Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Butters

Hoe Bescherm Jij Je Planten Tegen Rukkers Die Je Wiet Jatten

Recommended Posts

He, ik kwam vanmorgen tot de ontdekking dat ze vannacht mn plant hadden omgezaagd wat een amateurs ze zijn pas over 2 maanden klaar. Hoe kan ik dit voorkomen? ik ben echt boos

 

later

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha das flippen

ik heb er stroom op staan en de hond loopt los

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij hebben hier een geladen geweer liggen. Misshien is dat een oplossing ? :D

strengere straffen voor criminelen zijn nodig.

Als ze inbreken steek je ze neer, no mercy voor lowlife arme criminelen.

Inbrekers moeten beseffen dat ze een heel groot risico nemen door mensen hun spullen te jatten.

Hier in België kan de rechter je gelijk geven als het om zelfverdediging kan gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed idee, maar vaak komen deze mensen s nachts en stilletjes als jij ligt te slapen je plantjes weghalen.. dus je merkt er niets van dus je krijgt geen kans om ze neer te steken. Ik zou ook geen jaren celstraf riskeren voor een wietplantje, leuk voor jou en je vrouw en kind als de kostwinner in de cel zit. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hier een hond die wakker wordt van het minste of geringste, en naast mijn bed staat een buks met een pellet in de kamer, deze buks schiet met gemak door een schedel van een mens (kokosnoot test, 6mm gat voor, 30mm gat achter. Achter de kokosnoot kokosprut, en dan is een kokosnoot nog steviger dan een schedel ook) en ik schiet raak.

 

Verder ben ik niet bang dat t gestolen wordt, maar ik schiet een inbreker zo in zn poot, van de rechter krijg je toch wel gelijk en anders bel je de kranten, dan heb je zo je gelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed. zo kan ie wel weer. In de serie "nightmare on weedstreet" weer een topic dat onze hh rippers de meest vreselijke dood toewenst. Wij zijn tenslotte echt criminelen toch? We steken er wel een mes in of blazen hem een pelletje in zijn schedel. Doe effe normaal.

 

Topic gesloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...