Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sappie

Bijna Op Zn Einde

Recommended Posts

Hallo mensen ik wou graag wat reacties op hoe het verloop is van m'n eerste keer.

En uiteraard goeie tips om van die colaflessen te krijgen zoals vele foto's hier op het forum.

 

 

 

 

ps kijk even op mn galerij want foto's plaatsen lukt niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat bedoel je met 'Bijna Op Zn Einde , nog een weekie' ?

Zo te zien ben je net begonnen.. en wat Skills al zei, ze zijn enorm aan het strekken, zoekend naar licht. Dichter op het licht ermee!

 

edit:

ik zie nu een paar wazige hps pics in je gallerij van magere topjes.. vertel eens wat meer over je setup, soort, etc. etc. etc. etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik/lees/leer HIER aub.

 

Ok komt ie ik heb een growtent van 1.20 1.20 bij 2.00 een ruck 125 4 standen afzuiger,een 600 watt philips lamp, uiteraard een koolstof filter en een kacheltje die tevens koude lucht kan blazen.Ik heb ze gelijk na 2 dagen in de bloei gezet heb verder niks zoals ph+ec meter geef ze canna voeding en verder niks ze staan nu 7 weken in de bloei en die lange die dr bij staat weet ik echt niet wat dat is was een zaadje uit mn buitenwiet van vorig jaar de rest is pp volgende x maar eerst ff week tot 2 laten groeien en dan in de bloei ik heb aardig wat ruimte over nu kwa hoogte betreft en inderdaad is niks vergeleken met die colaflessen die ik hier zie maar goed voor de eerste x ben ik best trots haha groetjes sappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...