Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
blowsterke

Outdoor Seizoen 2007 Zaden Mix Nlx Sx Nyd

Recommended Posts

Degene die het gedaan heeft, heeft in ieder geval veel stront onder zijn schoenen, want die had ik express achter mijn schutting gedeponeerd.

 

En ik hoop dat mijn rupsen alle toppen nog opeten of onderschijten :smoke

 

groetjes Blowsterke :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Blowsterke,lees altijd ff je verslagjes,maar dit is echt kalote! :D

 

Daarom mijn voorstel(ook omdat je(net als ik!) medisch gebruiker bent!) om samen met de andere leden een tijdelijk fonds te openen: Help Blowsterke de winter door! :)

 

Met andere woorden als we nu met aantal leden allemaal een paar(of 1) gram aan jou doneren denk ik persoonlijk dat je een eind komt! :j (als ik de leden op het forum zo een beetje(voor zover ik kan zien!) bekijk!) :smoke

 

Geef bij interesse maar pm-etje met postadres,dan heb je de eerste donatie snel binnen! :nerd

 

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat kut

Laat ze lekker in een trip hangen idd

 

fotografe ik heb zekers ook nog wel wat liggen

Als we wat bij elkaar gooien hebben we zo wat bij elkaar

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan het zijn dat een iemand weet van het wietforum, wanneer je klaar was? En dat hij/zei een user is van WF. Dat ze die daarom snel daarvoor gekapt hebben. Tja politie bel je niet graag, maar stel dat iemand van mij alles had gepikt, en ik wist dat er een grote hoeveelheid lag. Had ik de petten gebeld voor een drogerij of kwekerij via M. (en ik ben ze niet graag!!) Maar met zo'n streek wel. Als jij je wietje niet hebt, dan hun ook niet. Maar neem aan dat ze die gekapt hebben, en snel over de poort heen gegooid. Anders zou je heus geen spoor vinden dus.

 

Degene die het gedaan heeft, heeft in ieder geval veel stront onder zijn schoenen, want die had ik express achter mijn schutting gedeponeerd.

 

:) :smoke

Zou zeggen deponeer de GFT/Rotzooi bak eroverheen. Ik neem dat ze niet je bladafval gewoon de container in zal dumpen. Laatste week kom ik overal zakken, potten met de grond en stengel erin tegen langs de weg. Althans als ik zelf zou knippen, dump ik het niet in mijn container, ergens verder bij de buren ofzo. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Blowsterke,

 

Ik had het gisteren al gelezen en moet eigenlijk nog steeds bijkomen van de shock.

 

Ik blijf erbij, de grootste bedreiging voor ons hobbyisten en medicinale gebruikers, blijft de afgunst van je omgeving. Je kunt ook hiervoor de politie inschakelen, het blijft immers diefstal. Alleen wordt het lastig om op te geven bij de verzekering. Maar ook dit zou natuurlijk interessant zijn om na te gaan. Niet uitgezocht weten we het nooit zeker. Probleem zal waarschijnlijk de waardering zijn, van de planten. Bewijs van de planten heb je immers nog. Maar ik draaf volgens mij door.

 

Zoals Fotografe al aangeeft, voor medicinale cannabis consumenten zou het belachelijk zijn, als die wel in contact komen met ruim 12000 WietForum leden maar vervolgens toch zijn aangewezen op de Coffeeshops. Ik zal snel naar Tilburg komen om de eerste donatie persoonlijk te komen berzorgen.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

 

 

Noot

Ab uno disce omnes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schandelijk dat niks meer heilig is .

beveiliging is nodig , me honden slaan de laatste dagen ook regelmatig aan en die lopen los in de tuin dus dan durven de rippers niet.

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees dit eens:

TIEL - Twee 15-jarige jongens uit Tiel zijn zondagavond in hun woonplaats aangehouden, omdat ze een wietplant uit een tuin hadden geknipt.

 

Buurtbewoners zagen de jongens met de wietplant lopen en waarschuwden de politie.

 

De eigenaar van de plant heeft aangifte gedaan van diefstal.

