Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
quincy

Springstaartjes

Recommended Posts

Ik ben benieuwd of iemand weet of springstaartje's schadelijk zijn voor onze hobby, of zij de fijne haarwortels aantasten o.i.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedoel je het zilvervisje?

 

Zo ja: hier.

 

-edit- dacht dat je het over een springvisje had, zal wel door de joint komen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
:o ;) Nee deze hier Hier het zijn van die witte krengen die je wel eens onder je potten aan treft. :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep,ook last avn gehad,ze vreten de uiteindes op van je wortels :nerd

krijg je probs mee

normaal vind je ze ni trg in de onderste laag van je grond

ik zou nematoden bestellen en langs onder water geven

Share this post


Link to post
Share on other sites
:nerd :o Meen je dat echt, nou dat is dan mooi zegt dan zal ik je eens wat vertellen over b,cuzz cocos zakken van Atami daar zit het verd... al in. en nog meer troep in de nieuwe zakken . heel makkelijk te testen door een emmer vol met water tenemen en daar een paar handen cocos in gooien uit een nieuwe onaangebroken zak, effen roeren en alle beestje's wat er in zitten komen dan vanzelf naar boven drijven. of er één opofferen en met pot en al in de emmer met vol water zeten, en in dit geval hier in het oosten vinden wij in de nieuwe zakken springstaartjes echt heel veel, varenmug larven en wat wortelluizen. Dus voor de cocos hobbyisten onder ons ik zou het maar effe testen want wij vinden het in al hun zakken bij verschillende adressen. nou hebben zij een kweekje gemaakt bij atami en sturen ze ruim 7 weken later 8 velletje's a4 terug waarin staat dat zij inderdaar springstaartjes er in vonden en verder niets ;) , en dat is al apart want wij hebben meer gezien, en dan zeggen ze ook nog dat die krengen niets doen, Nou ik ben super verbaast van dit alles en ben ook van mening dat die dingen er niet in horen. En ben zeker benieuwd of er meer hier last van hebben op cocos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...