Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Escaper

Stroom

Recommended Posts

Voor dat ik ga beginnen nog wat stroom vragen! Eerst mijn situatie ik woon alleen in een klein flatje met 2 slaapkamers, kleine keuken en badkamer, woonkamer gebruik overal spaarlampen. Apparatuur heb ik niet veel: Koelkast, tv,dvd speler,computer. En ben zuinig met stroomgebruik. Ik heb een dubbele meter en betaal ongeveer 100,- per maand aan gas en electra.

 

Ik heb eens uit gerekend dat een 600 watter ong €120,- per ronde aan stroom gebruikt waarvan ik er drie zal gaan gebruiken. Daar komt dan natuurlijk nog de afzuiging en verwarming enzo bij. Ik heb veel rond gelezen hier en de meeste mensen raden aan gewoon betalen. Wat zijn de risico's dan van het terug draaien als het door iemand van Essent gebeurd? En hoe zit het met gebruik van een Magneet op je meter hoe effectief is dat? Deze kan ik ook krijgen van iemand bij Essent. Mijn meter zit onder op de begane grond (nadeel!) en ik woon op de 3e verdieping, nu ben ik ook weer niet gerust dat de woningbouw een kijkje neemt in mijn meterkast zij hebben daar natuurlijk ook een sleutel van en zien dan een magneet zitten. Wat raden jullie me aan om te doen?

 

Bedankt! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedoel je van een kennis bij essent?

 

De risico's zijn dat hij zijn baan kwijt raakt en jij een dikke boette, verder niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tips m.b.t. diefstal worden hier niet gegeven.

 

Gewoon betalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag geen tips over diefstal. Alleen info over de magneet of wat jullie aanraden met de stroom. Er wordt op het forum genoeg over dit onderwerp gesprokken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik raad je aan om niets te doen en gewoon je stroom betalen. Je vangt het makkelijk terug van de wiet die je er aan overhoudt. Een kweker hoeft geen dief te zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen tips over diefstal maar tips over een magneet om je meter langzamer te laten draaien?

 

volgens mij is dat diefstal hoor....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is geen diefstal, dat is bewust en stelselmatig fraude plegen :smoke .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo jongens,

 

Komen we toch weer terug op het beroemde tandarts arrest.

 

Dus jawel, ofschoon het niet gaat om de wederrechtelijke ontvreemding van een goed, heeft de Hoge Raad destijds al de wet verruimt door te stellen dat het voordeel dat wederrechtelijk is behaald wel degelijk als diefstal moet worden gezien, Art. 310WvSr.

 

MAW, topic gesloten.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...