Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Amnesia Lover

Help Politie Langs Geweest

Recommended Posts

Had maar naar mij geluisterd he :P

 

Eigenlijk wel, en als je zo denkt he, ze waren maar een halve meter bij mijn hokje geweest,

hij hoefde alleen die deur open te doen,en mijn inblaas slang duwde hij ook nog aan de zijkant,

nu dat ik achteraf denk,kan ik er echt om lachen. :verrygood wat een adrenalin he

 

mijn 5 de kweek word een knaller, want ik geloof ook nog eens in god,kijk wat ik nou allemaal mee

maak, en ik was ook nog eigenlijk gestopt met kweken,

in die hok zit gewoon de beste product die ik in mijn hele leven heeft gerookt, dat voel ik.

 

 

maar, die andere gasten hadden helemaal gelijk.

Stel nou dat ze wel waren gekomen( en daar wil ik nou helemaal niet nadenken).

 

groetjes BE

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi BE, fijn voor je, denk toch "n goeie beslissing dat je er nu maar 5 hebt staan, het is pas 2 dagen geleden he, wil niet pessimistisch doen maar je bent er nog niet. Gr. opa :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

 

Ja mijn hokje is 3 bij 4 en ook nog 2.2 hoog.

Hij hoefde alleen maar de deur open te doen.

Je gelooft me, of niet.

Ze hebben volgens mijn nog niks gemerkt maar..........

 

Zoals Mannie/Opa ook al zei'ik ben nu nog op de derde dag' dus

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

 

gr. Tokkie

Ook al komen ze terug,ik heb de grootste schade al gehad volgens mijn,ik heb 27 plantjes weggegooit, en mijn schoonzus hebben ze meegenomen...

Ik heb er nu maar 5 planten staan.

 

En als ze komen(hoop van niet natuurlijk), kunnen ze me niks meer doen,behalve me 5 plantjes.

Of niet Tokkie........

 

groetjes BE

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Er zullen altijd mensen blijven die zeggen: 'had maar naar me geluisterd'. Als je doorgaat met 5 planten of toch niet had geschoond en ze waren op je deurtje komen kloppen terwijl er 30+ stonden.

 

Je kan niet iedereen naar de zin maken, het gaat om jouw gemoedsrust en die van je vrouw.

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker weer ouwe vrouwtjes op racefietsen overvallen he?

 

echt een criminele familie hoor :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon laten staan !

 

Als ze het hadden gezien waren de planten/lampen gelijk mee in vuilniszakken gegaan ! Geloof me ze geven je geen min te tijd om weg te halen.

 

en wat zijn nou 30 planten

Share this post


Link to post
Share on other sites
en wat zijn nou 30 planten

 

dat zijn er 25 te veel , helemaal voor iemand in zijn situatie!

(ze zijn trouwens al weg)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn hokje is 4 bij 3 meter groot en 2.20 hoogte.

1500 kup inblaas en 1500kup afzuiger,filter en met 3 lampen 600w

ik had 20x specikuipen van 65 liter en 20x 10 liter potten(nu heb ik er 5 in de specikuip over,ik denk dat ik nou al spijt heeft om de rest weggegooit te hebben. :P ik heb nu zelf 5 planten staan op 2m2 in 65 literkuipen en het past maar net.er hangt 2 keer 6oo watt boven.dus hoe jij dat allemaal belicht heb gekregen snap ik geen hol van?je opbrengsten die tegenvielen dat snap ik dan weer wel :jump: ps sorry ik snap het gewoon niet :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
:P ik heb nu zelf 5 planten staan op 2m2 in 65 literkuipen en het past maar net.er hangt 2 keer 6oo watt boven.dus hoe jij dat allemaal belicht heb gekregen snap ik geen hol van?je opbrengsten die tegenvielen dat snap ik dan weer wel :jump: ps sorry ik snap het gewoon niet :verrygood

 

Je heeft helemaal gelijk, het was ook heel moeilijk, maar het lukte me wel!

 

Ik had 20 specikuipen aan de randen gezet en in het midden de rest.1 specikuip moet ongeveer 50/60 cm breed zijn(ik ga nou even niet percies meten hoe breed het was), je mag van mijn berekenen.Zelf heb ik het niet berekent maar wel op praktijk gezet :P Me hokje 3 bij 4 meter,daar kan ook nog eens een paar cm bij komen(die ga ik nou ook niet even percies meten)

 

En je zou misschien ook wel een beetje overzicht kunnen hebben hoe ik ze

waterbeurt moest geven,heel moeilijk dus.

