Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Black-hazE

Which One?????

Recommended Posts

Hallo beste medekwekers ,

 

ik had een vraag over welke type zaad ik het beste kan pakken als ik op de volgende let:

 

-vroegtijdig afbloeien

-veel thc & hars vorming

-Voor commerciele handel

 

deze had ik in gedachten:

 

-World Of Seeds Afghan Kush

-Sjamaan White Widow

-No Mercy Santa Maria F5 (ik weet dat deze niet snel klaar is)

-andere suggestie's

 

 

 

Ben open voor alle mogelijkheden dus mensen denk aan jullie kweekervaringen.. :icecool

 

 

Mvg C

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het zoals jezelf zegt "commercieel" wilt aanpakken dan zou ik helemaal niet voor zaden kiezen :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bedoeld stekjes neem ik aan....Kheb een aanbod gekregen voor nlx stekjes bestreden enzo voor die ziektes ...doen??

 

ps...Kwil 1/4 voor mezelf houde dus mag wel wat pit in zitte.....

 

Kickje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Commercieel gezien, ga je geen zaden staan te ontkiemen,

zonde van je tijd.

 

Commercieel gezien, hebben we het ook niet over 5 plantjes,

dus 1/4e voor jezelf houden is wel veel van het goede.

 

Commercieel gezien, ben je afhankelijk van wat de stekkenboer te bieden heeft, meestal PPP, WW, NLX

 

:icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je wilt een soort die vroegtijdig afbloeit, maar je hebt wel de tijd om zaad te nemen ipv stekjes? :icecool

Als je stekjes neemt ben je eerder klaar en 9 van de 10 keer heb je een soortje wat commercieel aantrekkelijk is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil je de zaailingen wat tijdgeven om op te groeien, dan ben je wel wat langer bezich dan 2 weken, ga

eerder uit van 4-5 weken.

 

Met zaad ben je van niemand afhankelijk en zijn er soortjes in overvloed, met stekken ben je sneller van start maar het aanbod is (soms) beperkt en ben je afhankelijk wat er te krijgen is aan steksoort, meestal zijn dit dan "commercieele" soortjes waarvoor de prijs die je krijgt bij de gs of cs lager is dan vanaf zaad.

 

Al zou je alleen deze keer maar eens vanaf zaad starten, je leert er iig erg veel van wat je later

altijd weer kunt gebruiken.

 

Mocht je toch vanaf zaad starten en je wilt wat pit.....dan is dit misschien een optie

 

Succes met je keuze en uiteraard een verslag mag niet ontbreken.

 

Groeten

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wil je de zaailingen wat tijdgeven om op te groeien, dan ben je wel wat langer bezich dan 2 weken, ga

eerder uit van 4-5 weken.

 

Met zaad ben je van niemand afhankelijk en zijn er soortjes in overvloed, met stekken ben je sneller van start maar het aanbod is (soms) beperkt en ben je afhankelijk wat er te krijgen is aan steksoort, meestal zijn dit dan "commercieele" soortjes waarvoor de prijs die je krijgt bij de gs of cs lager is dan vanaf zaad.

 

Al zou je alleen deze keer maar eens vanaf zaad starten, je leert er iig erg veel van wat je later

altijd weer kunt gebruiken.

 

Mocht je toch vanaf zaad starten en je wilt wat pit.....dan is dit misschien een optie

 

Succes met je keuze en uiteraard een verslag mag niet ontbreken.

 

Groeten

 

BZ

 

 

Danke :execute:D :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer eens bubblegum die zijn met 8 wkn klaar heeft mooie harde compacte toppen en is nog een lekker zoet rokertje ook. Gr Rob69.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...