Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Brad Piet

Ppp, Nirvana Special, B52 En Buddhaxamnesia

Recommended Posts

hey,

 

ik heb vandaag mijn zaadjes ontvangen: PPP, nirvana special, B52en BuddhaxAmnesia

PPP, nirvana special, B52 komen van nirvana, BuddhaxAmnesia zaden waren gratis erbij :innocent: goei job :whistling

 

mijn aarde bestaat uit:

- aarde uit vorige kweek

- wormenhumus

- premix van plagron

 

ik ben van plan om van elke soort er 4 te laten ontkiemen, per soort selecteer ik de beste moeder waarvan ik stekjes zal nemen. Ik heb in totaal 4X18W met TL buizen. Dit is enkel voor de groei, voor de bloei gebruik ik de zon :wOOt

 

ik twijfel of ik zaadgrond zou kopen, ik heb nog grond over die arm moet zijn in grondstoffen want die is al eens gebruikt geweest en ik heb een vette kluit wormenhumus apart gehouden voor wormenhumusthee.

 

Ik zou volgende week pas beginnen omwille van de stuiptrekkingen van koning winter. Ik vrees voor nachtvorst want mijn kamertje is niet zo goe geisoleerd. :verrygood

 

Een update met fotos volgt nog, nu heb ik geen camera bij de hand

 

Groeten,

 

Brad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaadgrond is echt niet essentieel ofzo, gewone aarde doet het ook goed. Je kan nu wel beginnen denk ik hoor, die k*t kou duurt niet lang meer, duurt toch nog wel een paar dagen voordat het plantjes zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry hoor,

 

als je geld investeert in zaden waarom dan geen 3 euro goede zaai grond ?

 

een goede start voor zaadjes is essentieel.

 

op allmix zouden ze kunnen verbranden

 

als je een nieuwe auto koopt gooi je er dan de hands olie in ?

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, gebruikte all-mix gemixed met humus is net zo goed, maakt echt geen ruk uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok wel ik kan beide proberen, ik heb 39 zaden maar ik ben wel niet van plan alles te gebruiken.

Ik heb 4 zaden in all mix grond gezaait en 16 zaden in povere grond. Ik ben benieuwd of het een groot verschil wordt.

Maakt de dikte en de kleur veel uit bij de zaden? Ik heb er de dikste en bruinste uitgekozen ... daarvan zou ik het meeste verwachten.

 

Foto update volgende week

 

Brad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...