Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

coolceys

Welke Soorten Kunnen Tegen Hitte?

Recommended Posts

High!

Vraag:een kennis wil in zuid spanje een hokkie bouwen,buiten is onmogelijk,ook geen kelder aanwezig...

Welke soortjes zouden nou goed tegen de hitte kunnen?

In de zomer is 40 graden c geen uitzondering(zuid spanje),dacht zelf aan de soorten die ze in marokko bv hebben,daar schijnt t ook wel eens warm te worden..,iemand een idee wat ze daar hebben?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt er ook een beetje aan waar die zit in spanje...aan de kust, want dan heb je een lekker zeewindje erbij!

En dan is het een stuk aangenamer voor het plantje1

Ik zit zelf ook regelmatig in spanje, en daar kweken ze hun plantjes lekker buiten, aan de kant waar de meeste wind vandaan komt!

Nou heb je wel eens van die warme maanden dan zet je een paal langs je plant en daar laat je een slang over lopen en daar prik je dan kleine gaatjes in, die laat je dan in de warmste uren lekker druppen!

Zo heb ik het gezien en dat gaat ze goed af daar! :verrygood

Welk soortje je moet nemen, is ook weer afhankelijk van waar je zit aan de kust of in het binnenland!

 

En voor binnen...ja een airco maby een idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou me gaan verdiepen in kweken met co2.

 

verder gebruik de zoek functie....

 

met co2 elke 6 weken een oogst

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...