Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
newblower

Stoned Een Atractie In ?

Recommended Posts

De vakantie is aan het verminderen en een paar vrienden en ik willen nog is extra hard van de vakantie genieten en we zijn van plan om naar wallibi te gaan . Nu kwame we opt idee om daar ff te blowen en dan zo een paar loopings in . Iemand ervaring mee , rade jullie dit af :( ? en nog coole idee om te doen als je stoned bent ( cinema bv ) en ervaringen ?

 

keep on :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan, maar zou het niet doen als je de eerst keer moest blowen :nerd

heb het zelf al gedaan ja :(

zot gaan :)

 

grtn

Share this post


Link to post
Share on other sites
wallibi ( park met allemaal atracties die hard over kop gaan enz :( ) .

Dat meen je niet???????

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me wel vetjes.. ga je miss wel kotsen.. zou het eigenlijk niet doen want het kan ook je hele dag fucken..

dus kan je bter naar borat gaan(is al uit de bios) ga dan eigenlijk ook maar naar mister bean lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja ik heb dus harstikke high in die achtbanen gezete, best wel chill eigenlijk.

Jonko gesmoked in de achtbaan zelf :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woonde vlakbij walibi en heb het ook aantal keer gedaan. Moet zeggen dat het in bepaalde attracties zoals achtbanen/waterbaan heel andere gevoelens opleverd. Wel grappig om te doen maar je moet wel beseffen dat het idd ook je dag kan verneuken als het mis gaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben wel eens stoned met een hele club de kermis over geweest, was toen in de octopus gaan zitten, en toen begon ie ineens goed te werken. Op den duur voelde ik niet meer wat voor of achter was. toen ie stopte was ik nog maar net helder genoeg om eruit te strompelen. toen maar een suikerspin gegeten. Erg wause ervaring. misschien nog een keertje, maar weet niet zeker of t dan net zo gaat. :innocent: :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gingen naar de Efteling met een bedrijfs uitje.

Stoned in de vogelrock gezeten. Eerste 3 keer ging goed, moet wel zeggen dat ik daarna goed misselijk werd. Trok wel weer weg.

 

Maar idd pas ook op wanneer en waar je rookt. In pretparken vinden ze het niet zo een leuk en goed idee ivm kleine kinderen enzo. Dus idd locatie is echt belangrijk. Op een drukke dag zou ik het echt niet doen, je kan echt het park uit gezet worden als je niet oppast.

 

Het kan idd ook goed fout gaan, dus let goed op je lichaam, en ga echt niet door als je ook maar een beetje misselijk of verkeerd begint te voelen.

 

Maar de ervaring kan ik je wel aanraden. Het is een heel ander gevoel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gingen naar de Efteling met een bedrijfs uitje.

Stoned in de vogelrock gezeten. Eerste 3 keer ging goed, moet wel zeggen dat ik daarna goed misselijk werd. Trok wel weer weg.

 

Maar idd pas ook op wanneer en waar je rookt. In pretparken vinden ze het niet zo een leuk en goed idee ivm kleine kinderen enzo. Dus idd locatie is echt belangrijk. Op een drukke dag zou ik het echt niet doen, je kan echt het park uit gezet worden als je niet oppast.

 

Het kan idd ook goed fout gaan, dus let goed op je lichaam, en ga echt niet door als je ook maar een beetje misselijk of verkeerd begint te voelen.

 

Maar de ervaring kan ik je wel aanraden. Het is een heel ander gevoel.

 

ik had een secret agent gerold :P

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...