Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sc01

Low Ryder

Recommended Posts

Deze topic is vooral voor Sannie maar andere reacties zijn ook welkom:)!

 

Ik heb half april Low Ryder zaden besteld, keurig binnen gekomen met jiffys en freebees :nerd

 

De zaden heb ik besteld om een paar mooie plantjes te kweken, de eerste waren een cadeau. Maar nu bleken de zaden niet te ontkiemen, ik heb ze toch maar cadeau gedaan met het idee dat ze wel zouden opkomen. Maar niet gelukt!

 

Nog maar een poging...weer niet gelukt. De jiffys in broeikasje in de zon achter het raam gezet en s avonds lampje dr boven.

 

Zelf twijfel ik een beetje aan de kwaliteit van de zaden. roept u maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas geleden 100 zaden lowryder ontkiemt, +/- 85+ zijn er gewoon 100% ontkiemt. Ik weet niet wat de andere ervaringen ermee zijn maar ik heb er geen problemen mee gehad..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja handig om te weten hoor en ervaringen wil ik graag horen want dan kan ik des betreffende breeder er een bal afdraaien :nerd

Ik krijg zelden tot nooit een klacht wbt de kieming maar als er een klacht komt dan is deze van de low ryder,wat op zich weer niet verwonderlijk is aangezien ik er nogal wat van verkocht heb.

@Sc01

Hou de shop in de gaten en als er weer lowryders te krijgen zijn stuur je me ff een pm dan maak ik het goed met je ;)

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij problemen met ontkiemen ligt het probleem zelden bij het geleverde zaad.

Ook vogelvoer ontkiemt zonder problemen als je het op de juiste manier doet. maar de geste van Sannie spreekt weer boekdelen, chapeau ! :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja een correcte service

dit is de manier om zaken te doen.

Zo behoud je niet alleen klanten ,

je krijgt er nog bij.

 

Hmm, je bent dan toch niet zo dom dan dat je er uit ziet. :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zelf nog geen zaad van Sannie gehad(hahaha) of besteld. Maar lijkt me sterk dat het daar aan ligt.

Is voor mij de 3e x dat ik ze ontkiem, en de 1e x was een drama, wel lachen want ik was vol goede moet.

 

2e x was beter en had ff meer geduld, en now how.

 

3e x ja hoor ging prima, en met het zelfde zaad als de 1e ronde.

 

Miss dat het de volgende x beter gaat, en als San ze dan schenkt wat ie zegd zit je op Lowriders :nerd

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

200 zaden van de jack berry 188 uitgekomen :nerd ,nee 189 eentje is kapot gegaan ,eigen schuld ,,miss toch iets verkeerd gedaan ????? ,maar als sannie zegt dat het goed komt dan komt het ook goed ;)

 

succes man

Share this post


Link to post
Share on other sites

LR 10 besteld, 11 gekregen, 11 ontkiemd :nerd

 

mij hoor je niet klagen

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx voor jullie reacties. Ik heb dr nog een paar staan dus misschien dat het toch nog werkt...ben toch bang van niet :nerd

 

@sannie, tnx ik hou het in de gaten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, heb je de jiffys niet te nat gemaakt?

Ben het helemaal met suf eens: het ligt bijna altijd aan jezelf.

 

Ook als je hier ziet dat bijna iedereen bijna alles op krijgt! :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn mijn lowryder zaden waren er ook geen 1 uitgekomen ;)

 

maar waarschijnlijk heb ik ze te nat gezet ofzo in de propagator maar en het was te warm , andere freebees ontkiemen wel zonder probleem :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd wat er gebeurt als je het ontkiemen in zaai/stekgrond doet.

Ikzelf heb grote problemen gehad met de jiffys, en heb ook verschillende anderen hierover gehoord.

misschien dat daar een probleem ligt.

 

weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook aan iemand cadeau gedaan in Oostenrijk, zelf 5 gehouden

Alles ontkiemd op 4 van de 20 na,,,,,,,3 heb ik in zakkie en 1 deed het niet in Oostenrijk.

 

Wel heel veel mannetjes..

verder wel grappige plantjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er nog 40 voor je liggen riddick... komen ook van sannie zijn shop

 

het probleem van niet ontkiemen ligt trouwens niet aan de zaden maar aan die *** jiffys potjes..... hoop dat sannie deze er snel uit pleurt want die dingen zijn vreselijk onhandig! heb er 40 zaden mee gedaan, 15 normaal opgekomen en de rest is weggerot of de zaden konden niet draaien(lagen zegmaar op hun rug)

 

Nee fan van die kut jiffys ben ik niet, compleet volgends recept gebruikt en dan heb ik nog best groene klouwen. Laat staan als iemand met den ballen verstand hiermee aan de gang gaat,,,, die verkloot meteen al zijn zaden! Kan je vertellen dat het mij toch niet lekker licht.... toch mooi 50 euro zaden naar de verdommenis welke ik op mijn normale methode normaal had laten kunnen ontkimen!!!

 

 

Groeten

 

king.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...