Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ivaan

Zaadjes Holland Hoop

Recommended Posts

Hallo

ik heb vandaag zaadjes gekocht holland (hoop van spliff)

maar ik weet niet of het mannetjes zaadjes zijn.

de verkoper zij dat het beeter is om die te kopen de plant is minder mooi maar die wiet die er vanaf komt is wel beeter klopt dit?

kan je zien of de zaadjes al manetjes zijn?

 

mvg ivaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou of dat klopt wat de verkooper zegt dat moe je zelf zien want die heben altijd mooie verhaalen

en met blote oogen zal je niet zien of het mannetjes of vrouwtjes zijn :) :specool

 

 

smokze...Loc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oei, die heeft je mooi opgelicht.

Duidelijk een kenner. :specool

 

Oke, het zit dus zo;

Je kan om te beginnen niet aan het zaadje zien of het een mannelijke of een vrouwelijke plant gaat worden.

Hiervoor zul je zie moeten ontkiemen en in bloei zetten (licht uren op 12/12 zetten) en na een aantal dagen/weken zal het geslacht te zien zijn.

 

Verder heb je aan mannelijke planten niets. (altans, er komt geen wiet vanaf)

Als je plantjes kweekt voor de wiet heb je uitsluitend vrouwelijke planten nodig.

 

Verder wil ik je verzoeken goed te gaan zoeken op het forum, zodat je goed op je komende kweek bent voorbereid als je eraan gaat beginnen.

 

Succes!

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cannakid:

Ik vermoed dat ivaan touw wil maken en dan heeft hij wel degelijk mannelijk zaad nodig.

Mannelijke zaadjes kun je herkennen door het zaadje onder de microscoop te bekijken.

Let daarbij op de "tekening"op het zaadje. Als de tekening er zo: _|_ uitziet, kun je er zeker van zijn met een mannetje te maken te hebben.

Veel succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

lolje heb gewoon 50/50 % kans op vrouw of man

 

heb de verkoper het verkeerd uitgelegd of was je zelf al stoned dat hij het uitlegde?? :specool

 

@suffie,

 

En de tekening op de dames ziet er zo uit (i)

 

maar wrom heeft het geen zin om verder te kweken? waar kweek je voor in gods naam???

Share this post


Link to post
Share on other sites
lolje heb gewoon 50/50 % kans op vrouw of man

 

heb de verkoper het verkeerd uitgelegd of was je zelf al stoned dat hij het uitlegde?? :)

 

@suffie,

 

En de tekening op de dames ziet er zo uit (i)

 

maar wrom heeft het geen zin om verder te kweken? waar kweek je voor in gods naam???

 

 

heej ik was niet stoned hoor mischien de verkoper denk ik :specool

 

maar hoe kan je een tekening zien?

 

ik bedoelde met verder kweken dat ik aleen vrouwtjes wil voor en voor de WIET natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat willen we allemaal :D

maarja je zal het tog moeten proberen neem ik aan ander's kom je er nooit achter of het dame's zijn

tenzij je dat microscoopje hebt in huis :) :) :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heren alle maal bedank voor het snelle antwoorden op mijn vraagen.

 

ik ga ze laaten ontkiemen en dan zien we wel verder.

 

het wort mijn 1e keer dus ik ben echt nog heele maal een beginner.

 

ik hou julie op de hoogte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT

Nu ik mn verhaal nog eens na lees is het inderdaad niet echt wat het zou moeten zijn.

Ik denk dat ik hem beter weg kan halen, klotpe toch niet veel van :specool

Sorry!

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Cannakid:

Ik vermoed dat ivaan touw wil maken en dan heeft hij wel degelijk mannelijk zaad nodig.

Mannelijke zaadjes kun je herkennen door het zaadje onder de microscoop te bekijken.

Let daarbij op de "tekening"op het zaadje. Als de tekening er zo: _|_ uitziet, kun je er zeker van zijn met een mannetje te maken te hebben.

Veel succes !

 

Waar haal je dat verhaal vandaan? Dit kan nooit kloppen omdat geslachtsbepaling bij alle Cannabis varianten niet alleen genetisch bepaald word.

Het zou heel mooi zij als je dat onder de microscoop zou kunnen zien, maar helaas dit is onmogelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit m`n duim gezogen.

Zal ik nooit meer doen. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kwaliteit van zaden heeft niets te maken met het aantal mannen en vrouwen dat eruit komt. Je kunt 10 steen goede zaden hebben die allemaal mannetjes worden, kwestie van pech en /of slechte omstandigheden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het zou heel mooi zij als je dat onder de microscoop zou kunnen zien, maar helaas dit is onmogelijk.

Praktisch heb je misschien gelijk maar feitelijk niet. Het is wel degelijk mogelijk om het geslacht te zien onder een microscoop echter gaat dit gepaard met nogal wat werk.

 

Ik heb het geprobeerd uitteleggen in het volgende topic.

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=42201

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...