Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
combikiller

Terra Flores En Booster En Pk13-14 Van Canna

Recommended Posts

een vraag kan ik terra flores en boosteren pk13-14 van canna tegelijkertijd in een vat doen met de waterbeurt. :) of om de beurt eerst flores en bij de volgende waterbeurt alleen booster .

en dan weer pk13-14.

is de eerste keer dat ik een booster en pk13-14 gebruik normaal alleen vega en flores tijdens de kweek maar wil nu eens anders doen en kijken of dit opbrengst verhogend is met booster en pk13-14 van canna :lol: :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je we gewoon erbij doormengen wel zorgen dat de ec niet de pan uitrijst dus minder terra flores en dan die booster erbij. Wanneer je een booster gebruikt is het onzin om er nog pk 13-14 erbij te doen. Beter wat minder dan teveel die booster hoef je maar een paar dagen mee te geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kun je we gewoon erbij doormengen wel zorgen dat de ec niet de pan uitrijst dus minder terra flores en dan die booster erbij. Wanneer je een booster gebruikt is het onzin om er nog pk 13-14 erbij te doen. Beter wat minder dan teveel die booster hoef je maar een paar dagen mee te geven.

en waar haal je je wijsheid vandaan???

je kunt gewoon je (bloei)booster gebruiken same met PK 13-14

Share this post


Link to post
Share on other sites
(bloei)booster
=
PK 13-14

 

Komt in de meeste gevallen op hetzelfde neer. Veel fosfaten en Kalium.

 

Ik zou pk 13-14 eerst toevoegen en dan tot de juiste EC bloeivoeding toevoegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus het kan wel tesamen booster en flores maar op de fles van pk13-14 staat wel de stoffen wat erinzit en dat je die 3 weken voor de oogst mag gebruiken en maar 3 tot 6 dagen en op de booster niks welke stoffen erin zitten. dus doe ik de gulden middenweg

1 week aptuss start booster

2 week terra vega

3 week terra flores - boost

4 week terra flores- boost

5 week terra flores- boost

6 week terra flores- boost

7 week pk13-14- boost

8 week terra flores-boost

9 week spoelen

 

kan dit wat ik wil- de booster tot week 8 meegeven samen met terra flores want normaal gaf ik flores ook tot en met week 8 mee en pk13-14 alleen in week 7 mee geven met booster . ik zit nu in begin week 3 en heb gisteren de eerste portie terra flores gegeven aan de dames

:lol: ze staan er super bij :)

 

kan dit schema wat ik wil volgen ik geef niet de aanbevolen dosis wat op de gebruiksaanwijzing staan maar zit wat lager(zo,n 3kwart ervan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat bedoelde ik ermee te zeggen dat pk 13-14 al een booster is. Je kunt ze wel allebei tegelijk gebruiken maar dan alleen de doseringen aanpassen dus de Ec.

 

En vergeten te zeggen die boost hoef je pas mee te geven 3 weken voor de oogst. Dus in week 5 van de bloei zo'n beetje. Derde week tot week 8 is wel heel erg lang geadviseerd word om maar een week mee tegeven

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok thnx

zal rekening houden met de ec

bent benieuwd wat het verschil is met booster erbij kijken of dit echt opbrengst verhogend kan zijn :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een bloei booster gebruik je als de dames toppe krijge, om deze te stimuleren verder zich te ontwikkelen. PK 13/ 14 zou je dan ook vanaf die tijd kunnen geven, op lopend in hoeveelheid, als er toppen in komen die al goed zichbaar aanwezig zijn. Dit geef je door tot de laatste 3 weken in de bloei en dan kan je een top shooter gebruiken die je dan pas als laatste inzet. ( shooting powder HG/ Green sensation top activator)

Gebruik je geen top shooter, ga je de hoeveelheid toevoegen van pk 13/14 die op de fles staat voor gebrik van de laatste 3 weken.

Lijkt mij niet om even de boost te gebruiken en dan weer niet.

De ec wordt vaak verhoogd met 0,6. Voeding aanmaken op 1.2 / 1.4, een topshooter erbij en je zit op 1.8 / 2.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je de voedingslijn van canna gebruikt. is de bloei veel uitbundiger als je canna boost en pk 13/14 samen gebruikt. alleen pk13/14 geef je maar 1 week mee 3 weken voor de oogst en dan de laaste weken alleen flores en booster.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...