Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
plantkas

Plantkas In De Bush Bush..

Recommended Posts

Mooie score voor de guerilla, die blue top ziet er zalig uit.

Ik sluit me bij AS aan :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zozo ,een oude rot in het vak kan wel tegen een tegnslagje

rook ze en laat ze smaken :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ASGrow.

Komt helemaal goed AS, ik zal volgend weekend het een en ander aan sampletjes mee nemen, moeten in die week erna maar eens meeten :smoke

 

@ suffie,

Ach ben best tevreden, ik zal er nog wel een paar onsjes aan overhouden.. Alleen is dit wel de slechtste kwaliteit wiet die ik ooit gekweekt heb.. Ik prefereer er eentje die lekker in de kas gestaan heeft, die zien er toch eens stukje mooier uit..

 

@ BLOWFISH,

Ik had het liever andersom gehad, dat ze al deze planten gevonden hadden en ik die in mn kas nog over had gehad :wacko: Ouwe rot? Is het al zo erg met me?? :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die slechte kwaliteit zal ook voor een groot deel door de slechte zomer komen.. :D

Gelukkig heb je toch nog iets kunnen oogsten dit jaar :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Plantkas, zien er toch goed uit voor buitenplanten, vooral nu ze zo lang gestaan hebben met deze slechte zomer. :offtopic

 

En er gaat inderdaad niks boven een kaskweek :D

 

Groetjes Blowsterke :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey manplantkas heb je tog nog wat weten te oogsten nog altijd jammer met.... nou ja je weet :offtopic praat er liever niet over :D dat het lekekr smaken mag man want het is je zekers gegunt

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het kader van 'waar je aan begint moet je ook afmaken' het eindgewicht van mij guerilla plantjes.. Heeft even geduurt maar had eerder geen tijd gevonden om de planten die in hun geheel op de kop hingen schoon te knippen..

 

Eerst nog een paar droge foto's..

Een K.C. 39 in haar geheel op de kop, deze plant is als stek zo de grond ingegaan en heb er verder nooit meer iets aan gedaan, wat me opviel aan deze planten was dat ze uitzichzelf zeer breed groeien, alle toppen (hoofdtop en zijtoppen) groeien de op de zelfde hoogte.. Ook waren er toppen bij die ivp een top 3 toppen op een stammetje kregen.. Hier post ik later nog wel een foto van, maar deze plant heeft zeker potentie voor zeer grote opbrengsten!

med_gallery_5639_3378_73782.jpg

Macro..

gallery_5639_3378_154908.jpg

 

 

Blue Top, fluffy topjes met een extreem fruitig geurtje.. :D

gallery_5639_3378_72175.jpg

 

gallery_5639_3378_78372.jpg

 

 

Totaal heb ik van mijn guerilla toch nog 26 plantjes kunnen oogsten..

 

6x NYCD (toetoe), deze waren samen goed voor 70 gram.. 6-20 gram per plantje..

 

16x K.C.39, deze waren samen goed voor 205 gram.. 1-35 gram per plantje...

(Twee één grams plantjes kwamen van plek 2)

 

2x Blue Top, samen 28 gram.. Een van 20 gram, de andere had 8 gram nadat ze nog een tijdje in mn kas had gestaan..

 

1x NYCD(eskobar) 8 gram na nog een paar weken bloeien in mn kas, dit plantje had buiten niets geworden..

 

Alles tezamen toch nog 311 grammetjes wiet, daar kom ik mijn jaar wel weer mee door.. :bier

 

Blue Top is lekker fruitig en rookt lekker weg met een prikkel in je neus.. K.C.39 is flink stoned worden, NYCD(toetoe) een lekker zacht rokertje voor overdag en NYCD(eskobar) is een zure stinkbom, daarintegen wel lekker zacht om weg te roken..

 

Tot zo ver dit verslag... en misschien tot volgend jaar..

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Plantkas ,

Die zijn lekker gecured en zien er lekker uit

Lekker veel kristallen en lila/paarse kleure

Rook ze

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...