Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BeeKaa

Alle Bubblicious Geoogst (indoor/outdoor/ice'o'lator)

Recommended Posts

:) bk tuurlijk een toppie wiet zit er altijd wel in en zeker omdat ik deze biatch op de voet heb gevolgd ben ik zeer benieuwd hoe ze zal smaken :P

 

je heb een pmtje :)

 

greetzzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

komt een gram of 3 jouw kant op.. tis een echte indica dus pas roken als je lekker zit..

ik kan op mijn beurt ook niet wachten hoor.

 

I'm a Strain-Freak..

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus na jouw rookverslag kan dit topic wat mij betreft dicht :)

 

dus modjes .. nog ff wachten op masteryero..

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook wel benieuwd naar wat een ander er over te zeggen heeft...

smaken verschillen nu eenmaal ...

maar neem vast afscheid van dit topic ( ivm bouwwerkzaamheden )

het was me een genoegen.

 

o ja ... check vanavond laat "de joint" nog maar ff :)

 

>CS<

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey bk zodra de wiet er is ik lekekr op me bankie zit en de tijd kan nemen van een door een gewaardeerd collega gekweekte wietje ( want dat verdient die wel ) maak ik een verslag .

 

ik heb gisteren in de shop ook maar is een bubble gehaald kost tegen woordig al 8,50 de gram :) maar goed was wel een lekker wietje waar ik dan ook wel weer voor wil betalen. maar wat je zegt bubble is geen wiet om zo lekker op je lipt te hebben en een stukkie te gaan fietsen, zodra je al aan al die dingen denk die je nog moet doen word je al moe. heb vnadaag een bubblegum gerookt met een maatje van me ( die weet ze wel te vulen :) ) en ik was me tog stoned zowel geestelijk als body stoned een goed gekweekt wietje was het dus wel.

 

ben er nu 3 uur later nog lichtelijk lauw van :D wel dat ik zeker wat gewend ben, ik smoke al/pas 4 jaar, dus niet een broekie dat net zijn eerste jointjes rookt :P als is dat voro sommige ouwe rotten in het vak nog maar een schim van hoe lang zij al smoken :D grappig tog eigenlijk wel :) baas boven baas

 

 

greetzzz masteryero

 

gaat is ff poelen zoalng ik me hoofdje erbij kan houden :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

he CS

 

ja ik vind meningen van anderen ook altijd leuk om te horen..

bijv is de icehasj gieteren goedgekeurd door de kieskeurige little GG dat doet me goed..

het was nog beter dan hij verwachtte en hij kan zelf niet wachten tot hij ook ana de slag kan..

en uiteraard MOET ik helpen haha

 

suc6 met de bouw nog he..

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites
suc6 met de bouw nog he..

en jij suck7 met je geslaagde oogst ...

en het uitbroeden van al die mooie plannen :)

 

>CS<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik dacht dat het volgend jaar geen chaos zou worden :)

maarre vrees toch voor zware arbeid volgende zomer :P

 

maar miss BK wou ook wel een plantje bijhouden zei ze dus ik denk dat ik haar een sativa geef..

lady cane ofso..

dus das alwel weer 1 minder :)

 

maarre ik ga nog ff genieten van mn laatste vrije dag.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

grootglij he je ouwe :D

 

wat ik met trouwens afvraag heb je alle planten met de hand geknipt ??? :)

 

had dit jaar eerst 4 lowryders die ik snel en makkelijk kon knippen met de hand ( zat ook geen reet aan namelijk :P )

 

en einde van het buiten seizoen had ik eerst 5 planten te knippen ( wat me al een kluifje was )

 

en later nog die boom :), volgend jaar wil ik het zo doen dat k wel een knipmachine moet huren anders zijn we er 4 weken later nog mee bezig, dat knippen heb ik echt een 'hekel' maar ja als ik me dan bedenk wat ik zo allemaal in de hand heb gaat het altijd wel goed.

 

met die scrog van de bubbles zou je denk ik wel snel klaar zijn geweest, niet vna wege het gewicht maar om dat het een kwestie is van alle toppen van het bladerdek knippen en toppen netjes bij knippen ofnie dan ouwe???

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeps ik en mijn moppie hebben alles met de hand geknipt..

ik heb er geen moeite mee.. zo kan ik ook nog mooi kijken of er stukken rot of meeldauw in zitten.

op het moment zelf vind ik het misschien kut maar diep in me hart knip ik met plezier.. soms helpt Greenguy ook wel eens mee gewoon om ff te socializen met een jointje en beetje knippen.

is altijd gezellig toch :)

 

en vergis je eigen niet hoor. als je alleen kleine losse budjes wil hebben is een scorg fijn knippen ja..

maar ik houd wiet altijd aan het takkie vast bij het knippen (dan kan ik de top mooi rondknippen dmv takje rollen tussen mn vingers.)

en die takjes waren dus allemaal 3 of 4x gebonden!!!

