Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dom Pachino

Matwey Buitenkweek 2007

Recommended Posts

die staan er mooi bij hoor :whistling

ben benieuwd hoe ze op je balkon gaan

 

laters :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo staan ze er nu bij.

 

Dit zijn 2 purple powers, die ik ergens guerilla heb gezet. Beetje licht van kleur. Ze staan nu 2 weekjes in de grond.

 

med_gallery_6564_2326_171827.jpg

 

 

Ondanks het matige zomerweer zie ik elke x dat ik kom kijken dat ze een stuk gegroeid zijn en we hebben nog zoizo een maand groei :whistling

 

med_gallery_6564_2326_125329.jpg

 

 

 

med_gallery_6564_2326_103586.jpg

 

 

 

med_gallery_6564_2326_144422.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit hoor. :verrygood

 

een beetje meer zon, en alles komt goed, ;)

 

greetz p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonnetje komt er aan :verrygood

Zo ziet het er op mn balkon uit. Dit zijn 2 nogal slungelige purple powers, ik heb ze in de kas laten staan omdat ze daar niet meer uit konden. Het ''deurtje'' van de kas is te klein voor de pot en ik kan ze er nu niet meer uithalen want tis 1 grote wortelbos. Je ziet duidelijk het verschil, ze stonden eerst buiten.. Onderin zijn ze enigsinds bossig en nr boven toe zie je dat ze steeds meer strekken. Hoge temperaturen en weinig licht in de kas.. Maargoed met wat buigen en knakken kom ik er wel en ik weet iig zeker dat ze niet natregenen als ze staan te bloeien. (Je ziet ook dat ik de rechterplant al geknakt heb)

 

med_gallery_6564_2326_270604.jpg

 

 

Hier de 3 NLX'jes, groeien nog zeker een stuk door ;) Middelste staat wat scheef door de wind. Eenmaal een paar weken in de bloei kan ik ze in het kasje aflaten bloeien zodat die ook droog staan.

 

med_gallery_6564_2326_185480.jpg

 

 

En de 5 lowriders

 

med_gallery_6564_2326_355639.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke :rofl :D :( ;) ;) :P :P

Politie heeft 10 minuten geleden al mn plantjes meegenomen :whistling

Met tranen in mn ogen moest ik ze zelf eruit rukken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ohhhhhhhhhh wat kl&^%**% voor je... :smoke :rofl :D

 

ook je guerilla? of is dat nog in leven

 

ik leef met je mee :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee mn guerilla staat er nog, hopen dat ik daar een hoop van af trek. GVD wat voelt dit klote zeg. Heel het jaar liefde geschonken en nu moek mn eigen kkzooi nog opgaan ruimen van mn ouders ook :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke :whistling

 

Hier kan ik me nou zo kwaad over maken. :rofl

Hebben die gladnekken nu echt niets beter te doen,dan iemand van z'n met bloed,zweet en tranen opgekweekte plantjes te beroven.

Ik vind dat gewoon crimineel,en vind dat dat srafbaar gesteld zou moet worden.

En dat ze dan jou ook nog zelf je meisjes laten vermoorden,vind ik nog wel het aller ergste. :D

Persoonlijk had ik ze lekker de t@#$ring laten krijgen,en ze zelf maar lekker laten werken.

Maar ja,je woont nog thuis,dus je wilt natuurlijk niet nog meer gezeik.

Ik wens je in ieder geval ontzettend veel sterkte,met dit grote verlies.

Ik duim voor je,zodat er van je andere plantjes nog een lekker paffertje voor je af mag komen. :(

Succ6

 

Nataraj

Share this post


Link to post
Share on other sites

he omg ik leef ook met je mee

weet je wie er de flikke gebeld eeft

vuile smeerlappe

hou je goed man en in het vervolg beter oplette

grts k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx voor medeleven, voelt toch wel fijn aan :D Ik heb geprobeerd om zo rustig mogelijk te blijven toen ze voor de deur stonden. Toch stond ik daar met een droge mond en trillende handjes :smoke Kwist bijna al zeker dat ze weg moesten toen ze er stonden. Ik heb tegen mn zusje gezegd, dat als ze mij de deur open hoorde doen dat ze de 3 lowriders meteen in een kast moest verstoppen. (Ik stond boven op het balkon toen ik de politie in mn tuin zag staan voor de deur, en mn zusje zat boven in der kamer muziek te luisteren. Deze lowriders heb ik dus kunnen redden :whistling

