Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pukkeltje

17xarjans Greenhouse Ultra Haze2 , (feminized)

Recommended Posts

Hartstikke bedankt voor je complimenten Saibot. :)

Respect voor zon respectvolle reactie... :D is wel eens anders op het forum. :P

Ben ook hartstikke trots op mijn dames deze keer Saibot,Ik denk ook mijn hoogste opbrenst ooit onder een lampie. :)

Het nat gewicht doe ik nooit wegen,de dames worden in zijn geheel opgehangen.

Maar het droog gewicht laat ik zeker weten over een week of 2.

 

 

Groetjeszz zzz zzz zz

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi gedaan hoor pukkeltje..

 

ben razendbenieuwd naar net nat en droog gewicht!

 

en het rookverslag natuurlijk :)

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanxzz Beekaa.

 

Ik hou zeker een sampletje apart voor je. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zou helemaal geweldig zijn!

 

stuur ik je over 8 weken wel een stukkie Black Jack

 

tis geen haze.. maar wel lekker :)

 

je hebt pm...

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal

Hier een zeer tevreden pukkel. :)

De 14 dames zijn ondertussen droog en geknipt......

In totaal van de 18 dames...573 Gram. :nerd :o

Alleen met pp of nlx heb ik eerder 540 gr gehaald.

Dit is incl. de 4 dames die eerder klaar waren(bij elkaar maar zon 40 gram).

Alle planten heb ik apart gewogen en verpakt om de eventuele onderlinge verschillen te proeven en te zien.

De reuk is op een plantje na (die ruikt helemaal niet)zwaar en zoet.

Leuk detail is dat een plantje bijna 120 gram droog opbracht,wat me bij eerdere kweken met dit zaad ook al voorkwam.

 

Het is wel duidelijk dat ik(door de grote van de planten)Nog aardig wat opbrengst heb laten liggen.

De effectieve opp van 1.75m2 was nu ong nog maar 1,2m2. :)

Er zit dus nog vooruigang in.. ;)

 

Heb ook weer een verbouwing achter de rug met het stroomgedeelte.

De vloerverwarming is weer helemaal toppie,alles is droog en een nieuw grondzeil erin.

De filter plus slang heb ik nog zon 15 cm hoger geplaatst(nog iets meer ruimte voor de reuzen).

Er staan nu 40 7liter potten gevuld met lightmix,te wachten op dames.

Normaal had ik al nieuwe zaden voorgegroeid maar door de algehele verbouwing kwam het er niet van.

Alhoewel ik nog een flink aantal verschillende haze zaden (en thai)heb........word het toch waarschijnlijk een ronde met stekken.

Ondertussen kan ik de hazen vanaf week 5 weer laten voorgroeien.

Ik ga vandaag ook wat killingfields van sannie bestellen,waar ik zeer naar uit kijk om te proberen.

Die komen waarschijnlijk in een ander hok.

 

Al met al zeeer tevreden dus, en weer een hoop geleerd.

Ik wou bij deze ook het wietforum en iedereen die eraan meewerkt(ook de posters)bijzonder hartelijk danken voor alle info en verslagen,info en reacties.

 

Vriendelijke groetjeszzz zzz z

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeer netjes pukkeltje :spliff:

 

we hebben er allemaal weer van geleerd ;)

ben benieuwd hoe ze zal smaken... en uiteraard komt het rookverslag hiero :P

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er kwam vandaag een leuk Beterschapskaartje binne met een grote platte top wiet erin :no

gallery_7458_881_521315.jpg

 

 

goede camouflage al zeg ik het zelf!

En toevallig ben ik ook nog ziek :(

 

Ers tond alleen geen naam is dus ging ik ff ruiken.. hmmmm HAZE!

 

dit moet van Pukkeltje zijn.. ik ben razend benieuwd..

eerst even eten en dan rol ik er meteen een!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Arjan's Ultra Haze #2 (Greenhouse Seed Company)

 

detailed_image_13.jpg

 

Awards:

2nd prize HTCC 2005.

 

3rd prize Champions Cup 2005.

 

3rd prize Highlife 2006.

 

 

 

Genetics:

Neville's Haze, Mango Haze, Laos.

 

Effect:

Great psychoactive high, strong and long lasting. Very uplifting and social, it leaves a very relaxing feeling thanks to the high CBD. Fruity and woody sativa taste.

 

Flowering indoor:

12-13 weeks with a yield of 700-800 gr/sqm.

 

 

Flowering outdoor:

Finishes by mid November in the Northern hemisphere, or by mid June in the Southern. Production can reach 1000 gr/plant. Long buds with loads of resin.

