Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Superfly

100 X Pp

Recommended Posts

Ey ik had vorige week 100 stekkies over dus ik dacht wat zal ik daar eens mee doen ff een goed afgelegen moelijk bereikbaar plekkie opgezocht en stekken erin gestopt en we kijken wel wat het wordt ik weet dat ik eigenlijk veel te laat ben maarjah zal heus nog wel iets aankomen

:rofl genoeg gepraat ik heb nu een paar foto's van vorige week ik zal morgen wel weer ff wat nieuwe picca's nemen ;)

 

med_gallery_11062_2695_1303863.jpg

 

med_gallery_11062_2695_179397.jpg

 

med_gallery_11062_2695_859420.jpg

 

med_gallery_11062_2695_440372.jpg

 

med_gallery_11062_2695_727470.jpg

 

Ik weet dat ze wat dicht bij elkaar staan maar boeie

:smoke als er maar wat aan komt enne ik kijk het nog ff aan en als het goed ga ik weer ff 100 stekken snijden en erbij zetten ruimte is er wel maar had een beetje te weinig grond was nog een flinke klus om 20 zakken Fyto soil daarheen te slepen zonder gezien te worden :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

normaal gesproken zouden de stekjes uiteraard verder uitelkaar mogen, maar nu we meer naar de bloei gaan zal dit niet veel meer uit gaan maken :smoke ik wens je veel succes en dat je dames veel mogen opbrengen :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja idd zoiets had ik ook al in gedachten ik heb eerlijk gezegd liever niet dat het echte reuzen gaan worden laat ze maar lekker klein en compact blijven dan ben ik gelukkig :smoke valt ook veel minder op niet dat ik iemand op die plek verwacht maarjah je weet het nooit he :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

klein maar fijn, ik zou toch voor de reuzen gaan :smoke.. heb wel gelijk een vraagje, wanneer worden de nachten langer.. toch rond 10 augustus?

 

succes, greetz mister R

Share this post


Link to post
Share on other sites

half augustus ongeveer ja

 

groetjes en veel suc6 met de kweek! :smoke

maska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk irrigatie project... ben benieuwt naar het resultaat.

 

@ Mister R;

ik weet niet hoe je aan 10 aug. komt, maar 21 juni was volgens mij de langste dag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ mister R ik hoop wel een klein beetje dat ze een beetje formaat krijgen maarjah is wel een beetje laat hopen dat het slechte weer nu is afgelopen he ;) jou topic heeft me dit idee bezorgt :rofl

 

@No-Zem ik ben ook erg benieuwd is voor mij ook de eerste keer op zo'n manier we zullen zien :nerd

 

@Maska groetjes terug en thnx voor jou reply :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat hoop ik ook voor je, wij hebben ook 2 weken geleden nog 40pp neergezet..het hangt wel een beetje van het weer af.. en of de plek ook goed is, je moet zeker weten dat er niemand komt, en wat ruikt. als dat allemaal goed is kan je knallen, volgend jaar allemaal xxl verslagen :smoke

 

greetz mister R

Share this post


Link to post
Share on other sites

De plek is goed je komt er iig niet zonder 50 keer gestoken te worden door brandnetels en er zijn berenklauwen met een abnormale hoogte van 2 meter :nerd Ok nu nog maar hopen dat het weer goed blijft :smoke als dit goed gaat wil ik er nog 100 bij knallen van en het weekend en zoals je zelf zegt volgend jaar een ''echt'' xxxxxl verslagje :rofl

 

GRTZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

100 stekjes over dat zall ik ook wel in mei willen hebben:P.

ziet er mooi uit hoopen voor jou dat er nog wat afkomt.

 

veel geluk :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij hadden ook al uitbreidings plannen voor volgend jaar, is nog 200m2 beschikbaar :smoke ... en dan alleen maar met stekken, in twee etappes stekken snijden en plaatsen... half april beginnen met plaatsen 1.50m uit elkaar.. dan krijg je echt reuzen. de mensen die dit jaar eind april de dames buiten hebben gezet hebben nog steeds het beste weer gehad, de dames zijn toen flink gegroeid .. hebben ze veel meer tijd om een beetje omvang te krijgen...

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
er zijn berenklauwen met een abnormale hoogte van 2 meter

 

Vaag heb nog nooit berenklauwen in het wild gezien :smoke

 

Succes in iedereen geval, mijn zegen heb je.

Heel origineel hoe je met de beschikbare plaats omgesprongen bent.

Hope dat ze nog lekker groot worden, maar augustus en september wordt bakken, geen probleem :rofl .

 

Love BB :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

je weet wel een berenklauw met satesaus :nerd

 

weet ook niet wat het is hoor :smoke

 

groeten maska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

berenklauw.jpg

 

Nou voor de mensen die het niet weten :smoke

 

Berenklauw kan verwijzen naar:

 

een plant, zie berenklauw (geslacht). Bekende soorten:

de gewone berenklauw

de reuzenberenklauw

een andere naam voor de berehap (snack)

 

BERENKLAUW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Half augustus gaan de meeste planten beginnen met bloeien ongeveer heb ik me laten vertellen, ben wel benieuwd hoelang echte jonge plantjes dan nog door kunnen groeien?

 

Miss wel 1 dikke top op elk plantje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is mislukt mensen toen ik erachter kwam dat er een paar visdraadjes geknapt zijn die ik had gespannen wist ik het al het was ondekt een paar dagen later was alles omgehakt jammer maar helaas gelukkig waren het me eigen stekken dus dat scheelt weer wat ik heb al wat nieuwe plekken voor volgend jaar op het oog maar nu ben ik nog ff goed ziek :specool

Ze waren al dik een meter...

Achjah me nieuwe binnenhok is bijna klaar en dat maakt het meer dan goed...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kop op !!

 

volgend jaar meer geluk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is Zeker jammer maar goed het was deze keer ook niet echt goed voorbereid :specool

Voor volgend jaar heb ik al 2 nieuwe plekken en op het oog en dan ben ik van plan om meerdere locaties te gaan proberen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geloof er niet veeel van iik denk eerder dat de planten gewoon dood zijn gegaan of hellemaal gaar zijn geworden kijk hoe dicht ze op elkaar stonden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet jij weten debieltje ik kan ook wel een foto van het hele gekapte veld laten zien ik zou er heus niet om liegen hoor zo n stumpert ben ik niet pff duidelijk weer iemand die niet weet waar die het over hebt :innocent:

 

Ik las je topic net ff snel hahahaaha nixnut het zal wel bij jou gebeurt zijn dat je ze dood heb laten gaan wil niet gelijk zeggen dat iedereen zo'n gare smoes verzint als jou haha

 

ik kom gisteren in het bos alle plante weg ****** zooi

de rest groeit goed ik post even geen fotos meer want ik vetrouw het niet met die ene gast

hij houwt mij in de gaten op deze site en kijkt hoe ze groeie tot hij ze kan weg halen

aventoe nog wel wat fotos

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...