Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tommey

Zeg Maar 'dag' Tegen Het Gedoogbeleid

Recommended Posts

beste mensen

 

Ik was vanochtend even tv aan het kijken en kwam bij het programma 4x blauw uit. Ik bleef hier even hangen omdat ik iets opving als de spoorwegpolitie die op drugs aan het controleren was. De snor had 2 jongens op het oog waarvan hij meende dat ze drugs bij zich hadden en dat ze voor hem weg vluchten. Ze werden de trein uitgehaald en het is ze 3 keer gevraagd of ze geen zakjes wiet bij zich hadden. Sinds wanneer word je de trein uitgehaald omdat de politie denkt dat je een zakje wiet bij je hebt? waar gaat dit heen?

Ik weet wel dat het komt door die christenen in t kabinet die een stijve piemel krijgen van dingen verbieden en dat onze lieve meneer bos het ook allemaal wel best vindt maar dit gaat toch wel erg ver, de jongens hadden niet eens iets bij zich! De volgende man die door dezelfde snor werd aangehouden had wel wit bij zich, hij werd mee genomen naar het bureau en zijn hoeveelheid werd gewogen: 5,2 gram, er werd bij gezegd dat dit voor eigen gebruik was maar verder niet ingegaan op de straf die deze man heeft gekregen.

Dan heb je nog het plan waar ik op dit forum over las om te stoppen met het gedogen van de thuisteelt van 5 planten waarbij als argument gegeven wordt dat de mensen er geld aan verdienen, growshops moeten strax een vergunning krijgen en er worden er gaan koffieshops gesloten worden in de buurt van scholen.

Dit gaat niet goed maar het schijnt ook niet te lukken om de blowers en kwekers te verenigen om actie te voeren tegen deze maatregelen. Dat komt denk ik ook omdat veel kwekers er belang bij hebben dat het allemaal weer illegaal wordt omdat de opbrengst van de oogst dan hoger wordt.

Ik vraag me af wat er van het gedoogbeleid over blijft binnen deze kabinetsperiode, ik denk vrij weinig als ik zie hoe ze bezig zijn. Misschien houdt hele gedogen wel op binnen deze 4 jaar.

Doodzonde... :D hadden we nou maar op groenvrij gestemd

 

groeten Tommey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hopelijk voor u komt het niet zover als hier in Vlaanderen. Verdomme, ik ging zaterdag naar een fuifke in de buurt, en ik was in een eenzaam straatje een j'ke aan het rollen. Komen daar toch wel twee flikken met een hond voorbij :no Ik rap alles verstopt, maar toch zenuwachtig hoor... Later, als ik met twee vrienden wat verder die j sta te roken, komen die twee flikken weer onze richting uit... Thank God dat ze op tijd teruggestapt zijn :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...