Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Drlxl

Vitaminen En Blowen

Recommended Posts

Hi,

 

Ik ben Babs en een "beginneling" blower.

Ik doe met een zakje wiet (1grm) toch echt wel minimaal een week.

Dus mijn vrienden noemen we ook wel een goedkope blower.

 

Maar goed hier dus mijn vraag.

Is het zo dat vitaminen je "stonedheid" (bij gebrek aan beter woord) verminderen?

 

achtergond info:

Me zusje was een beetje veel te stoned (ook alcahol gehad) en toen gaf een vriend van me haar multivitaminen en na een klein kwartiertje begon ze zich beter te voelen.

 

Dus begon in me af te vragen zit dat in je hoofd dat je je beter voelt, of is er echt bewezen dat vitiminen je "stonedheid" verminderen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is wel bekend dat bij verscheidene drugs vitaminen en suiker gegeven worden bij een bad trip en dat werkt volgens mij wel degelijk ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoned worden breekt een deel van de aanwezige vitamine af, maar of je minder stoned wordt als je dat aanvult betwijfel ik. Je weerstand wordt door blowen wel vermindert en dat kan je met de vitamines aanvullen. Maar een te heftige high zou ik afzwakken door wat frisse lucht en wat zoets te eten of drinken en niet door een vitaminepil.

 

Groetjes Freud

Share this post


Link to post
Share on other sites

De meeste vitamine-pillen geven er ook een energieboost bij.

 

In mijn werkkring ;) wordt als antikatermiddel gebruik gemaakt van

 

1 Supradyn

1 dragee vit. b. complex

1 Ibuprofen 400 mg.

 

Geheel naar de tering van een avondje stappen, zie je de gebruikers van dit recept 15 minuten later energiek en goedgehumeurd over de afdeling wandelen.

 

Om het zg. Out gaan te voorkomen, is een combinatie van frisse lucht en het nuttigen van zoetigheid belangrijk, desnoods een glas warm water met twee eetlepels suiker erin opgelost. Praktische kant van dit verhaal is dat frisse lucht zich buiten bevindt, en je toch liever daar iemand over ze nek laat gaan dan binnen-

Verder maakt men vaak de fout, iemand die out gegaan is, uit alle macht overeind te houden. Het slachtoffer is slechts flauwgevallen omdat de hersenen even geen zuurstof meer kregen vanwege een bloeddrukverlaging. Het menselijk lichaam reageert erop door geheel te verslappen en de hersenen op gelijke hoogte te brengen met de rest van het lichaam. Zo kan het bloed, met erin de zuurstof, met hulp van de zwaartekracht naar de hersenen vloeien, het slachtoffer zal nog sneller bijkomen als de benen even wat hoger worden gehouden.

Zo heb ik iemand eens vijf minuten onmachtig in de armen van een beveiligingsjongen zien hangen - en maar niet naar mij luisteren he, vooral omhoog blijven houden-

 

Groet Joost

Share this post


Link to post
Share on other sites
Verder maakt men vaak de fout, iemand die out gegaan is, uit alle macht overeind te houden. Het slachtoffer is slechts flauwgevallen omdat de hersenen even geen zuurstof meer kregen vanwege een bloeddrukverlaging. Het menselijk lichaam reageert erop door geheel te verslappen en de hersenen op gelijke hoogte te brengen met de rest van het lichaam. Zo kan het bloed, met erin de zuurstof, met hulp van de zwaartekracht naar de hersenen vloeien, het slachtoffer zal nog sneller bijkomen als de benen even wat hoger worden gehouden.

Zo heb ik iemand eens vijf minuten onmachtig in de armen van een beveiligingsjongen zien hangen - en maar niet naar mij luisteren he, vooral omhoog blijven houden-

 

Groet Joost

 

 

Ja dat zuurstof te kort heb ik dan welleens volgens mij , als ik te snel opsta want dan word het bij mij zwart voor mn ogen ( en op een paar uitzonderingen na zo goed als flauw gevallen) :no

 

Is dit miss een lage bloeddruk dan ook?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ook, als ik er aan denk sta ik dan ook niet te snel op, in ieder geval niet mijn hoofd te snel omhoog :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...