 

dus nee t was niet makkelijker

 

plus er komt nog bij kijken als je je scrogscherm wilt hergebruiken moet je al die dingen ook nog eens losmaken!

 

dat kom er dus nog bij!

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

als nog goed druk dus :)

 

maar meeldauw kan je ook constanteren na het knippen met een machine, helaas dat die machines zo duur zijn ik kon vorige zomer 1 x kermit knipper en 1x een b merk kermit knipper ( zon rode kreng ) alle twee voor 150 euro was zelf te lui om naar groningen te gaan, hij wilde hem opsturen die avond verdomme was een belg helemaal naar groningen op en neer gegaan voor 250 euro ( nog geen geld ).

 

en nu zit ik nog steeds zonder machine :)

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd vrij klote....

 

het grote probleem bij jou is ook datje niet lekker thuis kunt knippen.. ff tussendor een plantje net zoals hier dat is er bij jou niet bij.

 

dat maakt het hier wel gemakkelijker.. ik knip hier gweoon langs me PC met WF aan en een muziekje

dat versneld het proces behoorlijk hoor

(behalve als je niet van de pc af kunt blijven natuulrijk, maar die gebruik ik voor de jointpauzes als ik alleen ben)

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsjaa helaas dat is zo . geluk voor jou een stuk ongeluk voor mij :)

 

als ik bij me moeder nog woonde was er niets aan de hand geweest en kon het daar gewoon drogen maar vanwege het feit dat me pa militair is en eigenlijk niets daarmee te maken mag hebben kan het neit

 

daarbij komt dat hij 35 jaar het leger in zit en over een paar maanden met flo mag wat die niet graag verkloot ziet worden door een paar plantjes

 

en gelijk geef ik hem natuurlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

de schaarhasj van 2 knipschaartjes maakt 2 daagjes knippen wel goed hoor...

maar niet tussendoor opsmoken want dan komt er niks meer van knippen :)

 

>CS< (wacht maar tot je +50 guerillaplanten met z'n 2en heb geknipt...op de hand :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ik er best voor over :) al dat geknip... want een eigen voorraad is zo gekniptt

en al wat ik over heb dat raak ik altijd wel weer kwijt.

en dat betekent dus dat ik er indirect financieel op voruit ga :) lekker toch?

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze ooit de wietteelt legalizeren ga ik soliciteren als ambachtelijk wietknipper :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou dan doe mij maar ambachtelijk breeder :)... dat lijkt me toch echt het leukst.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan zul jij ook knippers, plantjesverzorgers en producttesters nodig hebben natuurlijk :P ...

en ik ben al eens baas geweest ... laat dat nou niks voor mij zijn .

dus ik soliciteer bij deze vast op deze drie functies :)

 

>CS< (echt ... die LR heeft t me wel moeilijk gemaakt zeg ... wij zitten nu in 1857 :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok voor dat het verlsagje getikt word mijn excuses aan cs VERDORRIE!!! ben helemaal vergeten dat typen man druk druk druk ( nou heb ik wel tijd om 2 uur lang te surfen over het forum daarnie van :) ) maar ff zonder dollen is er helemaal bij ingeschoten man sorry ik lees jullie verhaal soon mensen :)

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja maar het is ook een werk he.. je wilt toch een goed stukkie erbij zetten maar dat doe je niet zomaar even :)

 

problem heb ik hier ook :)

 

maarre morgenvroeg maak ik het volgende deel.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke mensne hier dan HET ROOKVERSLAG van bk's bubbelgum of bubblelicious BUBBLES DUZZ:D

 

na heel wat pieren om het pakketje te kunnen onderscheppen in het strenge bootkampo van me pa ( zal jullie het verhaal besparen bk knows wat ik bedoel:P ) het is tog gelukt :) cool :P het pakketje was goed bepakt een bubbel envelop ( toepasselijk een bubble envelop voor bubble wiet :D ) ondanks de verpakking ben ik maar wat blij dat ik het heb kunnen onderscheppen want man man man je zei nog dat je niets rook als je je neus erboven hield maar ik deed het brievenhokkie op en ik rook het ovlop je bent duidelijk goed verkouden of je hangt dag en nacht in de wiet lucht :D :) :D

 

nou genoeg er om heen gelult

 

 

het was om nabij 15:00 een mooi zakkie wiet dat ik van bk gekregen had brak ik aan samen met een vriend van me :D de wiet zag er goed uit en een zeer lekkere geur komt je tegemoet. het lijkt niet eens op buiten wie fluffy vind ik het niet een maar compact was het ook niet. de wiet is ZEKER voor deze zomer zeer geslaagd, maar goed me 'blow'maatje en ik begonnen met smoke rond een uur of drie we smokte een joint met normale inhoud.

