Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietsurfer

Outdoor 2007

Recommended Posts

Yow mensen ben al wat langer op het forum actief maar heb dit jaar mijn 1e buitenplanten. IK heb 6 Show White stekken en die staan achter in mijn tuin. Ik heb ook nog 10x Hollandse Hope bij mij achter in het maisveld gezet alleen besteed ik niet zoveel aandacht aan tot nu toe, misschien later in het seizoen ;)

 

Sommige foto's zijn van een aantal weken geleden maar ik wil mijn Topic + kweekveslag afmaken zodat meer mensen er van kunnen leren.

Dit is mijn 1e kweek alleen heb hulp gekregen van ervaren mensen die ik zelf ken, maar heb ondertussen ook al veel gelezen op het forum.

 

 

Hier komen mijn dames in volgorde van tijd van jong -------> ouder :verrygood

 

med_gallery_10518_1932_127486.jpg

 

 

 

Zo kwamen ze aan van mijn vriend de stekkenboer, overgens gebruik ik hier mijn telefoon nog heb gisteren een nieuwe camera gehaald en is wel zo duidelijk voor iedereen ;)

 

med_gallery_10518_1932_118744.jpg

 

Dit zijn mijn 10x Hollandse Hope zaailingen, staan nu in het veld hier vlakbij.

 

med_gallery_10518_1932_79766.jpg

 

Zaailingen en stekken scheef geupload, de plantjes zijn in een al wat later stadium, maar dat is aan de zaailingen niet af te lezen dat komt omdat mijn zaailingen op de foto hier boven erg deden strekken. Ik heb daarom een lus in de grond gemaakt en zo mijn zaailingen erin gestopt zodat ze beter kunnen groeien.

 

med_gallery_10518_1932_15320.jpg

 

 

 

Stekken al wat groter staan nu in 20 Liter potten om rustig door te kunnen groeien.

 

 

med_gallery_10518_1932_230583.jpg

 

Nogmaals :D

 

med_gallery_10518_1932_1601147.jpg

 

 

 

med_gallery_10518_1932_1609358.jpg

 

 

 

Gisteravond in het donker + de regen :D

 

med_gallery_10518_1932_1621435.jpg

 

 

 

Vanochtend :D

 

med_gallery_10518_1932_1375456.jpg

 

 

 

Laaste staat voor straf alleen in een hoek :lol:

 

Hoop dat jullie positieve reacties hebben en anders nuttige ideeen voor mij :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha hier is die dan gevonden je kweek verslag was na de kweek van mactrunk ook zeker benieuwd naar jou kweek :D

 

mooi planten, ik zou als ik jou was wel wat liever wezen voor je plantje die apart staat heeft zij ten minste het gevoel dat ze special voor je is en dat zul je in de grammer gan zien :verrygood

 

veel succes kan niet wachten tot al die buitenplanten vol in de bloei zijn wat een mooi gezicht is dat altijd

 

 

greetzzz masteryero

 

ps heb je gesnoeit of hoe heb je ze zo bossig gekregen???

Share this post


Link to post
Share on other sites

//Edit door suf: Onnodig quoten, lees Hier hoe te qouten

 

Lol mijn kweekverslag staat net 10 min online en je hebt hem gelijk gevonden :verrygood

 

Ik heb ze bossig gekregen omdat ik ze 2x heb getopt, dat doe ik omdat ze breed ( bossig ) moeten worden omdat ik wil dat ze niet hoog worden maar breed. Ik heb erg nieuwsgierige buren die altijd zich overal mee willen bemoeien en als ze boven de muur uitkomen gaat er ineens misschien een belletje naar de kliklijn en laat ik het niet erg leuk vinden :D

 

Wietsurfer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb erg nieuwsgierige buren die altijd zich overal mee willen bemoeien en als ze boven de muur uitkomen gaat er ineens misschien een belletje naar de kliklijn en laat ik het niet erg leuk vinden ;)

Niet? Wat dan? Juist gezellig toch :D

 

OT: gaan goed zo te zien! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had je foto's al gezien bij mactrunk :verrygood

en was benieuwd naar je kweekverslag :D

 

en ja ben ik ook wle benieuwd naar is het nou echt show white of bedoel je snow white

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snow White..... Damnnn ik zie de spellingsfout nu pas :D

Misschien had ik iets te veel naar me groene plantjes gekeken, maar THE SHOW must go ON ;)

 

Vind alleen het weer erg tegen vallen voor de tijd van het jaar. Maar ik denk dat meer buitenkweekers het met mij eens zijn. Daarvoor zijn we ook buitenkweeker en van het weer afhankelijk :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

geeft niets hoor ik maak er ook een heleboel :D

 

als iemand mijn precies kan vertellen hoe vaak ik niet als neit typte kan die van mij een dikke tas wiet verdienen :verrygood

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan het ook een vuilniszak vol zijn masteryero :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snow White..... Damnnn ik zie de spellingsfout nu pas ;)

Vind alleen het weer erg tegen vallen voor de tijd van het jaar.

Het is je in ieder geval gelukt de titel te editen :D

Het weer is vrij normaal voor de tijd van het jaar, daar maak ik me momenteel niet zoveel zorgen over.