 

BRON: Omroep Gelderland

 

 

http://www.wietforum.nl/Jongens-Stelen-Wie...uin-t32415.html

 

Mja zo te lezen was het jou plant niet, maar zie je kan wel aangifte doen

 

wel een terechte straf XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nogmaals bedankt voor jullie reacties. :smoke

 

Dit had ik nooit verwacht :)

 

Ben blij dat er nog meer mensen op deze wereld zijn zoals ik en jij. :D

 

Groetjes Blowsterke :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi blowsterke ,ik stel me hierbij ook aan als donateur voor (help blowsterke de winter door)

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D nee he ,lees dit net pfff krijg weer

kippevel!!!

iik ben ze kwijt door de blauwpetten,maar dit is helemaal

zwaar FFFF.

s6 ermeer blowsterke :smoke

 

(wil ook wel doneren van mn toch nog binnen gehaalde plant,p.m me maar B S)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties medegrowers en blowers :j

 

Het doet me goed dat er nog mensen zoals jullie zijn :D

 

Zit nog te overwegen om alsnog aangifte te gaan doen, maar als Asgrow naar Tilburg komt, wil ik eerst met hem overleggen, wat hoe etcetera, voor ik foutieve dingen ga ondernemen.

 

Groetjes Blowsterke :nerd :) :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_3081_1683890.jpg

 

 

De eerste donatie die per post binnengekomen is :smoke Thx. nogmaals.

 

gallery_6979_3081_1361022.jpg

 

 

En de tweede, van een goeie vriend van me die ik het plantje gegeven heb :D

 

Top hoor, had dit echt niet verwacht, het is een pleister op de wonde, er zijn nog goede mensen op de wereld.

 

Fijn weekend allemaal. :)

 

Blowsterke :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Blowsterke,

 

Ik bel je dit weekend voor een afspraak.

 

Zie ik dat nu goed? Die torentjes? Zijn die afkomstig van Fotografe? You lucky......

 

It was te worst of times, it was the best of times....

 

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

@As Grow, leuk dat je belt, dat je langskomt, ik ben thuis heel het weekend. :smoke

 

En je ziet het inderdaad goed ja, het zijn de torentjes van Fotografe :j (ik voel me vereerd :P )

Heb beloofd er een rookverslagje van te maken :D

 

Groetjes uit Tilburg :nerd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_220_84323.jpg

 

 

Vanmiddag vond ik deze op mijn deurmat :wave:

 

De gulle gever is Buble, thx nogmaals bij deze.

 

gallery_6979_220_1023069.jpg

 

 

Deze foto s zijn gemaakt met de nieuwe camera van mijn vriend. :smoke

 

gallery_6979_220_997397.jpg

 

 

Ook een overheerlijk soortje, een heerlijk aroma en goed stoned. :wOOt

 

Een goede pijnstiller net als de SSH van Fotografe.

 

Wat een supersoortjes hebben jullie me toegezonden, nogmaals heb er geen woorden voor ;)

 

Groetjes uit Tilburg.

:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kobuz, inderdaad is het mooi kut ja, vooral nu het nog zo'n heerlijk najaar is, morgen nog warmer als vandaag.

 

Ze hebben mijn plant zomaar meegenomen, zonde dat ie niet af kon bloeien, dan waren het mooie toppen geworden. :wave:

 

5 oktober

gallery_6979_3081_1709222.jpg

 

 

8 oktober

gallery_6979_3081_955822.jpg

 

dinsdag 9 oktober :smoke

gallery_6979_3081_1496816.jpg

 

 

Maar gelukkig dankzij onder andere Fotografe, Buble, goede vriend en tomas kom ik voorlopig niks tekort.

 

Thx.

 

Groetjes Blowsterke en fijne zondag nog allemaal :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

erg klote voor je blowsterkte :smoke

misschien een goed idee om volgend jaar je planten te versieren met een draadje voorzien van vishaakjes..

ik ben zelf een aantal weken geleden ook mijn planten op een trieste manier kwijtgeraakt en heb er weinig woorden voor..erg klote..

 

gr: kezus..

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke Thx Kezus, jij bent ook flink te grazen genomen ja :wOOt

 

Als dan iemand een topic als deze opent:

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=32587&st=45

 

Ben ik idd blij dat de moderators zo'n topic sluiten.

 

Er valt niks anders te zeggen als, ze hebben met de poten van andermans spullen af te blijven :wave:

 

Groetjes Blowsterke :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx Paddohead, maar ik ben een vrouw :smoke

 

En volgend jaar beter :wave:

 

Morgen komt er visite uit Eindhoven :wOOt

 

Thx As Grow, dat je ff langs komt.

 

Groetjes Blowsterke :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot verbijstering lees ik dit op de politieberichten NB.