 

THC: 22.9%

CBD: 1.1%

CBN: 0.5%

 

Nog even ge-edit:)

 

 

Rookverslag by: BK

 

eerst ff rollen natuurlijk ;)

gallery_7458_881_43610.jpg

 

 

 

 

Uiterlijk:

Het was zo plat als een dubbeltje... maar dat geeft nix.

je ziet gewoon dat het een flinke top is geweest, met nog wat mooie sub-topjes.

mooi bruin en afgerijpt. BIK-KEL hard! tis mar goed dat ik hier een grinder heb :j

als ik de top schuin houdt zie ik weerspiegeling van de TV erin... SHINY as a M*therF*cker!

gallery_7458_881_959988.jpg

 

 

 

 

gallery_7458_881_1155539.jpg

 

 

gallery_7458_881_83845.jpg

 

 

gallery_7458_881_956690.jpg

 

 

 

Geur:

Tsja ik ben ziek dus verwacht er niet te veel van, hier kom ik sowieso later nog op terug.

Voor zover ik ruik is de geur heel scherp peperachtig, alsof me neus ervan opengaat.

en ook de houten ondertoon kan ik duidelijk ruiken.. ik rook aan de geur dat het van pukkeltje was.

Duidelijk een haze!

want er stond nix op het kaartje :D

 

Smaak:

Ik vind de wiet lekker kruidig peperachtig, met een lekkere zoete nasmaak.. ik denk dat dat van de Laos komt want dat kan ik niet thuisbrengen.. zoet en spicy als peperkoek :P

De super silver haze proef je er ook duidelijk in.. dit geeft wel die lekkere oude vertrouwde haze smaak.

beetje houterig indeed.

Greenhouse heeft dus wel redelijk gelijk wat betreft de smaak.

Goed voor als je ziek bent want rookt lekker weg zelfs als je last van je keel hebt.. 0,0 hoesten :spliff:

Miss BK vind het ook heel lekker...(het idee van de peperkoek kwam van haar) zij houd sinds kort ook van Haze...

 

Effect:

Pfoe deze wiet stijgt snel naar je hoofd, en ik word er ook zeer lam van.. wat ik niet gewend ben van een haze.. zeker wel pijnstillend te noemen..

Het effect houd tot nu toe (1,5 uur) nog volle kracht aan. Miss BK vind het ook een lekkere uitwerking.

nu begint het stilletjes aan af te nemen.... zachte coming down

 

 

Overall:

Een goeie 9,

Ik ben nou eenmaal een Haze liefhebber.. ik wordt er goed vaag van en ik voel de druk van het verkouden zijn niet zo..

goed pijnstillende en smaakvolle wiet!

 

Onze Dank is Groot pukkeltje

 

Ook jij staat op de Black Jack en/of Herijuana list

Blue widow of Killing Fields kan ook maar dan moet je nog even wachten :D

 

ge zegt het maar :P

 

Groeten

 

BK :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strakke opbrengst man, echt netjes. Nogmaals een ton respect voor al dat gedult. Geniet van je wiet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zeker!

Petje af voor Pukkeltje!

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo weer

 

Ben blij dat het verslag nog een vervolg krijgt Beekaa. :P

Ben superblij dat je wat aan mijn verslag heb gehad,en wellicht ook anderen idd.

Wel een hoop hits maar weing reacties.... ;)

Maarre heb ik toch de goede kaart genomen..(ik moest hem pletten voor de brievenbus)...

Was ook zo stoned als een maleier,toen ik hem schreef en op de bus gooide. :no

 

 

Alleen de informatie van de beschrijving van ulatra haze2, is niet de info die beschreven word op de verschillende sites met greenh. zaden???

De info die jij vermeld hoort echt bij Haze#2 .....

Zoals in het begin van mijn verslag gemeld..

Een bloeitijd van12/13 weken,maar uit ervaring met mijn hokkie word het meestal 14/15 weken.

Zoals nu 15,5 week bloei voor dit rokertje.

De hybride......,Neville haze,mango haze,Laos.

Normaal doe je altijd zo goed je huiswerk.. :P :( ...alleen ff aanpassen dan. :spliff:

 

Saibot

Bedankt voor je reactie weer..en genieten zal ik.

Heb me bij elkaar zon 5maanden gekost.

 

Maar super dat jullie 2 het hazeje net zo waarderen als ik.....

Wou nog meer schrijven vragen maar ik zak un beetje veel in mekaar.

Moet weer gaan hangen want ik krijg langzaam weer een inzinking.... :D :D

Later weer dan. ojaaaa..kicke fotos maatje

 

groetjeszzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat snap ik... ik zak na elke joint van jou haze in mekaar hahaha :spliff:

 

ik kan gewoon nix anders meer draaien... vrees dattie vanavond opgat!

 

wat een heerlijk wietje.

