Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GreenGarden

Poll: Hoeveel Mensen Verkopen De Wiet Nat, Aangezien De Prijzen Blijven Stijgen ??

Recommended Posts

Haha nog altijd droog omdat ik eerst zelf van wil roken dan weet ik wat ik verkoop en maak aan hand daarvan mijn vraagprijs. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik verkoop het altijd droog, en zal dat ook blijven doen, want ik heb een vaste afnemer, die betaald me een goeie prijs, meer als groothandel inkoop.

en die 2 weken wil ik ze wel langer houden.

en ik ben persoonlijk van mening dat je dan ook de beste prijs krijgt, en als alles al 10 weken goed is gegaan, kennen die 2 weken er ok nog wel bij.

 

greetzzzzz blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

NOOIT< NOOIT<NOOIT NAT VERKOPEN.

 

Natte inkopers zijn (VAAK) criminelen die de wiet willen verzwaren met allerlei rommel zoals:

 

gemalen TL-buis, 7-up, visloodjes en nog véél meer rommel waar je behoorlijk ziek van kan worden.

 

Deze wiet gaat vaak naar het buitenland maar dan nog vind ik niet dat wij daaraan mee moeten werken.

 

Er worden momenteel prijzen geboden van 900 euro per kilo nat dus dan kan je wel nagaan dat er mee geklooid MOET worden.

 

 

NOGMAALS NIET AAN MEEWERKEN S.V.P

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amen.

 

Lees ook even de Mededelingen sectie door, dan had je kunnen weten dat dit topic automatisch gesloten zou worden :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...