Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rock fever

Growshop Tilburg

Recommended Posts

Weet iemand hier misschien een goede growshop in tilburg die ook zaad aanbied tegen degelijke prijzen?

 

cheerz

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan best gewoon online bestellen, bij de zaadbanken.

 

Ik kom zelf ook in verschillende Gs in Tilburg, nu geen enkele waar ik kom verkopen ze zaad.

 

Eventueel eens opzoekgaan naar een headshop......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste is inderdaad online bestellen,

De service van bepaalde is uitstekend en veilig.

 

Je kan terecht bij onze homebreeder sannie hier, ofwel bij alien online growshop.

Beiden uistekende service en tochwel goeie prijzen en uiteenlopende soortjes.

 

groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb al 2 jaar bij Alien besteld en zeker niet te klagen gehad, maar nu heb ik de mogelijkheid niet meer met de post iets te laten aankomen. Daarom zoek ik een alternatief.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij Coffeeshop Toermalijn in tilburg verkopen ze ook goede zaadjes.

 

Zeker de moeite waard om een keer te gaan kijken.

 

Groetjes blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

the grass company in tilburg zijn zaadjes te koop zowel online als bij de headshop zelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites
the grass company in tilburg zijn zaadjes te koop zowel online als bij de headshop zelf.

 

 

alleen is die

TGC trading, f*cking traag, heb 3 weken zitten wachten op me zaadjes :bier :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeiedag wietforum!

 

kben een belgje en ga tijdens de kerstvakantie eindelijk eens werk maken van een kastje. Het zal wel maar een kleintje zijn. Het mag van mijn moeder, maar ik wil ze natuurlijk geen al te proffesionele indruk geven.

 

Ben twee maanden geleden naar tilburg gereisd op zoek naar een growshop. Ben beland bij El Amigo (eerste die ik vond), waar ik dan ook zaadjes gekocht heb. Blijkt dat ze mij zaadjes hebben aangesmeerd voor een buitenplant, die ook nog eens groot word. Terwijl ik vermeld had dat ik binnen ging kweken in een kleine ruimte. (Gelukkig is mijn kennis door dit forum al heel wat verbeterd)

 

Nu zoek ik nog een reflector, alle electronica kan ik hier in mijn dorpje kopen, bij de locale electricien, alleen kost een reflector met socket zo'n 150 euro!

 

To the point: Ik zoek een goede growshop in Tilburg, waar ik een simpele reflector (met of zonder lamp) kan kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet niet of ze het er hebbe, maar je kan eens kijke bij de Flower Power in Tilburg. Zit vlak bij T'oermalijn, als je buitekomt bij de toermalijn, (dus als je met je neus naar de plus staat :bier )naar links, en dan de eerste straat rechts. Zit bijna op het einde van de straat. Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...