Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ONE

1 Of Ander Goedje

Recommended Posts

hier gaat het om: een vriend van een vriend van een kennis, was ooit eens aan het bijklussen bij een redelijk grote kweker. daar zag die allemaal jerrycans met een bepaalde vloeistof staan, en was wel benieuwd wat daar precies in zat en vroeg het dus gewoon. er werd hem uitgelgd dat als er geoogst is, de toppen gedrenkt worden in die vloeistof waardoor ze minder snel slinken??!!!

 

das toch bullshit het gaat toch om gewicht niet om het zicht?? of zou er bedoeld mee worden dat het lijkt alsof die wiet er droog door is, maar dat eingelijk helemaal niet is? dus meer gewicht? ik weet het allemaal niet maar soms krijg ik ook zon wietje wat er allemaal wel leuk uit ziet, wit enzo, maar geen echte aroma zoals die er zou moeten zijn, en dan ruik ik ook een beetje in de verte zon opgelost thc geurtje aan die wiet, zoals bij het maken van hash olie. dan vermoed ik echt dat dat zon behandeld wietje is.

 

iig maak ik me hier best zorgen over, ik heb verder geen idee wat voor goedje het zou zijn, en wat de gevolgen zijn. maar ik weet wel dat ik het waarschijnlijk soms gewoon loop te roken en dat de wiet er niet beter van word.

 

iemand een idee wat dat voor goedje zou kunnen zijn?

 

 

ONE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat de kwekers van tegenwoordig niet allemaal voor een paar euro meer doen :bier

Stelletje clueloze %$^&^ snappen zeker niet dat ze ondertussen wel de gezondheid van de rokers verzieken!

 

Ik heb een idee wat het kan zijn maar ben er niet helemaal 100% zeker van (ook hoop ik niet dat het dat goedje is!)

 

Hoe rook dat spul wat in die jerrycans zat ?? (etiket?)

 

edit:

Hoor net dat rotterdam van 62 naar 27 Coffeeshops wilt gaan :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon goed kweken is makkelijker, :smoke

mjaa zeg des te meer dat t veiliger is om je eigen stash te roken.. :verrygood

Als koffieshop roker loop je tegenwoordig gewoon het risico je longen te perforreren ofzow..

het ligt gelukkig nog wel aan de zaak waar je komt, de ene shop is de andere niet.. :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat weet ik dus verder niet, hoe het ruikt, en wat voor etiket erop zat.

 

dat die shops moeten sluiten hier zat ik ook net te lezen idd. de overgebleven shops zullen dan wel goede zaken gaan doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alweer een geval van verneukte wiet.

 

Ze oogsten, knippen en drenken het in die gel om een meergewicht te krijgen.

Het lijkt op een uitstekend gekweekt wietje maar dat is het niet.

 

Je kan er levensgevaarlijk ziek van worden.

 

Wie zoon dingen doet heeft geen ziel en is het niet waard zich kweker te noemen.

 

afvoeren zoon criminelen,

 

groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...