Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
P@PRIO

Veel Roken, Sneller Stoned Of Niet?

Recommended Posts

Ik las pas geleden een verhaal van iemand, die gestopt was met blowen, omdat hij er op een gegeven moment nix meer van voelde.

Maar ik dacht juist dat je als je meer blowd, sneller stoned wordt.

Ik heb het temmisnte wel vroeger rookte ik een blow en was ik 15 min later stoned, nu ben ik op de helf van de blow al helemaal wappie.

Maar hoe zit het nou echt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jup, hoe langer je al wiet gebruikt.. hoe meer het kost stoned te worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dan zal het wel aan mij liggen ofzo maar hoe meer ik het doe hoe snelelr het bij mij werkt, maarja het zal wel, al dat gepraat over wiet, krijg er gewoon trek van :lol:

Dus eerst effe eentje draaien

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat bedoel je percies eigenlijk,

 

hoe meer joints je achter elkaar rookt hoe stoonder je wordt (ja dat is waar)

hoe langer je al wiet rookt hoe sneller je stoond wordt (neej nie waar)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoel, dat ik gemerkt heb, bij mezelf dan, ik blow nu 3 jaar, en vroeger was het bij mij echt w8ten tot ik stoned werd, nu gaat dat veel sneller, ik had eens gelezen dat hoe vaker je blowd, hoe sterker en sneller het werkt, maar das dus gelul?

Nouwjah boeiend eigenlijk, mn blow is nog niet op en ik ben nu al lekker knetter :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik word wel gezelliger gaver beter stoned dan eerst

 

eerst had ikbest vaak koppijn na een blowtje nu nie meer al heel lang nie meer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik blow altijd terwijl ik stoned ben...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is een scherpe opmerking ik sluit me bij sam aan

 

ik blow ook altijd als ik stoned ben :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou heb ik op school van me biologie leraar geleerd (jaja toffe leraar!!!!)

Dat hoe vaker je wiet rookt dat je dan steeds minder nodig hebt om stoned te worden.

Mischien lijkt het wel niet zo maar het lijkt mij zo dat als je de eerste paar keer blowt en je bent stoned dat het dan onwijs heftig lijkt omdat je je nog nooit zo gevoeld hebt, en als je al 3 jaar zit te paffe dan wil je steeds stoneder worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

je word op een andere manie stoned

Share this post


Link to post
Share on other sites

De biologieleraar heeft gelijk: je wordt sneller en van minder stoned. Ook al merk je het misschien niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mannen, ik zal het je weten te zeggen, normaal morgen mijn eerste keer in bijna 3 maand. Volgens mij zal het snel gaan.

Ik zal ook niet eten op voorhand -> dubbel zo snel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk juist dat je minder snel echt stoned word als je veel blowt ... ik spreek uit ervaring .. ik blow elke dag en ik wordt echt niet sneller stoned hooguit langzamer dat denk ik juist!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mannen, ik zal het je weten te zeggen, normaal morgen mijn eerste keer in bijna 3 maand. Volgens mij zal het snel gaan.

Ik zal ook niet eten op voorhand -> dubbel zo snel.

[enkele dagen later] Hard & fast, zoveel kan ik je vertellen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijken of ik wat nuttigs neer kan zetten, zal moeilijke termen weglaten en heel simpel proberen te beschrijven:

 

Je hersenen maken zelf ook "thc" aan, in zeer geringe mate (stel 0,1%), als je blowt wordt deze hoeveelheid extreem verhoogd (stel 10%), je bent stoned. Dit breekt je lichaam weer langzaam af. Rook je daarna weer een blow dan kan/zal er nog een hogere dosis aanwezig zijn in je hersenen (bijv 1%), je zal dan eerder de grens van het stoned zijn bereiken aangezien de "beginwaarde" hoger is. (zit dus wat in, in wat die leraar zegt)

 

Maar.... Blow je regelmatig dan gaat je lichaam wennen aan die 10% en zal het stonede effect minder worden, je bent dan pas echt stoned bij 15% ofzo. (let wel: deze percentags kloppen voor geen meter, is alleen om vergelijking weer te geven !)

 

Blow zelf al de nodige jaren en kan met een gerust hart zeggen dat je eerder stoned wordt als je minder blow :!: :!: :!:

Heb periodes (van veel en regelmatig) blowen dat ik na een blow wel wat stoned ben, maar niet om te zeggen JOEPIE wat ben ik stoned. Dan blow ik een tijdje niet (kan oplopen tot een half jaar) en na een tijdje gestopt te zijn ben ik vaak al naar een paar haaltjes helemaal weer de weg kwijt :-D :-D :-D

 

En je wordt ook weer anders stoned, bij veel blowen is het maar suf zijn en niets en nergens voor interesseren, na een blow-stop ben je juist weer lekker high (van minder).

 

Minder vaak blowen is dus niet alleen goedkoper en effectiever,

het scheelt ook een hoop in je sociale leven, en mbt school/werk

(al zal je dat niet(s) interesseren als je veel blowt) (<- auw !) :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

laatste klopt als een boom!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt apestoned worden, wasted of faar out of net gewoon jingle-jangle wat op zich een gelukzalige toestand is.

 

Wat hebben jullie het liefste?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je kunt apestoned worden, wasted of faar out of net gewoon jingle-jangle wat op zich een gelukzalige toestand is.

Wat hebben jullie het liefste?

uhhh....... gewoon lekker stoned (?)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Minder vaak blowen is dus niet alleen goedkoper en effectiever,

het scheelt ook een hoop in je sociale leven, en mbt school/werk

(al zal je dat niet(s) interesseren als je veel blowt) (<- auw !) :roll:

 

Volledig mee eens!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iksluit me helemaal bij kwekertje aan!! :lol:

Ik vind persoonlijk stoned ook stoned en ik hoef niet meer helumaal van het padje te zijn... :!:

Zonde van al mijn tijd en goede zorgen!

En het is echt waar je wordt sneller stoned, en dat het voor je eigen beleving anders is komt omdat je ook anders gaat denken, de eerste keer is overweldigend en later kun je er beter mee om gaan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mannen, ik zal het je weten te zeggen, normaal morgen mijn eerste keer in bijna 3 maand. Volgens mij zal het snel gaan.

Ik zal ook niet eten op voorhand -> dubbel zo snel.

 

Niet echt gezond, mijn maat heeft dit ook paar keer geprobeerd, resulterend in het nodige kotswerk. Hij is sindsdien er ook mee gestopt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...