 

eenmal gedraait en een paar hijsen proefde je de wiet al, bk zelf vond de wiet zo niet erg naar bubble smaken ik kan daarop zeggen dat het geen bublegum smaak is nee maar een zoete tint blijft goed achter.

na een aantal hijsen paasde ik de joint door me maatje smokte wij beide die redelijk wat gewend zijn ( er is altijd baas boven baas natuurlijk maar om een idee te geven een 10tje per dag redden we wel p.p)

waren zwaar onder de indruk, hij zei zelf nog is dit buitenwiet ??? waarop ik antwoord ja. beide hebben we nog nooit zulke lekker buitenwiet gerookt het was als of we een wat scherpe coffeeshop wietje rookte en waar je lekekr stoned van werd, goed geteeld duzz en goed soortje om buiten te kweken duzz chapo!!!

 

verder over de joint zelf, wat ik al zei ze is wat scherp in de keel maar zeker niet wat tegenvalt want dat heb ik immers altijd bij een wietsoortje ( en goed nlx danmm zeg ). na de joint op te hebben ontstond ff een moeheidje dat ik dag van NEE EEN BANK HANGER en ik moest zoveel nog doen. maar gelukkig die 'harde' inwerking dat de wiet had zakte echt binnen 4 minuten en werd een plezierig high een beetje moeig en wat sloom maar had nog genoe zin om naar het station te fietsen en rond te lopen in arnhem, iets wat ik vaak niet heb van wiet.

 

ik ervaar dit eignelijk als prettig want vaak na het smoke van een joint heb je geen pie zin meer om wat te doen en deze gaf me net zo'n dosis dat ik me meer volede als high ( wat je vaak heb bij buitensoortjes ) en wat minder als bij die dikek opgepomte anabole wiet.

 

het effect zwakte plezierig af een ruime uur duurde het voordat het redelijk over was daarna kon ik gewoon door gaan waar mee ik bezig was ( wat ik tijdens het 'stoned'zijn ook wel kon hoor )een beetje suffig ben ik ervan, ik heb express geen jonko meer gerookt na deze om precies te kunnen ervaren hoe die uitwerkt

 

ik nu alzin in de volgende bubble !!!

 

conclusie:

 

de wiet was voor buiten wiet en deze zomer ZEKER ZEER GOED ook voor binnen zou ik deze niet verkeerd vinden.

 

de geur is zoetig iets wat een must is bij bubble wiet maar regelmatig mist in de shop DEZE HAD HET DUZZ :)

 

het stoned/ high effect loopt leker inelkaar over duurt niet te lang maar zeker niet te kort.

 

mooie compacte toppen zijn het een een succes vol wietje heeft moder natuur gemaakt

 

toppei bk

 

helaas ik word van de computer gerukt ik meot nu eten, ik lees het strax nog ff na en kijk of ik niets mis

 

tnxx mate

Share this post


Link to post
Share on other sites

toppie masteryero

 

het doet me goed om dit te lezen.. :)

ik herken veel van de dingen die je hebt getypt.

 

geniet er maar van...

 

als je er iets meer dan normaal in doet is het wel een bankhanger..

 

daarbij heeft deze wiet net lang genoeg gerijpt en dus geen week xtra...

vanwegen het weer en dus vandaar ook het high effect.

 

bedankt he..

 

Gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi rookverslagje hoor ...

wij zijn allebei nog geen Mad (mensen die sannie's topics volgen weten wat ik bedoel)

maar volgens mij kunnen wij het ook wel redelijk :)

 

Die smaak is lastig te beschrijven he ???

 

>CS<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mad scientist is de ware rookverslag koning...

maar satievabelieva heeft leuke tabelletjes in zn gallerij over het effect :)

 

maar dit vind ik ook zeer bevredigend..

zeg maar een digitaal klopje op mn schouder dat ik het ondanks alles toch nog wel goed afgemaakt heb..

 

Ook vind ik het leuk om te weten dat iemand er echt zijn rust van die dag in gevonden heeft zoals ik dat altijd doe.. ff lekker relaxen.. ff die 5 minuutjes voor je eigen met een jointje.

 

nogmaals CS,Kees en MY bedankt voor het testen van mn shit!.

 

groet

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...