Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

Sannie En Motarebel Samenwerking

Recommended Posts

Zoals velen al weten is de sanmenwerking van Sannie en Motarebel alleen maar hechter geworden en hebben we aardig wat genetica gedeeld de afgelopen tijd.

 

Motarebel is vorig jaar gesnaaid en de USA gaat iets anders om met cannabis plantjes als dat we dat hier in nederland gewend zijn.Hij had verwacht dat de aanklacht zou wezen in het produceren van zaden maar hij wordt gewoon aangeklaagd voor het telen van cannabis.Over een kleine 2 weken zal het proces gaan beginnen en ik wens hem en zijn gezin sterkte in de aankomende periode.

 

Duidelijk mag wezen dat de man zelf niet meer in staat is om zijn eigen werk voort te zetten,daarom hebben mota en ik besloten om zolang als hij niet in staat is om zelf zn ding te doen dat ik zijn zaken waarneem.

Dit houd in dat ik een gedeelte van zijn genetica blijf verkopen en dat er ook nieuwe bij zullen gaan komen,hiernaast heeft Mota een groepje growers verzameld onder de naam Mota Militia,deze zullen voor een stuk begeleiding van zijn soorten ons forum komen bezoeken.Tevens zullen deze heren binnenkort een aanvulling komen geven aan het Mota zaden aanbod.

 

Sannie is best trots dat hij die kans heeft gekregen en zie prachtige kansen liggen in de toekomst

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop voor MotaRebel en zijn gezin dat het allemaal een beetje goed komt en zou ze men steun willen aanbieden in deze moeilijke tijden. Want die gaan het vast zijn of worden :D

 

En voor Sannie & de rest van Mota Millitia wens ik het succes dat ze nodig hebben om deze erfenis nog te mogen laten groeien en vooral te laten verder gaan :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja veel sterkte voor mota in deze periode,ik zal bidden voor hem elke keer ik me hokkie binnen ga

 

en voor sannie ,veel sc6 in de ver :smoke dere toekomst

Share this post


Link to post
Share on other sites
:smoke :D and for Mota: Keep your head up man! Don't let 'm nail you.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad mooi materiaal, goed dat het iig niet verloren is gegaan.

 

Zomaar ter informatie, aan wat voor straf moet ik denken in de states? :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Behalve de eventuele jailtime pakken ze ook nog eens alles van je af wat ze te pakken kunnen krijgen!Hoewel het in ons landje een stuk beter kan,in de Verenigde Staten is de wetgeving ronduit achterlijk. :smoke

Ik denk dat de genetica in goede handen is bij Sannie en hoop dat Motarebel er zonder veel kleerscheuren afkomt.

 

Stay Strong, Motarebel!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie aanvulling van killer genetica :D

En de mota killer gang krijgen we ook over de vloer, sjongesjonge dat gaat hier knallen worden :smoke

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd met deze kans Sannie! Het is jullie beiden van harte gegund en ik hoop dat Mota's kwalitatief hoogwaardige soortjes zo behouden blijven en jij er daarnaast zelf ook de vruchten van mag plukken. Zowel figuurlijk als letterlijk hehehe...

 

Veel succes gewenst! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemaal vreselijk bedankt :smoke

Drukke tijden maar ik heb er ontzettend veel plezier in,soortjes op en top :D

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd Sannie met de aanwinst van deze mooie genetica

Hopelijk zullen we er met z'n allen van mogen genieten .

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...