Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

russel

Tweede Kweekje 2007

Recommended Posts

het komt zeker goed volgens mij

ziet er heel mooi en vooral lekker uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai! shit man van die toprot!!

de rest ziet er nog steeds mooi uit... vooral de BJ.. wat een knoepers!!

 

woensdag gaan ze om??

Black Jack ook?

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mr.Kennedy: ja bruine haartjes hebben ze al genoeg, bij de BJ zitten er zelfs oranje haartjes bij.

 

@ilco: dat het goed komt heb ik geen twijfel over, de rest ziet er gezond uit dus ze zullen die paar daagjes ook nog wel aankunnen ;) .

 

@BeeKaa: ja ik ben toch 2/3 van de hoofdtop kwijt door die toprot :verrygood , wel ben ik nu weer een ervaring rijker :P . de BJ gaat woensdag net als de WW om, de BJ heeft veel vooruitgang geboekt de laatste tijd. ik geef ze enkel nog een paar dagen om nog wat te kunnen spoelen. ik kan niet wachten om de volgende ronde te beginnen :rofl. gisteren heb ik ook nog een deel mooie steriliseer bokalen kunnen kopen voor een prijsje, om als mijn wietje droog is te curen. ik heb een paar van die rubbers tekort en weet dus niet waar ik die kan vinden ;) , hopelijk kom ik toe met wat ik heb voorlopig.

 

 

dit was ik nog vergeten zeggen, de 2 WW dames zijn droog en gewogen.

 

deze top woog 22,1gr!! :rofl

 

med_gallery_12388_3998_1897.jpg

 

22,1gr in de pot

 

med_gallery_12388_3998_113407.jpg

 

van de WW dame had ik nog 12gr over nadat ik al het toprot weggeknipt had.

 

gr

 

russel

Share this post


Link to post
Share on other sites

he russel,

 

hoe staat het ermee??

leef je nog?

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi mensen,

 

Ja ik leef nog, mijn voorraad is op :smoke dus hoelang nog weet ik niet :) . Na een lange afwezigheid nu toch nog enkele foto's van deze soortjes na het curen. De foto's zijn jammer genoeg niet zo duidelijk, vooral van de WW. Het wou niet lukken :P

 

Daarom heb ik er van de WW meer geplaatst, de overbelichte heb ik vooral geplaatst omdat je daarop beter ziet hoe compact de WW toppen waren. Na 4weken curen kon je er een boer mee van zijn paard gooien :D , waren bijna keien.

 

De BJ was ook compact, maar wanneer je ze vergruisdt in je jointje voelt hij heel "fluffy" aan.

 

Hier zijn ze:

 

White Widow

 

med_gallery_12388_3998_35988.jpg

 

med_gallery_12388_3998_513259.jpg

 

med_gallery_12388_3998_1532974.jpg

 

med_gallery_12388_3998_651757.jpg

 

med_gallery_12388_3998_129361.jpg

 

Black Jack

 

med_gallery_12388_3998_13574.jpg

 

med_gallery_12388_3998_98763.jpg

 

De volgende ronde 8x Monster & 5x Mazar staat nu 2,5 weken onder 12/12, binnenkort zal ik er wel een topic over starten want ik heb voor het eerst wat problemen. Voorlopig is het nog dezelfde opstelling voor dit kweekje.

 

Gr,

 

Russel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...