Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wiet van piet

Nog Geen Bloei

Recommended Posts

tja, wat moeten we daar nou mee piet?

 

Lees eerst eens even rechtsboven bij de help hoe je een foto in je topic plaatst. En verder wat detailfoto's als we iets over bloei moeten roepen. Ik weet niet waar je leest dat ze in juli al in bloei hadden moeten zijn maar de meeste planten gaan zo midden - eind augustis hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Behalve als je gaat verduisteren natuurlijk.

 

Voor de rest wachten, of het advies van Whazzup opvolgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt.

ik had het zo geprobeerd maar misschien een beetje ongeduldig geweest ik hoop dat jullie hier wel iets mee kunnen

 

gallery_12921_3245_83832.jpg

 

sorry

Maar ik bedoel ook met het verduisteren van de planten.(in juli)

maar komt het nog goed met mijn planten of moet ik op een of andere manier ingrijpen?

Edited by wiet van piet

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat wil je gaan doen dan, een magische bloei versneller kopen? verduisteren heeft nu geen zin meer, dus alles wat je kan doen is je plantjes goed verzorgen en hopen op een warme en droge nazomer. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat wil je gaan doen dan, een magische bloei versneller kopen? verduisteren heeft nu geen zin meer, dus alles wat je kan doen is je plantjes goed verzorgen en hopen op een warme en droge nazomer. :wOOt

zijn er dan magische bloei versnellers dan :specool

ik probeer een vraag te stellen aan jullie als ervaren kwekers ik weet dat ik fouten gemaakt heb.

maar is er nog hoop voor mijn planten en als jullie naar de foto's kijken is er dan nog hoop op bloei.

of kan ik iets doen er bloei in te krijgen?

of misschien de planten beschermen dat ze niet te veel schaden oplopen.

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, ze staan in je tuin, dus binnenzetten of verplaatsen gaat niet. Een halve rozenkrans iedere avond. Dat moet helpen :specool.

 

Buitenkweek is een strijd tegen de seizoenen en de elementen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hetzelfde probleem want mijnt 3 vrouwtjes zijn ook pas 2 weken in de bloei :specool ... normaal zouden ze dan pas rond eind october rijp zijn en ik vrees ook voor het slechte weer :wOOt .. afwachten dus..

 

Peusenz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...