Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
el-vogels

Onprofessionele Voeding

Recommended Posts

Hey allemaal, ik ben van plan binnekort men eerste plantje te zetten maar ik heb een vraagje. Voor zover ik gehoord is wat je eigenlijk in je voeding nodig hebt nkp (nitrogen, kalium, phosfor). Aangezien vele materialen te vinden in het plaatselijke tuincentra deze rie bevat, vraag ik me af: is die voeding van de growshop wel nodig? Kan ik niet gewoon iets uit het tuincentra halen met dat alledrie erin en doseren volgens op de fles staat?

 

Het zou mss ook handig zijn als dit mogelijk is en iemand dit ook doet me zegt welk merk ze gebruiken dan kan ik deze ook kopen, in elk geval bedankt! :verrygood

Edited by el-vogels

Share this post


Link to post
Share on other sites

er staat heel erg veel over voeding op het forum. Uiteraard kun je andere voeding dan de growshop voeding gebruiken, hou er echter wel rekening mee dat je geen rozen aan het kweken bent maar een consumptieproduct. Dus food grade voeding gebruiken. De growshop voeding is echter speciaal aangepast op cannabis, dus waarom zou je gaan experimenteren? Voor twee tientjes heb je een flesje groei en een flesje bloeivoeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat weet ik whazzup, MAAR ik ben een belg en ik kan niet in de growshop geraken (bestelde men zaden online) en zelfs als ik er geraak, ik ben maar 16

Share this post


Link to post
Share on other sites
en zelfs als ik er geraak, ik ben maar 16
.

 

maakt toch niet uit.. :nerd

 

ofwel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ z44dje

Dat ligt er maar net aan hoe de instelling van de growshop-verkoper is. Sommige zijn principieel tegen growers onder de 18. Net als dit forum tegen growers onder de 16 is (tenminste die mogen geen account)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 juni ben ik 17, maar mag ik een growshop binne onder de 18? Ik zie er trouwens ook wat ouder uit dan ik ben, meesten schatten me 18-19

Share this post


Link to post
Share on other sites

vaak geen probleem. En on-line bestellen of via iemand anders bestellen kan ook nog

Share this post


Link to post
Share on other sites

kweek je binnen of buiten?

buiten zijn er genoeg topics over voeding (veelal natuurlijke)

binnen is natuurlijk een andere zaak maar ik betwijfel precies of je binnen kweekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In dat geval kan ik je aanraden topics ivm plantgaten na te kijken.

zie vooral dame blanche.

Zo krijgt je plant zeker alles dat hij nodig heeft.

Ik werk persoonlijk met gedroogde kippenmest opgelost in water.

PM me maar als je hierover meer info wenst.

De voeding rechtstreeks in de plantgaten is waarschijnlijk de beste methode.

Effe zoeken en je kan growen :nerd

grt jim

Share this post


Link to post
Share on other sites

bloed- en beendermeel kun je goed halen bij een tc en koemest moet ook lukken

succes6 , gr rich

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...