 

En nog een ding, beste krat wat is er aan de hand,

eerst wil je niet geloven dat de politie mijn hokje niet gemerkt hebben, en nu zeg je dat het niet kan passen.

Is er iets mis met mijn of met jouw,of .........( ik ben niet boos op je,maar je bent wel een rare gozer :huh: )

 

groetjes BE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap niet goed waarom julie moi=eilijk water kunne geven.

 

Neem een plastick regenpijp.

 

De maat moet je zelf weten 8........10.......12cm.

Je dondert de hoeveelheid aan de ene kant er in en de andere kant heb je in de kuip gezet en dan komt het toch op ze plekkie.

 

 

ik doe het al weken zo en gaat perfect.

 

moeilijke Jongens :jump: :verrygood :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke nog een keer dan mijn hokje is 130 cm bij 190cm hier passen net 5 kuipen in van 65 liter er hangen 2 keer 600 watt boven de laatste ronde was door de goede kweektemperatuur nu o.8 gram de watt :verrygood de deur zit in de midden dus watergeven gaat goed ze staan als de 5 op een dobbelsteen.dus als ik met 3 lampen zou gaan werken zou ik me hokje grooter gaan maken.130 cm bij 330 ofzo.dan zou ik voor het gemak een tweede deur maken om water te geven.dus ik weet niet wat jij gedaan heb maar vind het gewoon een beetje raar net als de rest van je verhaal.maar mischien ben ik wel te stoned om je opstelling voor te stellen ,maar denk het niet :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

 

Is goed jonge, ze zijn nog steeds niet terug gekomen(politiedan :P ).

 

En over die deur,ik heb maar 1 deur aan de zijkant, 2 of meerdere deuren kan niet omdat ik de hele breedtevan de zolder gebruikt, en over de lengte kan ik nog 2 meter erbij gebruiken als ik zo het wil uitbreiden, :verrygood als je bij mijn op zolder komt heb je 2 ruimtes een 3+ bij 4+ en een 2+ bij 3+ meters.

Misschien ben je een beetje stoned om te berekenen mijn zolder is dus 3+meter breed en 6+meters lenghte.

En als volgt.............

En politie is natuurlijk in mijn eeste ruimte geweest,hij had geen zaklantarn en het was donker,hij had ook nog een een papier bijdehand,en hij riep naar mijn naam die dachten dat ik boven was..........

als het nog steeds niet duidelijk is dan vraag je het maar hoor,ik heb toch niks te dooen :jump:

 

groetjes BE

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke omdat het mag :P ik kan zelf 6 kuipen van 65 liter kwijt op 2 m 2 dat is goed voor 2 keer 600 watt,u had 3 keer 6oo watt dat is goed voor 3 m 3 hoe heb je in hemels naam al die kuipen en potten op die eene m2 gekreegen?sorry snap het nog steeds niet maar ben wel weer stoned dat wel.gaa natuurlijk niet liegen tegen oom agent als ik zeg dat het voor eigengebruik is dus ik moet wel :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
mijn 5 de kweek word een knaller, want ik geloof ook nog eens in god,

in die hok zit gewoon de beste product die ik in mijn hele leven heeft gerookt, dat voel ik.

 

Waarschijnlijk heb ik alleen geluk gehad, want die 5 planten die ik over heb gehouden zit vol met spint.

Ik heb ze bestrijdingsmiddelen van bayer gespoten (3 week bloei).en alle spinnenwebben op de takken en bladeren af geveegd met natte wcpapier inc. alle bladeren want ,die hadden allemaal witte stippen op de blad en slijm achter de blad..morgen ga ik weer spuiten, ik word er echt niet goed van

 

En het belangrijkste ze zijn nog steeds niet terug gekomen......

 

Groetjes BE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spint is al te zien in een vrij vroeg stadium, als de toppen al onder de spinnenrag zitten ben je aardig ver heen. Ik hoop dat ze je planten niet teveel beschadigd hebben.

 

Mikeh (geloof ik) hanteert de stofzuiger voor dit soort dingen.

 

Succes!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...