 

Toen ben ik naar beneden gegaan en gevraagd of ze een huiszoekingsbevel hadden. Dat hadden ze niet, maar als ik ze niet binnen had gelaten hadden ze meteen een machtigingsbevel gehaald zeiden ze. Toen heb ik ze mee naar boven genomen en daar troffen ze 5 planten aan. Ik moest ze weghalen en anders zouden ze een proces verbaal opmaken en zou ik wrs een boete krijgen. Ik heb ze uitgelegd dat het 5 planten waren en niet meer. ze zeiden toen dat elke top van mn stekken een plant moest voorstellen :rofl Ik heb ze keihard gedist met een paar voorbeelden. (bijv die nieuwe actie om kleine teelers harder aan te pakken, daar stond '' van de 5 balkonplanten die gedoogd worden kan een kg wiet gehaald worden'' Ik zei '' dus van 5 van deze topjes komt een kg wiet'', daar hadden ze niet van terug. Maar omdat ze klachten hadden moest ik ze weghalen. De klachten komen van het nabijgelegen klotegemeentehuis..

Ik zou graag wraak nemen door een kliko door de ruit te smijten maar volgens mij werk ik mezelf dan alleen maar meer in de nesten.

 

De planten in de kas zijn inmiddels huge, dus ik hoop dak alsnog een lekker rokertje over hou. Uiteraard blijf ik gewoon updates posten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wouw. :rofl

 

Staat die kas op een andere lokatie dan?

Ik ben zo blij om te lezen,dat je die nog hebt. :whistling

Groetjes,

 

Nataraj

 

 

P.S:Die ambtenaren daar aan de overkant,daar moet je gewoon een kannetje supervette canna melk voor al die koffiedie ze zuipen bij de apparaten zetten.

Dan hebben ze er tenminste ook een beetje ervaring mee. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuut tuuuuut %&%&juut een egte vent word geen ..........

 

 

gecondoleerd man,

je bent gesjaakt en hard ook iemand heeft je waarschijnlijk genaaid bij de politie :whistling niet cool

 

maar suc6 met de rest van je kweek :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier de kas update:

 

zoek de persoon

med_gallery_6564_2326_153414.jpg

 

 

 

med_gallery_6564_2326_95009.jpg

 

 

 

med_gallery_6564_2326_3307.jpg

 

 

De grootste 2 zijn nu zo'n 2 meter hoog en 1.7 meter breed :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
med_gallery_6564_2326_153414.jpg

 

Ziet er super uit,maar de plant op deze foto,is zeker een mannetje. :smoke

 

:whistling

 

Ik zal hem maar snel weghalen. :rofl

 

 

Groetjes,

 

nataraj

Share this post


Link to post
Share on other sites
is dat geen brandnetel?

 

 

Ja idd Tomas,je zou wel eens gelijk kunnen hebben. :whistling :smoke

Na nadere inspectie,denk ik ook aan een brandnetel. :rofl

Maarja,ze zijn ook nou verwant,he. :D

Groetjes,

 

Nataraj

Share this post


Link to post
Share on other sites

die kun je als middel tegen ongedierte gebruiken (heb ik hier gelezen). Goed idee om die ook te gaan kweken :whistling :rofl :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeah, alles is droog en zit in weckpotten. Van de planten in de kas heb ik +- 500 gram droog gehaald dus 250 gram de man. Van mn lowriders 2 gram B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

500 gram maar van 22.2 vierkante meter plant in je kassie?? Als ik ze zo zag d8 ik meer aan 400 per plant.. Vroeg geknipt ivm toprot of hoe? Ik wil foto's van planten met toppen B)

 

Groet Pk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel toppen waren niet lekker ontwikkeld. Vooral de kleine midden en onderin de planten. Die hadden echt een dik licht tekkort dus die heb ik maar geschrapt. De toprot viel wel mee, maar begon langzaam ook op te zetten. Heb ze een week te vroeg moeten knippen, maarja dat wist ik van te voren wel een beetje, is niet zo'n buitensoortje, laat begonnen met bloei plus een kutzomer :rolleyes2: Volgend jaar beter B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...