Het is en blijft onkruid :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Suf : Daar heb jij een punt te pakken dat het onkruid blijft, alleen iets beter weer zou toch wel mogen van mij. Maar hebben hebben ook een te goede maand April gehad dit jaar met 30 graden dus :D . Paar goede maanden en een paar slechte maanden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had je hele verslag nog niet eens gezien! Zag het net onder je reply in mijn topic. Hele mooie plantjes hoor! Daar ga je meer vanaf halen dan een lullig tl kweekje! :nerd

 

Ik heb op het moment een paar plantjes onder de tl staan die ik wil laten voorgroeien voor buiten. Denk niet dat ik ze nog zo groot krijg als deze maar ga toch een poging doen naast mijn guerilla ook iets in de achtertuin te zetten en je tips om ze klein en bossig te houden ga ik ook toepassen dus je topic is zelfs al educatief geweest voor mij! :lol: Mijn buren zijn ook niet echt mijn beste vrienden. Een topic maak ik er niet van ik volg die van jou wel die is spannender! :nerd

 

Als het zonnetje nog gaat schijnen krijg jij een leuke opbrengst. Ben heel benieuwd!!!

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik wil er wel wat grammetjes vanaf halen :nerd . Alleen ga soon een kastje binnen maken. De mensen hier in de buurt zijn allemaal whiners, dus gelijk de politie op je nek en dat is ook niet :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha wat een kutburen..

 

ze willen niet meeroken als je gaat oogsten?

 

:nerd waar gaat het heen met deze wereld

 

alhoewel ik de hele global warming wel chill vind... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker mooie planten heb je daar zeg!!!! :smoke

 

waneer wil je ze gaan verduisteren als ik vragen mag?

 

ik hoor het wel mzzl

 

groeten maska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Klugook : Ja, mensen zijn jaloers anno 2007 en mijn buren zijn een goed voorbeeld ervan. Beetje van die mensen die vroeger hun maatjes deden klikken bij de politie :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

goddam snitches :nerd:kill::rofl:kill:

 

:smoke

 

haha moet je wel je oogst meteen in de tuin begraven als je geoogst hebt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, je hebt er rare en vreemde mensen bij.

 

Ik snap ook niet waarom ze de thuiskwekers zo hard aanpakken. Omdat zo de zware criminaliteit meer grip krijgt op de verkoop ervan. Gaan meer grammen mee gemoeid is meer geld is meer macht en is meer geweld. En straks heeft de politie er geen grip meer op. Dus ze snijden zich zelf in de vingers :blink: . Maar bij de politie dringt het niet zo goed door nog volgens mij.......

 

Wietsurfer :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

POENA POENA POENA :D

 

haha.. found you! ^^

 

je plantjes gaan lekker :o je moet tog nog ff je HH gaan shotte, want die wil ik ook wel zien!

kan ze natuurlijk ook zelf gaan zoeke in je veldje, mjah ;) tog maar niet :)

 

maar heb jij enig idee wanneer we die bloeivoeding moete geven en moete stoppen met groeivoeding??

want ik kan het egt nergensssssss vinden ;) en volgens mij is dat best wel van belang :verrygood

 

spreek je later

 

xxx D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha oome Cryp ;) .

 

Ja me buitenplantjes gaan goed in het veld ben vandaag gaan kijken in 1e keer in een maand tijd :) . Zijn net zo groot als de mais zelf bijna hehe :o

 

Achter in de tuin gaan ook goed. Steeds meer internodes en dikkere stam, mijn stammen zijn net zo dik als 2 euro nu. Ze gaan steeds sterker ruiken nadat ze groter worden.

We moeten BTW groeivoeding geven tot ze gaan bloeien en daarna gelijk over op bloeivoeding. Ik heb trouwens ook van die slangetjes voor lucht inlaat gedaan voor de grond. Deze dagen zijn wel perfect om ze te laten bloeien buiten, maar zover zijn we nog niet ;) .

Je moet even tabel downloaden waarop de lichttijden te zien zijn ( check verduistering tabel ). Ik verduister ze nu al een week en zitten kleine beginnende topjes aan en die ruiken sterk, maar buiten hebben we een goede ventilatie :verrygood .

 

Spreek je :D

 

Wietsurfer[poena]

Share this post


Link to post
Share on other sites

outdoor kweekverslagen en FOTOOS wietsurfer :verrygood kom op met die picas!

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo :o

 

nice om te horen dat het goed met je HH-tjes gaat! nu maar hopen dat de boer niet te vroeg gaat maaien :D

 

heb trouwens tijdschema gevonden!

pdf: http://www.knmi.nl/klimatologie/achtergron...e/zonop2007.pdf

jpeg: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk8/-117768.html

 

zoals het daar staat zal het half september moeten zijn (ik verduister niet).. misschien een beetje laat, maar ik geef het wel als het begint te bloeien

 

(was trouwens zelf te laat met overpotten, dus ik heb de groei 10 dagen belemmerd ;) ) stupid me!

plus dat er 1 plant ongelukkig weggezet was en niet meer groeide.. :verrygood

 

ik ga met volle hoop verder met me 4 SW-tjes! :)

 

foto van 2 weken terug.. net na het overpotten (2x SW in een 65L sk)

http://www.plaatjesupload.nl/img9/1184779494-32.jpg

 

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk8/-118771.html

 

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk8/-118773.html

 

 

zijn nou nog bezig met the healing proces denk ;)

 

p'z crypton

Share this post


Link to post
Share on other sites

op elk forum wille ze steeds weer wat anders ey :verrygood

 

maar ik had dat verduister schema idd niet gezien.. maar wilde alleen weten wanneer het 12/12 werd voor me bloeivoeding ;)

 

ik zal me foto's in me album zetten als ik nieuwe heb!

 

 

 

crypton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...