 

de info heb ik van de site van greenhouse zelf.

 

groeten

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo weer

 

FF snel voor het werk reageren... ;)

He hebt dus haze2 en ultra haze2. :spliff:

De vermelde info hoort echt bij haze#2 Beekaa.

 

De ultra# haze2 van deze ronde:

 

Mijn Website

 

Awards:

 

2nd prize HTCC 2005.

3rd prize Champions Cup 2005.

3rd prize Highlife 2006.

 

Genetics:

 

Neville's Haze, Mango Haze, Laos

 

Effect:

 

 

Great psychoactive high, strong and long lasting. Very uplifting and social, it leaves a very relaxing feeling thanks to the high CBD. Fruity and woody sativa taste.

 

Flowering indoor:

 

12-13 weeks with a yield of 700-800 gr/sqm.

 

Flowering outdoor:

 

 

 

 

Finishes by mid November in the Northern hemisphere, or by mid June in the Southern. Production can reach 1000 gr/plant. Long buds with loads of resin.

 

 

 

THC: 22.9%

 

CBD: 1.1%

 

CBN: 0.5%

 

info op grh. is deze

 

 

Groetjeszzz zzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha ok pukkeltje..

 

ja vond het ook al raar dat ultra weg was gelaten..

er staat ook bij dat de (ultrA) haze#2 nog geen prijzen gewonnen heeft terwijl er wel een cup in het plaatje staat !?

 

nouja t was toch heel lekker hoor

 

die filmpjes zijn ook wel lachen van greenhouse... elke week een update in dat platte engels van die arjan hahaha

wel mooie Sativa's zeker.

 

ik heb het rookverslag in ieders geval even aangepast met het correcte plaatje en informatie..

ik moet zeggen dat we ik nu weet waar dat zoete vandaag komt :spliff: van de mango haze dus!

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, BeeKaa heeft al aardig wat uit de doeken gedaan over dit wietje, maar toch doe ik maar even nét alsof ik dat allemaal niet gelezen heb. Pukkeltje was namelijk zo vriendelijk wat gedroogde tuinkruiden naar me op te sturen en om die reden hierbij nog een rookverslag van mijn kant.

 

Op een koude donderdagavond vind ik in mijn brievenbus een warme kerstboodschap. Maar behalve een kaartje blijkt er ook een gripzakje in de envelop te zitten met daarin de platste wiettop die ik ooit gezien heb! Misschien heeft de postbode uit frustratie over de aankomende kerstdrukte eens flink op z'n postzakken lopen springen, maar anders heeft meneer Pukkeltje dit zakje eerst even in de bankschroef gestopt. Dat het desondanks geen minderwaardig wietje zal zijn blijkt al uit de manier waarop de platte topjes aan de binnenkant van het zakje geplakt zitten.

 

De nog wat taaie wiet laat ik een paar dagen in het geopende zakje zitten zodat ze wat verder kan drogen. Ze is best rookbaar hoor, maar ik vermoed dat ze in deze staat wat scherp aan de keel gaat zijn en dus neem ik liever geen risico.

 

med_gallery_4881_2531_30033.jpg

 

 

med_gallery_4881_2531_61468.jpg

 

Maar goed, ik ben een haze-liefhebber en stiekem toch wel erg benieuwd naar de eigenschappen van dit wietje. Langer dan tot het weekend weet ik het niet te rekken en al gauw ligt er een uit elkaar getrokken top in de grinder. Ik ruik wat kruidige, houtachtige geuren zoals die bij Haze wel vaker voorkomen, maar na een aantal wilde rondes in de grinder komt er ineens een zeer zoete geur bij vrij die me erg doet denken aan Amnesia. Ik vind dat geen onprettige geur, dus je hoort me niet klagen, maar het valt me wel op dat dit luchtje tegenwoordig in ontzettend veel 'haze' varianten opduikt...

 

Na de eerste hijs proef ik wederom wat van die zoete "Amnesia smaak" terug, maar er zitten ook een aantal typische haze-ondertonen in. Kruidig en een beetje kriebelend aan de keel, zonder de neiging tot hoesten te veroorzaken. Al na een paar hijsen word ik licht in mijn hoofd en verlies ik langzaam de controle over mijn ledematen. Dit spul hakt er wel stevig in zeg... Ik merk al dat dit geen wietje is voor overdag, ondanks de aan Haze gerelateerde benaming.

 

Michael Franti zingt op de achtergrond over liefde en vrede op aard, maar ondertussen moet ik me bijna aan mijn stoel vasthouden om er niet als een vaatdoek vanaf te glijden. Je zou je schoonouders nog op bezoek krijgen zeg, ik moet er niet aan denken...

