Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
newblower

Me Vriende Roke En Badtrippe

Recommended Posts

Hallo iedereen

 

Ik ben vorige week met 3 vriende een toetje gaan doen . Het was een pure ( met blunt gerold ) en we zaten aan een meer 25min van ons huis fietse en daar ginge we dus blowen . We beginnen alles loopt goed , twas zeer lkkr :wOOt en ik genoot er echt van :smoke . Nu halverwege de joint zegt de kerel naast mij dat hij nix meer moest hebbe( het was zen 2-3de keer blowen ) , we smoke verder met 3 en als de joint op is realizeer ik dat men vriend aan het badtrippe is :verrygood . Ik heb zelf eens een badtrip gehad , niet zo erg maar d8 echt van dat men hart uit men borstkas ging springe en kotsneiginge als ik opstond dus ik wist wat hij meemaakte alleen was hij hard aan het badtrippe , hij zag lijkbleek hij biberde super hard en kon amper prate ( hij zei zelf manne manne ben aan het badtrippe ) . Nu mijn 2 andere vriende en ik ware goed stoned en je weet je bent dan spr happy en hard lache enz ( je kan de badtrip van je vriend eigenlijk niet echt serieus nemen ) . We zijn dan cola gaan hale enz en chips en na een 30-60min was zijn badtrip gedaan . Nu was mijn vraag - Wat kan je het beste doen als je vriend badtript of jij zelf badtript ? enige tips of ervaringen

 

keep on :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interessant topic, ik vrees er ook altijd een beetje voor alsk ga blowen me "noobies" , of mensen die hhet gewoon voor de eerste keer doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne vriend van mij heeft da ook ne keer gehad, ma gewoon tegen praten en da ging over :nerd

 

of als ge iemand die badtript echt wilt zien trippen moet ge zeggen: 'wuk ziej ant doe' zon 30 x ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als iemand een bad trip krijgt is het belangrijkd dat hij het thc dat in z'n bloed zit zo snel mogelijk kwijt raakt. Dat gaat het beste door dingen te eten of drinken waar veel suiker in zit. Eet dus Bijvooorbeeld een chocoladereep of zoiets en/of drink een flesje AA-drink of als je het tot je beschikking hebt suikerwater gewoon een beker water met een paar lepels suiker en dan doorroeren.

 

 

Schaapie

Share this post


Link to post
Share on other sites

SUGAR!!!

 

tegen m praten, stukje gaan wandelen.

 

energydrink is t zo over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahaah gewoon niet blowe dan !!!

 

ja toch probleem opgelost

 

hij is er gewoon niet voor geschikt

 

:nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke ty voor reacties :nerd

 

Mense dat voor het eerst blowen of gwn badtrippe

-> sugar !

-> eindje wandele

-> praten

 

@ hvh , mja hij gaat nu nooit meer wiet smoren , en ik heb na men 20ste joint ook is gebadtript , kan ook gwn slechte wiet zijn :o

 

;)

 

keep on :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en nog wat zo badtrip zit allemaal tussen je oren zoiets bestaat naar mijn mening niet

 

 

 

beste oplossing lekker relax zijn je niet te druk maken pscygisch bedoel ik!!!!!!

 

 

let niet op de spelling :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met elkaar gaan zingen, helpt ook. :nerd Je bent dan binnen 5 minuten die vervelende gedachten kwijt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het ook al eens gehad, ik heb 5 maal moeten kotsen maar zo bad vond ik de trip nog niet :) Ik voelde me super op het kotsen na :nerd Ik had ook wel 1.5 flesje wijn op en daarna 3 jointjes gedaan met men 2 vrienden dus dat kan het mss verklaren. In elk geval, 3 hoeraatjes voor badtrippen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nog nooit badtrip gehad vriend van me wel. we hebben hem toen veel te eten en te drinken gegeven na een paar minuten was het toen over. als het egt te lang door gaat kan je ook iets bij het zieken huis er voor krijgen dat je weer iets meer terug in je lichaam komt. het is btw goed topic :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty :nerd

 

Nu we toch over badtrippen bezig zijn , wat gebeurt er juist met je lichaam tijdens het trippen ?

En als het trippen uit de hand loopt wat kan er dan gebeuren ? flauwvallen ofzo ? ;)

 

keep on :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt het naar mijn mening gewoon goed aangepakt door hem wat zoets te laten drinken. Ik heb twee keer echt 'getript' door wiet. 1e keer gewoon te veel gesmookt waardoor ik alles zag als een droom, alles wat ik zag kwam net een fractie later binnen dan dat ik het werkelijk zag. Tweede keer badtrip was gewoon stom, omdat ik kort daarvoor 3 biertjes naar binnen had gewerkt en daarna 2 blows. Had ik kunnen voorkomen, maarja weer van geleerd. Het beste is inderdaad tegen die gene praten en hem vragen of kotsen misschien op lucht. Bij mij in ieder geval wel want daarna had ik me toch weer een vreetkick ;) . Heerlijk. Meeste mensen voelen zich tijdens badtrips misselijk, duizelig en zwak in de benen. Ook kan die gene inderdaad wit wegtrekken, maar dat is volkomen logisch... Laat die gene dus lekker zitten en maak er voor jezelf en voor hem niet een te groot probleem van, want dan verpest je ten eerste de flexe sfeer, en ten tweede maak je de tripper bang zodat deze misschien gaat denken dat het nooit meer goedkomt.

 

Badtrips komen nou eenmaal voor, je leert er een hele hoop van en achteraf is het altijd om te lachen. Dus: take it easy :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben al 3 keer bad gegaan in iets meer dan 7 maanden smoken :verrygood

maarja 3 keer ook niet echt verstandig : 1ste keer had ik die avond niet gegeten dus ja :whistling na 2 jointjes trip je hem dan behoorlijk.

2de keer was omdat ik veels te veel drank ophad.

3de keer was hetzelfde als 1ste keer.

 

 

maar na de bad trip is alles fakking cool :rofl ik had lachkick, vreetkick, ik spacede hem dood :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...