lekker tot op het eind ;)

 

Effect:

 

Na een trek of 4 begint het me te dagen dat dit geen gewone sigaret is maar toch een lekker gevulde joint..

Een aangename maar rustige high maak zich meester van mijn brein, naar het einde toe word ik toch ook aardig stoned,

absoluut geen ko, maar een lekker rustig gevoel dat zo'n 2,5 uur aanhoud.. dan heb ik al even zin in de volgende :D

Mooi soortje voor als je nog iets wil doen na het blowen :o

 

Overall:

 

Deze wiet krijgt van mij een 8,5, de smaak kan me nu momenteel nog niet 100% overtuigen en het effect mag voor iemand

zoals ik, die al bijna 16 jaar blowt, wat sterker zijn.. Ik bewaar zeker en vast een topje om nog wat verder te curen, benieuwd of dit nog wat gaat veranderen..

Overall een mooi verzorgt wietje Kitefreak, geen bankzitter maar een eventuele goeie overdagroker.. Top !!

 

grts

Richie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm heb opeens zin een verslag te schrijven over mijn kweek van vorig jaar.

 

Type: Oregon Rocket ( Sannie basic seeds )

Bloeitijd:10 weken

Gegroeid in specie kuipen van 40 liter

 

Uiterlijk:

 

De toppen zijn vrij klein maar compact, op de toppen zijn veel thc kristallen aanwezig, ze vonkelen ook mooi in het licht :verrygood

 

Geur:

 

Toen ik voor het eerst eens ging zitten en de topjes besnuffelde deed de geur mij denken aan grapefruit! Ik weet niet of dat kan, of dat ik gewoon slecht ben als het gaat om geur herkennen. Maar het rook in ieder geval erg lekker. Toch rook je er ook een water scherpere kruidige lucht doorheen die zeker niet vies was.

 

Smaak:

 

Zoals de geur dus al wel verklapt had proefde ik bij het uitademen een vleugje grapefruit! Zoet maar toch ook wat bitter, erg lekker al zeg ik het zelf ! De wiet zelf rookt zeker niet zwaar, de rook rolt lekker naar binnen en is voor iemand met astma zeer goed te doen ( ik weet het, erg slim dat roken met astma gelukkig blijft het bij 1x per week op vrijdag.. )zelf heb ik eigenlijk helemaal geen last van de rook, en het helpt me soms zelfs van een benauwdheid af ( eigenlijk ook wel logisch ). Ik had voor dat ik mijn eigen wiet teelde wel eens een joint gerookt van een vriend zijn kweek, die scheurde mijn longen zowat uit elkaar. Het verraste mij dus wel.

 

Effect:

 

Na 2 a 3 trekjes ( 0.6 g ) voel je een duidelijke stoned opkomen, die na zo'n 10 minuten verloopt naar een lekkere high.

Het effect houd zo'n 1,5 uur vol, waarna hij langzaam wegtrekt en je na 2 uur haast niks meer voelt!

Als ik hem 's avonds rook om vervolgens ergens te gaan hangen, dan kan hij erg slaapverwekkend zijn, das dan wel weer jammer.

Als je echter actief gaat dansen, wordt je alleen maar actiever na het roken :rolleyes:

 

Overall:

 

Eigenlijk heb ik niet veel vergelijk materiaal omdat ik nog nooit een joint uit een coffee shop heb gerookt, en dus alleen geniet van mijn eigen kweek. Al met al ben ik wel heel tevreden, en vind ik het een lekkere roker. Ik geef hem geen cijfer omdat ik deze dus nergens op kan baseren.

 

gallery_17462_5267_119931.jpg

gallery_17462_5267_2174305.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...