 

Even later heb ik mezelf hervonden en leg ik me neer bij het feit dat ik gewoon kneiterstoned ben. De chaotische uitwerking in mijn hoofd maakt plaats voor nieuw overzicht en met elastieke benen hobbel ik naar de keuken voor een versnapering. De Ultra Haze blijft al die tijd nog van voor naar achter door mijn hoofd gonzen. De uitwerking bouwt tijdens het roken snel op en blijft daarna lange tijd op behoorlijke sterkte aanhouden. Die Neville's en Mango kwamen waarschijnlijk nog van Shantibaba, hele mooie genen. Aan Shanti heeft Arjan veel te danken dus ik wordt een beetje misselijk als ik zie wat een circus hij nu om zichzelf heen gebouwd heeft. Toch wil ik niet de zoveelste zijn die over hem heen zeikt en dus rest mij niks anders dan te concluderen dat dit echt een heel complete en potente soort is, bovendien met liefde gekweekt. Echt alweer een tijdje niet zoiets krachtigs gerookt. Bedankt voor de geboden gelegenheid en veel succes met de toekomstige plannen! :bier

 

Ik zak naast BeeKaa nog even in elkaar... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

sow he! Mad Scientist!

Echt wel!

 

dat wietje heeft hier in huize BK een diepe indruk achter gelaten...

..

 

de stonedste haze die ik heb mogen roken!

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens bedankt voor de superpositieve reacties. :bier :D

Je zou bijna denken aan belangenverstrengeling. :wub:

De brievenbussen zijn al weken beveiligd voor vuurwerk. :specool,dus het is echt persen in de brievenbus.

Een kaartje tegelijk. :lol:

 

Jaaaa mijn wietje.

Ik rook zelf zon 23 jaar,mijn maat volgens mij bijna 30 jaar. :nerd

Bij ons allebei komt tie heel hard aan,kan me ook heel goed verenigen met de gevoelens van het smokerspanel. :no

Ik kan het zelf natuurlijk lekker vinden :D ,maar was ook nieuwsgierig naar de ongezouten meningen van buitenstaanders.

Stiekum zat ik ook een beetje in de knijpzak..zeker omdat het GS betreft..en idd meestal flink afgezeken word in binnen en buitenland topics.

Laten we even voorbijgaan wie ze distributeerd ,goed idee mad. :D

...maar focussen op de genen...en maken vervolgens ons eigen zaad. :)

 

Peperkoek :D idd Beekaa die had ik nog niet...maar klopt aardig iid wat smaak aangaat.

Peperkoek en hout dat is echt de Neville....waar je geestelijk de grootste klapper van krijgt.

 

Frappant dat Mad net zoals mun maat (die ook binnenkort van start gaat op wietforum)Aangeeft die typische amnesiasmaak te proeven. ;)

Ben zelf meer en meer overtuigd dat de smaak die jij en anderen ervaren van de laos genen zijn.

Andere Laos hybriden,hadden die typische heerlijke smaak ook.(wil ik toch het fijne van weten).

Langzaam groeien de plannen voor een zaadkweek. :wOOt

Shanti heeft zoals mad al aangeeft zeker mooi werk verricht met de Neville en Mango genen.

Die Mango proef je....stiekum zacht en lief over de tong.

 

Tjonge jonge ik heb een droge bek van het typen.

FF later dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha die pukkeltje,hier dan een reactie van mij [graskarpertje]van de arjans ultra haze#2 !wat is dat dann ik ben al twee weken in trance hiervan,keilekkere high,soms vergeet je gewoon om door te roken en zit ik zomaar een tijdje voor me uit te staren, meer iets voor de ervaren roker ,als je dit niet bent kan volgens mij zomaar je lampie uitgaan[k.o]respect voor het geduld dat je hebt gehad[strak schema]. ;) dit kan ik goed gebruiken,iemand die er zo mee begaan is als gij.enhet was alweer een hele tijd geleden dat ik zoiets lekkers gepaft heb :bier maar het bodempje van het potje ultra begint in zicht te komen,ahhhhhhhhhhhellup.al met al ,heel goed gedaan pukkels groeten,graskarpertje

Edited by graskarpertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

:( :P :specool :smoke :P :P :D :wOOt :wOOt :wOOt :wOOt :wOOt :wOOt :wOOt

 

Gruwelijke shitt damnnnn

Ik ben ook echt en haze liefhebber maar wat ziet dat er super fucking niet normaal goed uit zeg.

Word stoned van het kijken.

 

Veel rookplezier en geniet ervan,ik gaat ook maar de volgende ronde wat van die super haze erbij zetten.

 

Cheers mate en als je wat over hebt :bier

 

Greets Ted

 

Ik zit nu trouwens ook in de ziektewet heb een behoorlijke griep ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...