Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Stropdas

Geur En Overlast

Recommended Posts

Na paar weken kijken op deze site en veel zoeken ga ik weer zelf wat plantjes laten groeien. 5 jaar geleden ook eens gedaan maar gebruikte zelf niet en maakte me niet uit dat ik vanalles fout deed :lol: Nu wil ik dat anders doen. ik woon niet meer bij mijn ouders en wil het contact met m'n buren goed houden en dus met mijn nieuwe plantjes zo min mogelijk overlast veroorzaken. Nu zat ik te kijken op diverse sites voor zaadjes en bij Sannie's Shop zag ik The One voor 35euro per 10. Omschrijving klinkt bijna helemaal goed. Blinkt uit in schoonheid en geur.. maar hoe erg is die geur? Ik zoek zaadjes voor outdoor met lekker sterk effect en hoge opbrengst met zo min mogelijk geur. Wie kan mij wat info geven over welke soorten voor mij in aanmerking kunnen komen? Degene met de beste tip wint een sample van het resultaat :P

Edited by Stropdas

Share this post


Link to post
Share on other sites

de geur houd je altijd..

 

helemaal na een regenbuitje ,..

 

-xx- Z>

Share this post


Link to post
Share on other sites

De geur is zwaar en is lastig te verbergen dmv een strijkzakje.Zware indca/afghaan (killa Queen)geur ondersteund door fruitige noten van blueberry(blueberry sativa) en grape(nycd).De smaak is zacht wanneer geinhaleerd maar wordt straf wanneer uitgeademd,en juist hier proef je de blueberry en de grapes.

 

De high komt stap voor stap en zal je meenemen naar verschillende nivau's van gemoedsrust en weelde.Geen bankzitter maar wel een high waar de betekenis van het leven en visuele kleurenpracht omhoog komen.Een krachtige pot voor de verwende roker welke van smaak en potentie houd.

 

 

http://www.sanniesshop.nl/product_info.php?products_id=88

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: Dat is nou net niet degene die je moet nemen qua geur, maarja het ruikt altijd. En wat is overlast? bloemen ruiken ook, dus het is nogal subjectief of iets stank is of niet. 5 planten wordt meestal gedoogd buiten. Gewoon neerzetten lijkt me. Ik was laatst op de keukenhof en daar rook het constant naar een wietplant, bleek een druivenplant te zijn, heel vaag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, beetje zal niet zo'n groot probleem zijn maar zo min mogelijk met toch goede planten is m'n idee. Als er een is die ruikt alsof het er maar 1 is terwijl het er 5 zijn is dat mooi meegenomen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De shackF2 is DE keuze voor jou.

Een makkelijke plant welke niet zo sterk ruikt tijdens het bloeien.

The One is een stinker :lol:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Persoonlijk vind ik de Purple Power de meest opbrengend en minst ruikende soort maar ze kunnen wel zeer groot worden.

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Shack is besteld. Morgen staat het op de rekening en hopelijk snel binnen om te beginnen :P

 

Ik heb al 12 zakken van 20 liter potgrond klaarliggen voor wanneer ik ze overpot :lol: Hoeveel sannie's bacto zit er eigenlijk bij deze 'startset'?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff goed lezen ...

 

Om te beginnen maak je een liter water aan met een ph van rond de 6.5(ph pitpot is 5.5),met een temperatuur rond de 25 graden.Hierin dient Sannie's Bacto in opgelost te worden,de meegeleverde hoeveelheid is precies voldoende voor een liter water.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaadjes zijn ontvangen. De extra zaadjes zijn Shack#3/smm. Zijn die bijna hetzelfde als de Shack F2? Als ik zo thuis ben zal ik de zaadjes eens planten. Zou best wat meer Sannie's bacto willen hebben maar dan komt er weer zoveel verzendkosten bij omdat het pakketje wordt. Kan het niet in een zakje worden gedaan in plaats van een potje? Kan het in kartonnetje en gewoon door brievenbus :) 25 gram voor 15euro incl. verzendkosten :verrygood 50 gram is veel te veel voor mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dame blanche

 

Die purple power, is dat ook echt paarse kleur wiet? want daar heb ik altijd een goedkoop/slecht idee bij! Maar misschien wel leuk om een keer te doen! Wat is je ervaring met die plant?

