Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DaSniper

Puur wiet roken :)

Recommended Posts

Jah.. gister heb ik eens een klein puurtje gedraait, 5 cm lang ofzo, en 1,5cm dik.. goed er zat ongeveer 4 euro wiet in, maar stoned dat we waren :lol:

EN de smaak is super zacht dan.. voortaan ga ik (vaker) puur roken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmmmmmmmm nice puur. en die klotetabak gaat niet mee naar de longen. ik persoonlijk rol niet zo veel puur. tzou anders veel te duur worden. wel af en toe een pijpje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik persoonlijk rol niet zo veel puur. tzou anders veel te duur worden.

daar gaan we weer.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

hela hela. weet gij tot waar dat ik moet rijden voor wiet te halen. die rippers van de sjops. mijn eigen plantjes ja daar kan ik zo veel puur van smoken als ik wil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik persoonlijk rol niet zo veel puur. tzou anders veel te duur worden.

daar gaan we weer.....

echt he, lol

 

zullen we het hem ook nog maar een keertje uitleggen dan :lol:

draai een pure van evenveel wiet als je in een gewone zou gooien, kost je dus evenveel wiet, gewoon een kleinere jonkelaar rollen :idea:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is geen joint maar een stikkie. is veel te snel op en dan ga ik weer rollen en dan ben ik weer wat wiet kwijt. ik wil hier niet over vechten. ik smoor hoe ik wil wanneer ik wil. ik heb al een gebruik van +/- 50euro per week. zou ik puur rollen zou dit noch duurder worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol zorg gewoon dat je altijd een standaard blow groep hebt dan heeft iedereen wel een dag geld in de week(is dus niet duur:D:D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis niet dat ik geen geld heb hé. kheb geld genoeg. ma dat is ongeveer mijn verbruik en wil niet dat het te hoog oploopt. er is niet alleen wiet in het leven. kmoet ook kunnen eten en drinken en mijn dak boven mijn kop is niet gratis. en van vriendengroep héhé. ik ben ooit 1jaar gestopt met blowen. en die zogenaamde vrienden hé kzal je zeggen hoeveel ik er noch zie. 0. als je met blowen stopt zal je wel zien wie je chte vrieneden zijn. ma ja genoeg er over hé.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch vreemd ik ben nu gestopt(1 week al een wonder)

en mijn matties smoken nog maar ze komen wel elke dag langs hor en dan gaan we chille al1 ik blow niet(vanaf morge weer:D) dus maybee hebbe ze jou genaaid maar mij nie :-D :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
lol zorg gewoon dat je altijd een standaard blow groep hebt dan heeft iedereen wel een dag geld in de week(is dus niet duur:D:D)

 

ik herken me hier helemaal in

 

een vriend van me gister heeft 20 euro besteed vandaag ikke 5 en iemand anders nog 12

 

nou hij heeft niks betaald toch meedoen maakt geen zak uit volgende keer betaald hij weer ofzo.

 

wat ik dan niet kan uitstaan is ik moet nog 1,5 uur ofzo voordat ik naarhuis ga iemand anders heeft 3 gram nog en ik krijg geen plukje

 

hoe vaak ik wel niet wiet achterlaat ofzo vooral in de vakantie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lol zorg gewoon dat je altijd een standaard blow groep hebt dan heeft iedereen wel een dag geld in de week(is dus niet duur:D:D)

 

ik herken me hier helemaal in

 

een vriend van me gister heeft 20 euro besteed vandaag ikke 5 en iemand anders nog 12

 

nou hij heeft niks betaald toch meedoen maakt geen zak uit volgende keer betaald hij weer ofzo.

 

wat ik dan niet kan uitstaan is ik moet nog 1,5 uur ofzo voordat ik naarhuis ga iemand anders heeft 3 gram nog en ik krijg geen plukje

 

hoe vaak ik wel niet wiet achterlaat ofzo vooral in de vakantie.

same here en hetzelfde met voedsel achteraf

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had ook vreten bij me

 

moet tegenwoordig wel anders ga ik soms dood

 

ik ben van plan om een keer als ik echt een vreetkick heb bami te gaan halen of nasi ofzo

 

vorkjes bij de frietboer hola eten!! in een parkje ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zijn meningen. Ik eet meestal roombroodjes en ik drink bier wijn rosé alles wat er is en wat ik lust en daar zit ook wel eens ice tea bij. Drink maar es een keer iets van iso star ofzo dat is ook erg goed (mening)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ochja.. puur..

 

Tabak gaat misschien niet mee, maar papier? Welke gassen komen er vrij bij de ontbranding?

Bovendien vallen er soms hele stukken af, zonde!

 

Ik rook vrijwel puur, dat is.. puur maar met een TIKKIE tabak zodat ie lekker brandt.

 

Tip : Gooi eerst je stuff in het vloeitje en daarna een klein strookje tabak van begin tot eind. Heb je je shag mooi in het midden zitten en brand 'ie echt super! Als je niet rookt zul je dit echt nooit merken.

 

Rook je wel (zoals ik) dan merk je het ook niet :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
lol zorg gewoon dat je altijd een standaard blow groep hebt dan heeft iedereen wel een dag geld in de week(is dus niet duur:D:D)

 

ik herken me hier helemaal in

 

een vriend van me gister heeft 20 euro besteed vandaag ikke 5 en iemand anders nog 12

 

nou hij heeft niks betaald toch meedoen maakt geen zak uit volgende keer betaald hij weer ofzo.

 

wat ik dan niet kan uitstaan is ik moet nog 1,5 uur ofzo voordat ik naarhuis ga iemand anders heeft 3 gram nog en ik krijg geen plukje

 

hoe vaak ik wel niet wiet achterlaat ofzo vooral in de vakantie.

 

lekkere vrienden geven zeker meer om hun wiet dan om jouw

 

bij mij is wel anders heeft 1 iemand wiet dan delen we

hebben we allebei wiet dan combineren wij onze krachten in 1 joint

(delen is altijd leuker)

vraagt iemand om wiet dan krijgt hij dat een pijpenkop of een jointje

gewoon delen nooit zeiken ja aleen als jij 6 gram heb en hij 2 en jij blowt er binnen een uur of 6 doorheen en hij doet lekker rustig en heb nog over dan zou ik zeggen hola wat aso om te vragen of je wiet mag lenen dan had je maar rustig aan moeten doen zou ik zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...