Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hoi na al dat gel*l over lowryder moest ik toch ook eens proeven hoe ze smaken want kan wel handig en snel zijn enz enz maar kon nergens achterhalen of ze ook nog een beetje lekker waren dus vandaar maar een paar liefdevol in pitpotjes gekiepert. Heb het niet nagelaten om er ook nog beetje pica's bij te maken zodat ook de stripboek lezers er nog wat aan hebben :rofl

 

Het onderwerp:

 

med_gallery_10252_2280_415627.jpg

 

10 zaadjes gekocht en 12 geleverd gekregen, eens benieuwd hoeveel er ook kiemen.

 

 

Ze komen in de tuin te staan maar gaan eerst nog even voorgroeien onder tl's. Heb de pitpotjes even gesopt in water met ph 6 en beetje rhizotonic erbij en deze gelijk in pieterpotjes in gegraven met zaai en stekgrond.

 

med_gallery_10252_2280_307593.jpg

 

med_gallery_10252_2280_587354.jpg

 

 

 

Deze zijn de propagator in gegaan met bodem temp van 21C. Ben benieuwd of de pitpots zo ook misbruikt mogen worden :verrygood

 

med_gallery_10252_2280_80510.jpg

 

Hopelijk hebben we over een paar dagen weer een stel prachtige kopjes boven :bier de JackDoe's hebben in elk geval niets negatief te zeggen gehad over het gezelschap dus dat zit al goed.

 

Zo nu eerst een :whistling heb ik wel verdient.

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes met je Lr's man

 

mijn Lr's van alien zijn nou bijna 2 weken oud en ze doen het prima

 

 

ik ga dit verslag zeker volgen.

 

 

later,

 

Roel :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zolang de bovenkant van de pitpotjes niet uitdroogt komt het helemaal goed, en dat zal wel ok zitten in een propagator.

Succes ermee :verrygood en de smaak hangt sterk af van de kweker heb ik de indruk, tnt's ervaring verschilt wezenlijk met de mijne, maar ik heb er dan ook niets aan gedaan en tnt haar op en top vertroetelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal wel goed moeten gaan als je de temperatuur in je propegator kan handhaven

 

Succes

 

 

 

ps sir_ ieder heeft zijn eigen geur dat maakt het ook moeilijk om uit te leggen

Maar als ik de lowryders van mij aan vrienden laat ruiken halen ze het er bijna allemaal wel uit

 

 

tnt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm ik hoop dat het beetje een rokertje is dat makkelijk met vrienden kan gedeelt worden, niet te zwaar en voor iedereen net genoeg pit :verrygood

 

Het was trouwens jouw kweekje dat me nieuwsgierig maakte tnt :whistling

 

@tiggler: ik ben niet zeker maar denk dat ze van snow-white.nl komen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zijn ze dan niet tekoop meer? Heb m'n pitpots gekocht bij TheGrowshop.nl al tijdje geleden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood o, ok en je zaden ?? ow ik zie het nu je denk van snow white.nl .... leg dat eens uit

 

 

WAS JE NOGAL STONED TOEN JE ZE BESTELDE ?? (sorry KKKKK caps)

 

 

denkj trouwens dat het kiemen wel goed zal gaan maar waarom zo`n pitppot ?? meteen in de zai en stek aarde gaat toch ook prima ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
van snow white.nl .... leg dat eens uit

 

Hoi happy, uitleggen hoe bedoel je waarom ik ze daar gekocht heb? omdat het op dat moment de enige plek was waar ik er beetje makkelijk aan kon komen, bij happydude en the joint doctor waren ze namelijk uitverkocht :whistling maar daar komt dan weer een beetje lr2 vandaan want ik ben heeeeel nieuwsgierig :rofl

 

En de pitpots zijn gewoon makkelijk en is heerlijk spul, maar vooral omdat ik dan het kiemen helemaal kan zien. Zaai en stekgrond werkt prima hoor, je hebt helemaal gelijk. Heb het er jaren mee gedaan maar nu heb ikdit leren kennen en ben er heel enthousiast over. Kiemen gaat tot nu toe erin aan 100% en heb er nu al 4 verschillende strains mee geprobeert van verschillende bronnen en er zijn ondertussen een 30/40 zaadjes mee gekiemt. :verrygood euh en nee heb geen banden met makers ervan of verkopers :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een nieuwe update, er is nog niet zoveel te zien en tot nu toe zijn er 11 van de 12 zaadjes boven de grond. Ik was verwittigd dat het met lowryder zaad best een dagje langer kon duren maar dit valt dus nog heel erg mee :whistling

 

med_gallery_10252_2280_2576757.jpg

 

 

Tot nu toe hadden ze nog de kap op hun kopje maar vanaf vandaag gaat die eraf zodat ze hoger tegen de tl aankunnen.

 

med_gallery_10252_2280_453694.jpg

 

 

En dan komen ze ongeveer zo te staan dus.