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Purple Power is denk ik wel het makkelijkste plantje om te kweken, het groeit altijd verschimmelt bijna niet en bleot vroeg af. Groeit altijd hard en kan heel groot worden in Nederland.

 

De wietgeur ruik je niet echt, de wiet die eraf komt is apart van smaak, niet zo lekker als een wit wietje maar je wordt er heel high van het is wel wat sterker in dat opzicht dan ie eruit ziet. Maar ik ben het wel met je eens, het ziet er goedkoop uit ruikt niet geweldig en smaakt ook niet echt heerlijk. Toch blijft het een apart soortje geweldig om te roken. Je moet eens een plantje proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb 8 Shack F2 in pitpotjes gedaan. Een keer vergeten water te geven en ze waren beetje uitgedroogd, een van de 8 heeft het niet overleefd, de andere 7 zijn nu wel goed. 2 ervan lijken een klein boertje of zusje erbij gehad te hebben. Is dat normaal? Doet me denken aan de zuster van South Park met dat kind in haar hoofd ;) Kan helaas kabeltje van camera niet vinden en foto´s niet hier laten zien :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantjes06.jpg

 

 

Zo stonden ze er vanmiddag bij. Heb even wat potjes van 10L en voeding gehaald bij de growshop die bij mij om de hoek bleek te zitten. Het Groeipaleis in Nieuwegein B) Altijd gedacht naar Utrecht te moeten. Ze zijn stuk duurder dan hun leverancier maar die leverde niet aan particulieren helaas :specool Als verschil tussen mannetjes/vrouwtjes te zien is weet ik hoeveel grote potten ik kan gebruiken. Hoef er nu niet gelijk 7 aan te schaffen :)

 

Plantjes05.jpg

 

 

Beetje Terra Floras, Terra Vega, Cannazym en spul tegen beestjes gehaald. In spuitfles de beestjesspray en in grote fles wat Terra Vega en Cannazym opgelost wat overmorgen weer over de plantjes gegoten zal worden waarschijnlijk. Kan haast niet wachten tot ik weet hoeveel vrouwtjes het zijn en ik die in grote potten kan zetten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie voedingslijn B) toch denk ik dat je een beetje naar de roots moet gaan. Zorgenvoor een grond met veel voedingswaarde. Kan idd all-mix zijn of goedepotgrong met bloedmeel, beendermeel, kalk enz....vermengd met een geddelte wat de oorspronkelijk grond. Alles mooi vermengen enlekker later groeien.Bij voeden zou ik pas doen in debloei.Buitenplanten hebben over het algemeen veel meer de ruimte en dus weinig voeding nodig, behalve als je in potten doet. Het mooie van buitenkweek is juist zonder al te veel toevoegingen een mooie oogst te maken!

succes, gr rich

Share this post


Link to post
Share on other sites
B) Die canna vega/flores moet je liefst donker bewaren... :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
@dame blanche

 

Die purple power, is dat ook echt paarse kleur wiet? want daar heb ik altijd een goedkoop/slecht idee bij! Maar misschien wel leuk om een keer te doen! Wat is je ervaring met die plant?

 

Priest

purple power is een zeer geschikt wietje voor buiten die weinig geuroverlast geeft omdat de geur niet met wiet wordt vergeleken door noobs het zijn grote opbrengers heb 4 jaar geleden zelf 3x purplepower buiten gezet in 50L emmers dit heeft mij 1,3 kilo op geleverd als je deze wiet een jaartje luchtdicht verpakt en donker bewaard komt dit de smaak en uitwerking zeker tengoede. heb ff een link toegevoegd voor de duidelijkheid van mijn purplepower 4 jaar terug. m.v.g rob69 http://www.wietforum.nl/uploads/1169282657...1384_185831.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...