Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sweet Forrest

Stella Blue,30okt:kruisen Gelukt

Recommended Posts

Dampkring growshop , A'dam , 80,= euries

of ff op internet zoeken naar 2x 55w pll propagator ofzo..

Alleen je kan beter de standaard (merkloze) lampen vervangen voor iets van philips ofzo..( kleur 840 voor groei en 830 bloei , of 1om1 ) dan is ie toppie :blink:

de standaard lampen zijn prut.

Ze groeien er heerlijk onder, maar het gaat wel heel hard ;) :whistling :wOOt

 

Greetz.. Sweet Forrest.. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Sweet Forrest,

Het ziet er mooi uit daar in de achtertuin .

En de stekken gaan ook lekker , ga je die onder de tl afbloeien ?

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben er nog niet over uit .. ik wilde in ieder geval het soortje behouden .

Tuurlijk wil ik ze wel een keer netjes af te bloeien , maar hoe en waar weet ik nog niet.( misschien hokje in 2-en delen .. 1 groei , 1 bloei.. maar het is erg klein hoor zeker voor een soort met veel sativa erin. )

Ik wil hem zoiezo volgend jaar weer in de tuin hebben. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Forrest,

Dat ziet er sweetie uit , lekker veel kristallen, en een beetje lila/paars erin

Zeker yummie

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

:specool

Thanks !

We doen ons best ( stella en ik ) :smoke

 

Ik zou dit soortje wel eens binnen zien afbloeien, ben benieuwd of ie stabiel en vrouwelijk blijft , ik hoorde dat lage temp. het herma verhaal kan onderdrukken.. anders gezegd.. bij hoge ( binnnen) temp kan het de kop opsteken terwijl het buiten uit blijft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Forrest,

Dat verhaal zou wel eens kunnen kloppen, want normaal gebruik ik Feminisd ice zaden binnen en af en toe steekt er dan een mannelijke bloem de kop op , maar zomers zet ik ze ook buiten en dan blijfen het mooie vrouwen ondanks dat ze niet helemaal donker staan in de tuin, en je dan herma's kan verwachten .

 

Na de test ronde wil ik wel een paar stekken voor je afbloeien om te zien wat ze binnen doen ,ergens half november.

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk .. weer een bevestiging ..

Over November hebben we nog wel kontakt .. lijkt me wel :specool

Ik verwacht er best veel van als de probleempjes uitblijven.

gallery_11514_2771_157408.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Sweet Forrest,

Hoe gaat met de Stella Blue ?

Het weer zit niet mee en je leest dat de rot overal op duikt

Bij mijn buitenplanten heb ik de eerste rot weggeknipt en ik denk dat de eerste van de week geoogst gaat worden om ellende te voorkomen .

Mzzl

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Buble :)

Shit man .. ja, ik lees het links en rechts .. schimmel / meeldauw, toprot .. ;)

Jammer hoor, echt een waardeloze zomer geweest.. hoe lang hebben die van jouw in bloei gestaan buiten dan ?

Maar tot nu toe gaat het met Stella nog super . wel een paar blaadjes met een klein beetje meeldauw weggehaald maar dat stelde nog niks voor. ( was ook niet echt overduidelijk meeldauw, meer preventief weggehaald)

Nee, tot nu toe niks te klagen . sterke, vitale en schimmelbestendige plant dus.. :innocent:

Hopenlijk blijft het zo , maar ik ben bang dat ze toch te lang nodig heeft om netjes af te bloeien , als ik moet schatten kan ze zo nog 4-6 weken bloeien maar ik denk niet dat het weer dat toelaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Forrest,

Die van mij zijn er ook nog niet , ééntje mag nog 2 weken maar de andere 3 moeten nog een week of 4 .

En net in die ene zit/zat rot , ik heb gelukkig geen last van meeldauw ofzo.

Afwachte wat het weer doet de komende dagen

Succes

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het meer lijken op een indica dan een sativa, zulke dikke bladeren en wat lengte betreft niet echt supergroot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is een ind./sat. kruising met sativa kwaliteiten in de high, heb ik begrepen. Maar ziet er indica uit ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steeds meer en meer berichten hoor ik over de herma trekken :lol:

Eerst trok ik me er niet veel van aan .. maar het is nou niet echt een handig soortje om te houden. :smoke

Ik zou bijv. niet willen dat een herma eventueel een andere volledig vrouwelijke plant van wie dan ook zou bestuiven. :smoke

Ik probeer 100% organisch te kweken , dan lijkt me herma-vrij ook wel een goed plan.

Ik wil geen herma genetica in stand houden!!

Misschien moet ik er nog even over denken , maar denk dat na de grote plant afgebloeid is dat het hele Stella project maar de bak in gaat ..zal wel ff raar zijn maargoed. :) hopenlijk heb ik dan de komende winter nog wel een smakelijke souvenier er van over :) :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Sweet Forrest,

Je hebt er over horen praten, maar zie je ze ook ?

Zolang jij geen herma trekken hebt dan kun je toch door gaan ?

Stabiel mannetje zoeken om te kruisen .

Hopelijk krijg je wat beter weer want dan pik ik er ook wat van mee

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, daar heb je wel gelijk in.. misschien niet zomaar afschrijven .. want het is wel een super mooi soortje.

Beter weer zit er wel aan te komen . hopenlijk zetten de toppen nog een beetje uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Sweet Forrest,

Had je haar nog bevrucht ?

Ik mijn buitenplanten wel en kan de zaden al zien zitten .

Helaas heb ik al een plant moeten oogsten en de tak die bevrucht is heb ik in een glas water gezet, naar aanleiding van het expiriment van Blowsterke ,hij gaat gewoon verder met rijpen en zaden onwikkelen

We hebben in iedergeval redelijk weer voor de rest van de planten .

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey .. ja. toevallig zag ik net wat zaden zitten .. zijn nog groen .

Lijkt me wel cool als dat wat word,, stella x( bgxch) .. super wit en fruitig is mn verwachting :D)

Hoe lang zal dat nog duren voordat die zaden rijp zijn ?

haha.. ik had ook een bevruchte tak van mn Afghaan moeten afkinppen en die staat ook in een glas water.. :smoke

Ze genieten zeker nog even van dit lekkere weer... Stella maakt nog steeds witte haren aan. en ik heb maar een paar kleine plekjes met rot gevonden.. hopenlijk blijft het nog even goed gaan. elke dag is er nu 1 .

 

* Update... KUt..... ze krijgt steeds meer toprot.. 1 van de grootste toppen weg moeten knippen en meer plekjes gevonden.. het gaat nu hard.. zucht...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag de hoofdtop maar eraf gehaald en zaten ook 2 plekken rot op .

3 keer de plant verplaatst om nog lekker wat zon mee te pikken ..

Vanavond maar ff binnen zetten denk ik .. scheelt misschien wat rot.

Maaruh.. nog steeds geen herma-trekjes .. toppie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde man van de rotte plekken ,maar zolang mogelijk laten staan

Vandaag handmicriscoop binnen gekregen en trichome zijn bij mij nog melk achtig en sommige lila/purple

Succes de aankomende dagen

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks ! .. ja ik houd het goed in de gaten .. ik wil erg graag ook dat die zaden rijpen..

Pics.. Zaad:

gallery_11514_2771_193982.jpg

 

 

 

gallery_11514_2771_1469.jpg

 

 

 

Weinig top en veel blad maar ook veeeel thc en geur.. wow :D echt een zoetzure stinkgeur , lekkah :smoke

 

toppie...:

gallery_11514_2771_21027.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi mooie toppies ,houden ze word nog zonnig weer dit weekend :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...