Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

popol

Wiet Op Vliegtuig

Recommended Posts

Daar moet ik Bots gelijk geven

Het ligt ook aan de persoon. Nou benik zelf niet zo,n stres kip of snel onder de indruk van iets, of iemand.

Maar dit maakt natuurlijk wel wat uit als je het mee neemt.

 

 

Daarom denk ik dat je het beter open in je koffer kan leggen, natuurlijk wel in een strijkzakkie, maar verders niet verrstopt.

 

Halen ze je er uit ist niet van jou, wel je vakantie naar de kloten maar niet je leven

 

En dat van je vriendin is al schandalig als je daar aan denkt.

Dat is in mijn ogen een BAN

Share this post


Link to post
Share on other sites

hih

 

tjah, was gewoon omdatk veel vrienden heb die als ze met het vliegtuig op reis gaan, gewoon constant op zak houden, sommige gewoon in hun boxer, kousen, maarja, kweetwel dat marokko een ander geval is :s

 

het lijkt me gewoon zo sterk dat ze een klein zakkie vinden :whistling

 

maarja, hashie hashie dan maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

*HINT*

 

Je zou het naar jezelf kunnen opsturen met de post, maar dan moet je wel het juiste adres weten.

En reken maar gerust 2 weken voordat je pakketje aankomt, of je moet het per express versturen (DUUR !)

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk toch na man. :whistling

niet doen ,wat schiet je er mee op

 

gewoon lekker je wietje in nederland roken

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb het al geregeld :whistling

 

ga nix meedoen, maar heb marokkaanse maat die daar veel familie en vrienden in agadir heeft en heb van hem een gsm nummer gekregen :smoke

 

toch bedankt vo de bezorgde waarschuwingen allemaal haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga ieder jaar op vakantie en heb altijd weed of hash bij... Opsturen zou ik niet doen, we hebben al een paar keer geprobeerd maar het kwam niet op bestemming, het is maar één keer gelukt. ook naar ons eigen adres kwam het niet aan. Wat ik doe is een joint pack, vullen met hash en eene met gesneden weed, want zo groot zijn ze niet, goed toeplakken en in een bijna volle bus goed ruikende shampoo, gewoon onder dompelen, dop er terug op, en klaar... Kijk wel dat het goed toegeplakt is want ooit is er één open gegaan en dat konden we weg gooien. En dit trukje lukt naar frankrijk, italie, spanje en turkey.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frankrijk italie en spanje zijn heel anders daar durf ik het ook wel mee na toe te smokkelen maar naar marrok is een heel anders verhaal :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

woah, voor de gezelligheid is het wel leuk om wat wiet mee te hebben.

 

je moet zoals hiervoor al gezegd een fles shampoo nemen met een tielijk klein gaatje. je schildert het zakje erin naar de kleur van vloeistof en dan stop je dat erin. (nieuwe regeling dat je niet meer dan 200 ml mag bij je hebben heir in belgië, dus klein flesje nemen).

 

 

pff geen zin om uit te leggen, gewoon niet doen.

 

hoe zie je eruit? als je een PERFECT DAD look a like bent met 2 jonge kindjes en een vrolijke familie om je heen gaan ze je niet zo vlug tegenhouden. (op luchthaven ECHT de toerist uithangen :specool)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...