Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

hori

Stekken Dr In, Lamp Aan , Laten Ze Hun Kopjes Hangen !

Recommended Posts

Zelf ben ik bang dat ie 1,5 week die tl aan heeft gehad, wat te weinig is.

 

"ga morgen gewoon maar ff 1x600 aan zetten en kijken wat er gebeurd .... "

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik mee eens rem. Maar gaat me meer om hoever de plant in een bloei of groei cyclus is. De 8/16 naar 12/12 cyclus komt bij een wietplant zeer precies. Als je dusstekken krijgt die al weinig worteling hebben en al in de 12/12 cyclus zitten zonder dat je het weet gaan ze hergenereren noemen ze dat wat zulke efecten tot gevolg kan hebben. Ik weet wel dat het zwaar kut is en is gewoon balen. Anders nieuwe stekken en dikke cola's voor hori. Is toch wel een moatie van mij succes kerel

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeej jongens , zijn we weer ! nou het was zo toen ik de stekken kreeg zag ik als ik goed keek een paar witte haartjes hier en daar wat me ook al niet eeen goed gevoel gaf !(ik had er al een topic over geplaatst maar ben het verhaal eigenlijk vergeten me tenemen naar deze topic).

tja... wat REM ook aangaf die tijd op 2 TLs kan je natuurlijk ook niet vel spectaculairs verwachten , maar ik dacht dat licht op die stekken in dat stadium nog niet zo veel invloed had , en de reactie van die stekken op die ene 600watt was zo heftig en snel.

 

Tis idd wat je zegt misterxl die dingen hebben waarschijnlijk al op 12/12 gestaan maar in die andere topic waar ik daar vragen over had gesteld zeiden ze eigenlijk dat er niet veel loos was , ik zal vanavond er ff een close upie van maken heb je een beter beeld.

Die aarde lijkt idd zeiknat maar dat valt mee hoor dat komt meer omdat ik vaak sproei ... nou ja ik ga zo ff werken en van avond om 19:00 zet ik ff die ene spot aan :D

Dit is idd wel een onnodig tijd rovend iets zeg .... normaal gooi je gewoon je stekken dr in en gaan met die banaan , maarja heb ik dit ook een keer ondervonden en bekijk voortaan mn stekken beter !

 

oja , bladsnoei ? heeft dat nog invloed denken jullie?

 

thaxs voor de reacties / motivaties :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...