Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Wazum

Betelnoot

Recommended Posts

Hallo allen, Ik heb dit weekend 6 betelnoten gekregen van een vriend van me. het is de bedoeling dat ik deze ga consumeren en vervolgens hier er een tripverslag van maken.

 

Heeft er iemand ervaring met deze noot, en heeft diegene wellicht doserings adviezen en of consumptie advies

 

Ik heb er al wat op nagelezen, maar ben niet van deze noot met ongebluste kalk in mn bakkes te steken.

heb wat een hekel gekregen aan producten met ongebluste te consumeren, laatste keer was met yopo en dan kan ik je nu vertellen dat is geen aanrader!

 

mijn idee was met de staafmixer verpoederen en 1 theelepel toevoegen aan de koffie.

 

advies is welkom

 

bij voorbaat dank

 

vriendelijke groet Wazum

Share this post


Link to post
Share on other sites

verpoederen met staafmixer is gefaald, die rot dingen zijn gewoon te hard

Share this post


Link to post
Share on other sites

oma is kaputt maar het is een idee, vijzel lukte ook al niet de stukjes vlogen tegen mijn bril en de rest van de keuken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je het niet proberen met de nootmuskaat rasp.

In india, waar ze het in de paan gebruikten, deden ze het in een zak en ramden er op met de hamer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt een betonnen stoeptegel en een kei nodig. maak beiden goed schoon, spiritus erop, en afvlammen( zijn ze bacterievrij) . leg de tegel op een doek, of groot dienblad. tik voorzichtik met de kei de noot in stukjes, en begin de kleinere stukjes te malen, zoals ze dat voeger met graan deden. ronddraaiende bewegingen. net zolang tot het rode poeder er een beetje kauwbaar uitziet.

 

Meng dit poeder met een paar druppels citroensap, en een paar druppels stroop. goed mengen, en hier een lepeltje in een leeg theezakje (die zelf te vullen zakjes) ongeveer tot aan het mengsel afknippen, dubbelvouwen en tussen je wang en kies duwen, de stoffen worden door het speeksel-slijmvlies opgenomen. je krijgt er wel rode tanden van, maar dat is zo weggepoetst.

 

 

Een noot voor tien porties, als het gebruikt word als oppeppertje. net als koffie met cafeine.

hogere doseringen geven je een lichte high

overdosering geeft je een "mario world 3d" achtige trip, en koppijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...