 

 

Yepz ook hier hebben we weer een :verrygood voor verdient vind ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ze doen het mooi hoor !! nu die lampjes er lekker dicht op ouden he :whistling

 

 

succes !! en ik kijk al uit naar je LR # 2 verslag :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er weer toppie uit dr !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Suffie63: Thx, ach heb goeie morele steun van de buren :whistling

 

@Happydude: Dankje en we doen ons best om zoveel mogelijk licht op hun koppie te houden tot ze gaan bloeien, heb het me alleen niet gemakkelijk gemaakt met 3 verschillende hoogtes van planten in mijn voorgroeikastje op dit moment, maar daar word aan gewerkt. Laten LowRyders eigenlijk ook een voorbloei zien? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met genoeg licht laat een lowryder man zich zien in 2 weken

De dames komen een week later

Het lijkt wel een beetje op voorbloei maar het zet wel gelijk door

 

succes

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ tnt: Dat zijn snelle jongens, zal ze dus goed in het oog houden en hou wel een kerel ergens aan een ketting :bier ze zijn er klein genoeg voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

juw,

 

ik hoop dat het goed gaat, ben er namelijk ook mee bezig, alleen minder professioneel!

 

hopelijk zit het weer wat beter mee

 

 

succes verder, blijf dit wel volgen :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi jaydie, heel erg bedankt en dat profi vergeet dat maar hoor. Zijn simpel tl's en ze komen heel erg lowbudget naast een gracht te staan als ze wat groter zijn :verrygood Ik ben net even komen kijken en bij jouw staan ze toch en heel stuk verder. Hopelijk komt er een lekker rokertje af voor je :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo met dit weertje zijn de eerste Lowryders met hun voeten de grond in gegaan, heb er nog een paar onder tl staan om de mannen te vervangen.

 

med_gallery_10252_2280_305644.jpg

 

Baad het niet dan schaad het niet zullen we maar van de Afrikaantjes denken.

 

 

med_gallery_10252_2280_1097525.jpg

 

 

En dog-proof staan ze ook enkel de kat nu nog africhten :whistling

 

 

med_gallery_10252_2280_3080509.jpg

 

Ze kunnen nog een paar dagen een beetje te drinken krijgen van me en zelf een scheut wortelstim tegen de eerste stress krijgen ze nog bij maar de rest zal toch echt uit de grond moeten komen. Hier lag dus bouwgrond en deze in vervangen door een mix van Batmix/allmix/potgrond dit door de resterende zeeuwse klein gespit.

 

Zo weer een :verrygood verdient zullen we maar zeggen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo niet alleen het weer kan tegensteken, soms zijn er ook andere zaken die kunnen meespelen als je een beetje wil kweken ;)

 

Heb hier een beestje waar ik bij Bayer nog niet direct een middeltje tegen gevonden heb, maar ik vermoed dat er hier op het forum er nog wel wat van rondllopen.

 

 

De Dader:

 

med_gallery_10252_2280_2734121.jpg

 

Met een toen best wel ok prooi, want muizen wil ik niet in huis.

 

 

 

Het Resultaat:

 

med_gallery_10252_2280_563549.jpg

 

Zulks klein en onschuldig vernielen :bier

 

 

De Oplossing:

 

med_gallery_10252_2280_2451616.jpg

 

Alle vrije LowRyders achter slot en grendel, hopelijk is dit geheel katproof :specool en krijgen de Lowryders geen psycho probs door de opsluiting :lol:

 

 

 

Zo hebben we toch wel weer een :lol: verdient, is best lang geleden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lowriders dragen +-15g x 5€/g

een poesje krijg je gratis in de dierenbescherming....

de rekening is snel gemaakt .... :specool

Greetz, Tom

 

 

 

Grapje :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken dat beest :specool :lol:

Ach een kat komt altijd op z`n pootjes terecht, heeft zeven levens maar is niet waterproof, heb ik me laten influisteren.

Gave foto :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi had LowRyder Sex beloofd en hier komt ie dan Thx 2 de cameradude :smoke

 

med_gallery_10252_2280_121993.jpg

 

1 van de vrouwen toonde zich heel fier, de zwarte spikkels is opgespatte aarde van laatste onweer hier :)

 

gallery_10252_2280_52437.jpg

 

Hier is er nog eentje, de mannen tonen zich ook maar hier waren vandaag geen scherpe foto's van. Die doen we morgen nog eens over want die ballen wil ik ook op de gevoelige plaat/chip

 

Maar LowRyder toont in elk geval heel netjes een voorbloei en de mannen zijn vrij makkelijk te spotten, wel rekening houden met de heel lage planten is het toch even pieren want alles is beetje in verhouding. Ik hoop dat de mannelijk ballen morgen zich iets deftiger willen gedragen en dus ook nog op een foto passen.

 

Zo de camera dude schuiven we met plezier een ;) toe en zelf houden we het op een dikke B) ter compensatie voor alle gedane arbeid :cry

 

 

Maar dat het LowRyder Sex is mag duidelijk zijn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier dus nog een paar pica's van mannelijke planten. De voorbloei zet zich dus in één beweging inderdaad door naar de bloei, ook op de mannelijke planten.

 

med_gallery_10252_2280_130336.jpg

med_gallery_10252_2280_608324.jpg

 

med_gallery_10252_2280_1472343.jpg

 

med_gallery_10252_2280_350525.jpg

 

 

Hoop dat de foto's een beetje duidelijk zijn. Zwarte spikkels zijn nog steeds het resultaat van het prachtige zomer weer.

 

 

De mannen verdwijnen morgen, was terug aan het zomeren na de foto dus vond het iets te nat vandaag.

 

Zo hebben we toch wel weer :verrygood verdient hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...