Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
scratch

Licht

Recommended Posts

hoi,

 

in de groeifase heb je ong. 18 uur licht per dag nodig maar ik heb zo geen timer en ik moet altijd de stekker insteken of uittrekken maar wegens mijn werk is het soms moeilijk om het altijd dezelfde periodes te houden mijn vraag is nu kan je die 18 uur licht in stukken doen of moet het echt 18 uur aan een stuk licht zijn

 

alvast bedankt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lichtperiode moet aaneen gesloten zijn.

 

Zou niet met me uren gaan klooien, koop gewoon een timer, kost bijna niks.

 

Stickie is duurder tegenwoordig :)

 

Heb je voor de rest wel alles?

 

SA

Share this post


Link to post
Share on other sites

bwa, of ik alles heb kweniet. maar nu is mijn eerste keer en het is nogal ghetto maar ik heb het gevoel dat het goed gaat komen de eerste bladjes zijn er al. maar de volgende kweek sessie ga ik wat meer investeren :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Scratch

 

Zover als ik nu begrijp heb je weinig apparatuur hangen.

Vertel eens wat over je opzet en wat je gebruikt.

 

Als je je volgende investering van deze kweek moet doen dien je toch het minimale te gebruiken, anders heb je meer stroomkosten :( , tenzij je met spaarlampen werkt. :)

 

toch veel succes

 

SA

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar je kan niet beginnen zonder te investeren!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hee Scratch

 

Zover als ik nu begrijp heb je weinig apparatuur hangen.

Vertel eens wat over je opzet en wat je gebruikt.

 

 

SA

 

wel, ik heb een kast helemaal wit vanbinnen van ong 2m op 2m, ik heb er 2 lampen inhangen van 150 watt en voor ventilatie gebruik ik een ventilator en in mijn kast heb ik een labyrinth gecreeerd zodat er geen ongedierte komt maar ik weet dat het geen goeie oogst ofzo zal zijn maar al heb ik maar 10 gram dan is deze jongen al blij :) maar binnen een maandje als ik geld heb ga ik ies een hps-setje komt met een softbox en dan ga ik het wat professioneler aanpakken maar eerst moet ik nog wat kennis bijschaven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...