Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  

Recommended Posts

woodrose opkweken...heb ook al gehoord dat t ontkiemen moeilijk is,

ben benieuwd, hou ons op de hoogte

 

succes!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, River!

 

 

 

ik hoop dat et lekkere plantjes worden, en dat ze veel zaad mogen dragen!

 

 

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow super!!!

de zaadjes dus lang genoeg laten weken in lauw water en dat komt in orde (met t nodige geduld)

ik hoop dat je er net wat zaadjes af kan halen!! nu staat er morning glory in de tuin, mss volgend jaar ook eens woodrose proberen als dat lukt bij jou :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik heb ze in lauw water 4 uur laten weken op de gaskachel met waakflam dus blijft het water warm ook heb ik de zaadjes op geschuurt en met een mes in gekerft maar je moet wel bij het oog wegblijfen dan 1,5 cm diep geplant en het potje met een plastick je afgedekt.

Als het lukt om zaadjes te kweken hoor je het nog van me. (heb net de resterende 4 ook in bad gedaan die gaan van middag lekker in de aarde)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wacht nog even op Nr 4 als die staat en met ze blaatjes begint te zwaaien hoop ik het rek voor ze af te hebben en gaan ze naar buiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hier ook wel interesse in .... Wat is het verchil met woodrose en Morning glory eigenlijk?

 

Morning glory heb ik een paar maanden geleden ook gegeten... eerst laten weken in warm water , toen zoveel mogelijk fijngestamt en opgedronken...

 

Het effect was net niet sterk genoeg denk want ik werd wel heel zwaar enzo maar ik hallucineerde niet ..

 

Hoe lang moet zon plantje staan wil er zaad aan komen?

 

Gr !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb hier ook wel interesse in .... Wat is het verchil met woodrose en Morning glory eigenlijk?

 

Morning glory heb ik een paar maanden geleden ook gegeten... eerst laten weken in warm water , toen zoveel mogelijk fijngestamt en opgedronken...

 

Het effect was net niet sterk genoeg denk want ik werd wel heel zwaar enzo maar ik hallucineerde niet ..

 

Hoe lang moet zon plantje staan wil er zaad aan komen?

 

Gr !

 

Geen idee ik heb het nog nooit gebruikt en zal het ook nooit gebruiken ook ik rook geen eens joints meer en het bevalt me eerlijk gezegt een stuk beter...

 

Een ander kan je vraag beter beantwoorden of je kijkt even verder op het forum ik heb zat topics gelezen die over het gebruik van dit soort produckten en de dozering succes en fly save :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

je ziet duidelijk dat het famillie is van de morning glory, want de blaadjes zien er vrijwel hetzelfde uit nu ze nog klein zijn.. alleen zijn deze zaadjes een beetje straffer :) :cry

 

@concretejungle..

kijk eens op azarius hawaiien baby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update 2!!

Je ziet dat het 3e blad al begint te groeien nog een week je en ze mogen naaer het buiten verblijf.

med_gallery_8872_2471_623593.jpg

 

med_gallery_8872_2471_64780.jpg

 

 

En toen waren er nog drie nakomertjes niet slecht 7 van de 8 uit gekomen toch een goede Tip! om je sch!t bij de smart shop te halen lol... :verrygood :D ;) :nerd :D

med_gallery_8872_2471_563086.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb hier ook wel interesse in .... Wat is het verchil met woodrose en Morning glory eigenlijk?

 

Woodrose is veel straffer dan Morning Glory volgens mij omdat er meer LSA inzit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey river@,

 

erg cool dat je dit toont,

voor mij is dit ook allemaal nieuw.

 

groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

jha vind ik ook ben er erg benieuwd naar trouwens

leuk plantjes de onderste blaadjes lijken wel op dat van klimop

is dit ook zon klim plant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dit is een klimplant alleen zijn de bladeren een stuk groter dan die van klimop en ik heb een klimop nog nooit zien bloeien en met deze is het wel de bedoeling dat i mooie bloemen krijgt verder weet ik er niet veel van op internet staat ook niet veel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar gaan ze dan naar buiten het is wel even wennen dat ik nu naar buiten moet om ze teverzorgen ik hoop dat ze wat aan de iets grotere pot hebben.

med_gallery_8872_2471_332732.jpg

 

 

Beteren plaatjes komen nog de zon is weg en ik ben een beetje moe van dat gehannes met al dat ijzerdraad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch kan je elk jaar overal klimop zien bloeien

gallery_2782_2697_52026.jpg

 

succes met de woodrose, ik heb morning glory in de tuin :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu je het zegt ja dat is zo was we nooit opgevallen :innocent: Bedankt weet je ook welke maand ze bloeien dan ga ik eens kijken....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...