Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Hardcore Maniac

4x Sneeuwwitje Gedroogd Update 28-06-2007

Recommended Posts

nee, je topic zit zéker niet vol. Meerdere topics over één onderwerp zijn niet gewenst en zeker niet bij kweekverslagen, omdat je complete verslag uit elkaar getrokken wordt. Iedereen heeft de mogelijkheid om eerst de laatste post van een topic te bekijken en de topics worden gesorteerd op basis van laatste reactie, dus voor de ranking maakt het ook niet uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehj Hardcore,

 

Die slang, rechts vooraan in je kast die van boven naar beneden loopt, dat is je luchtinlaat neem ik aan?

 

Zo ja; Waarom laat je die slang dan helemaal van boven komen en niet gewoon door een gat laag in de zijkant van je kast? Haal je de verse lucht uit een andere ruimte of heb je dit gedaan zodat de verse lucht die je kast in komt in de slang verwarmd word door de warme lucht die al in de kast hangt?

 

Zo niet; Hoe zit het dan met die slang? Ik neem aan dat het geen versiering is...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de slang van boven af om de lucht gaten te verbergen.

De kast staan in een hoek en de rechter zijkant van me kast was gewoon te zien.

Ik kweek ook niet meer in deze kast omdat de lucht eigelijk gewoon rond gezogen word en het werd veel te warm 36+.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

mooie kweek. Mooie toppen, jammer dat je de kast niet meer gaat gebruiken maar snap het ook wel.

ik heb soortgelijke grootte kast en erken nu het probleem, temperatuur, ook.

Er staan nu bij mij 4 PP´s in de kast. Ze zijn ruim 7 weken oud. Ook gelijk in de bloei gezet.

Deze staan met afzuiger vol aan nog in ca. 36 gr.

Dus ga je van ellende maar de lamp wat hoger hangen.

Met deze temperatuur buiten wordt het met de 400W binnen erbij dus zo warm.

Mijn opbrengst zal in ieder geval ook niet die 120gr overschrijden.

Misschien anders toch een cooltube.

Gr.

TDMrat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...