Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

amateur1

Wanneer Zijn De Zaadjes Goed En Hoe Bewaar Je Ze

Recommended Posts

Beste Lezers,

 

Ik heb een mannelijke plant staan , ik dacht eerst dat het een hermafrodiet was maar dit is waarschijnlijk toch niet zo , maar nu wil ik toch de zaden van de plant gaan bewaren voor volgend jaar maar mijn vraag is , wanneer zijn de zaden goed en hoe zie je dat en hoe haal je ze er van af.

 

Ik hoop op een antwoord.

 

Vriendelijk dank

 

De Amateur1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een mannelijke plant geeft bloemen die (zoals alle andere) stuifmeel bevatten.

 

Jij (neem aan dat je een man bent) kan kinderen krijgen ? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Mensen, ik hoor aan jullie reacties dat ik een iets of wat domme vraag heb gesteld doch ik kan uit de reacties geen goed antwoorden halen op mijn vraag, helaas. Maar ik zou graag willen weten hoe je zelf wiet planten zaadjes kan genereren want van dit onderwerp staat niets duidelijk beschreven op dit forum.

Nogmaals ik heet niet alleen amateur maar ben het ook, maar ik probeer iets te leren hier en daarvoor mijn dank aan diegene die mij antwoorden kan geven.

 

Hoe krijg ik wietplant zaadjes (automatische correctie van zaat jes ik kan niet spellen)? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal je ff helpen toen ik net nieuw was vroeg ik ook alles en kostte zeker wel 20 onnodige topics dat ga ik bij jou proberen te verkomen:D:P

 

je hebt een mannelijke en je hebt een vrouwelijke plant zie heir voor de growguide daar staan perfecte plaatjes op hoe een man en hoe een vrouw eruitziet.

 

wanneer de planten in de bloei gaan maakt de vrouw mooi wiet toppen aan de man zal allemaal balletjes gaan prduceren.

 

 

wanneer je ziet dat je een man of meerdere hebt kun je de volgende dingen doen

 

1. je laat ze er gewoon tussen staan en laat ze de vrouwtjes bestuiven ( zo kun je onder andere zaad krijgen )

2. je knkkert ze weg want je hebt er nits aan etc.

3 je zet de mannen apart in je hok ( mocht je buiten kweken zet je mannen dan niet aan de andere kant van de tuin ook al heb je 200 meter lange tuin door de wind word stuifmeel makkelijk een 500 meter verspreid ) goed apart zetten duzz ergens onder een lampje of achter het raam.

 

 

dit kan je duzz doen met de man,

 

jij witl voor de optie wietzaden kweken gaan dan kan je optie 1 of optie 3 kiezen

 

welke is nou beter of handiger???? hoor ik je vragen

 

ik weet niet of je alle planten wilt hebben voor zaad, mocht dat wel het geval zijn kies je beste man uit ( let op de bouw van de plant, vitaliteit , potentie en nog ene paar dingendit zal ten goede komen bij het nageslacht) en gooi de rest weg laat gewoon alles afbloeien plus nog 1 a 2 weken extra dat hebben de zaden nodig om te rijpen !!!!!! en oogst je zaad

 

mocht je nou maar van de 5 vrouwen 1 planten willen bestuiven dan zou ik voor optie drie gaan doe dit als volgt

 

stop je uitgekozen man in een hokje of achter het raam zorg wel dat je hem 12 uurtjes donker per dag geeft . op de pot zilverfolie ermee dit vangt dan het stuifmeel op ( door dat er geen wind is in je hok of in je huis zal het stuifmeel gewoon vallen en neit door de kamer heen vliegen !!! ) je mannetjes plant kan je nu weg gooien

 

die stuifmeel laat je ff drogen en je neemt een bakje doe je stuifmeel daarin en neem je kwastje mee naar de vrouw of vrouwen die je wilt bestuiven en wrijf met het kwastje over de bloeiende toppen doe dit 1 x per week tot bloei week 4 en dan oogst je zo je zaden. ZET JE VROUWEN NU NEIT TERUG BIJ DE ANDERE VROUWEN!!!!! houd de vrouw(en) nu het apartje hokje waar de man in heeft gezten of achter het raam.

 

 

mocht je nog verdere vragen hebben moet je maar vragen ( als ik het weet help ik je wel )

wel goed lezen en zoeken !!! inprincipe kan je hier alles vinden!!!!!! op het forum

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...