TILBURG, 16 oktober 2007

 

 

Sleepspoor van gestolen kluis leidt naar twee verdachten

 

TILBURG: Door het volgen van een daderspoor kon de politie dinsdag 16 oktober twee verdachten inrekenen. Het tweetal wordt verdacht van een inbraak in een bedrijfspand waarbij computerapparatuur en een kluis gestolen werd. De kluis was over een afstand van circa 500 meter versleept. Het spoor liep van de plaats van het delict naar de woning van een van de verdachten, een zogenaamde ‘veelpleger’.

 

In de nacht van maandag 15 oktober op dinsdag 16 oktober werd ingebroken in een bedrijfsruimte aan de Diepenstraat. Het misdrijf werd rond 07.30 uur ontdekt door een medewerkster van het bedrijf. Er was een flinke ravage aangericht in het pand. Bij het zoeken naar sporen zagen de agenten dat er een sleep- / krasspoor op de straat zichtbaar was. Kennelijk hadden de criminelen de aanwezige kluis al slepend meegenomen. Het spoor leidde vanuit de Diepenstraat naar de Korvelseweg. Uit het spoor bleek dat de daders met de kluis de (drukke) Korvelseweg zijn overgestoken. De agenten volgden via een park en brandgangen het spoor over een afstand van circa 500 meter. Ze kwamen tenslotte uit bij een woning, waar het spoor stopte. In het bewuste huis vond de politie niet alleen de gestolen buit. Ook waren er twee verdachten aanwezig die meteen gearresteerd werden. In aanwezigheid van rechter commissaris verrichtte de politie vervolgens een doorzoeking van de woning, waarbij ook nog spullen van een hennepkwekerij, een zak gedroogde hennep en een aantal andere goederen zijn gevonden. Onderzocht wordt of deze goederen mogelijk van een misdrijf afkomstig zijn. De verdachten zijn twee mannen uit Tilburg van 20 en 25 jaar oud. Ze zijn ingesloten en in verzekering gesteld.

 

De 25-jarige Tilburger is een van de ruim 200 personen in Midden en West Brabant die onder de noemer ‘veelpleger’ valt. Dat houdt in dat hij over een periode van vijf jaar meer dan tien processen verbaal tegen zich zag opmaken, waarvan ten minste één proces-verbaal in de afgelopen anderhalf jaar. De politie is deze veelplegers actief aan het opsporen. Het Openbaar Ministerie Breda, de politie Midden en West Brabant en de penitentiaire inrichtingen in Breda en Tilburg pakken veelplegers gezamenlijk aan. De aanpak omvat werkafspraken tussen de organisaties en heeft als doel de veiligheid te vergroten door middel van o.a. een zo lang mogelijke detentie voor veelplegers.

 

 

 

Bij mij om de hoek dus, zo boontje komt om zijn loontje...........................wie het laatst lacht, :blink:

 

Tomas bij deze nogmaals bedankt

gallery_6979_3081_1837957.jpg

 

je pakketjes is goed aangekomen dus, jullie verwennen me met al die smaakjes en soortjes :wOOt

 

AsGrow ook natuurlijk, was gezellig je weer eens even gezien te hebben.

 

gallery_6979_3081_2133435.jpg

 

Je hebt ook een heerlijk assortimentje achtergelaten.

 

Dit kwam een vriend van me gisteren laten proeven :wave:

 

gallery_6979_3081_900530.jpg

 

 

gallery_6979_3081_557521.jpg

 

 

een stukje icolator :smoke

 

groetjes Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_3081_64918.jpg

 

 

 

Eens zal ik weer eens gaan beginnen met het zaad wat ik gekregen heb van As Grow, Thx :wacko:

 

gallery_6979_3081_29765.jpg

 

 

gallery_6979_3081_3353.jpg

 

 

 

En heb ik gelukkig nog een aantal zaadjes van mijn eigen plantjes ;)

 

:D ;) :P :dope: :dope: :dope: :smoke :specool :wOOt :huh: :o :P

 

Nogmaals bedankt mensen, voor alle lekker soortjes die me toegestuurd zijn.

 

gallery_6979_3081_72810.jpg

 

 

 

gallery_6979_3081_1837957.jpg

 

 

 

gallery_6979_3081_2133435.jpg

 

 

 

gallery_6979_3081_1361022.jpg

 

 

 

gallery_6979_3081_1683890.jpg

 

 

 

 

:hug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...