Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
clio

Tweeling Uit 1 Zaadje

Recommended Posts

Ja heb ik al eens gezien , al paar keer met buitenplanten, de ene geeft minder opbrengst kan ik je al wel vertellen uit ervaring.

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel vaag , heb het ook nog nooi gezien :j

 

weet je zeker dat er geen 2 zaadjes in die steenwolplug zitten ?

 

ziet er wel heel :specool uit.

 

Schaapie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ziet er wel mooi uit!

 

heb jij ff geluk :specool

 

 

 

ltrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het steeltje is wel verdomd paars zeg!! Dat hoort niet zo lijkt me..

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, leuk man! :specool

ben benieuwd wat die gaan doen.

succes!

 

-grz- Kid

 

PS; je plantjes hebben wel veel stres!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreemd gezicht, maar het komt vaker voor. Dat kleine uitlopertje zal het of niet redden, of zoals Buble al aangaf slecht ontwikkelen. Door die er nu al uit te knippen geef je de plant de gelegenheid alles op het overgebleven uitlopertje te zetten waardoor deze zich waarschijnlijk sneller zal ontwikkelen. Het laten staan en kijken wat het wordt kan natuurlijk ook...

 

Volgens ons aller Eskobar is het het resultaat van overbevruchting. Teveel stuifmeel waardoor een stamper dubbel bevrucht is. Ik denk dat hij daarin gelijk heeft. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx voor de reacties, ik laat hem nog ff staan om te kijken wat hij gaat doen. Vind het wel een grappig plantje eigenlijk. Het steeltje is op de foto wel erg paars ja, in het echt lijkt dat toch wat minder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij sommige bomen, die enorme wortels hebben, komen soms ook de wortels de grond uit zetten, en komt daar een nieuw boompje uitgegroeit, maar daar is dit nog te jong voor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ja maar dit is nog laaaaaaaaang geen boom hoor. Ik zal wel af en toe een piccie posten. Ben zelf ook wel benieuwd hoe dit verder gaat. Het is trouwens een Shiva 2 van Sensi Seeds.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Staff

Heb net hetzelfde voor met een grapefuit :specool , idd is de ene veel sterker dan de andere.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou hem ook laten staan je hebt misschien wel 2 meiden :specool of zou het kunnen dat de 1ne man en andere vrouw is?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Leuk. Bij mij zou 'schattig' in dit geval zwaar concureren met 'niet efficient voor de plant'.

Maar wel nieuwsgierig naar de ontwikkeling van deze zaailing.

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb ik nog nooit gezien, een tweeling ben benieuwd hoe hij het gaat doen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

@miss j

 

Bij mij wint de nieuwsgierigheid het toch dus ik ga gewoon ff afwachten wat het wordt.

 

 

 

@sw^

 

 

Ik weet niet of dat mogelijk zou zijn 1 man en 1 vrouw uit 1 zaadje, lijkt me wel :specool als dat zou gebeuren.

Ze staan al op 12 uur dus het is nog ff afwachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vreemd gezicht, maar het komt vaker voor. Dat kleine uitlopertje zal het of niet redden, of zoals Buble al aangaf slecht ontwikkelen. Door die er nu al uit te knippen geef je de plant de gelegenheid alles op het overgebleven uitlopertje te zetten waardoor deze zich waarschijnlijk sneller zal ontwikkelen. Het laten staan en kijken wat het wordt kan natuurlijk ook...

 

Volgens ons aller Eskobar is het het resultaat van overbevruchting. Teveel stuifmeel waardoor een stamper dubbel bevrucht is. Ik denk dat hij daarin gelijk heeft. :(

 

Het is vermoedlijk spontane ploïdevorming,heb het al vaker gezien.Om er meer over te willen weten moet je bij Speescees kijken die geeft een goede uiteenzetting.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Thugboy heeft vandaag ook een tweeling gepost. Hoe is het nu met deze afgelopen?

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er hier buiten ook zo ene staan. 1 tak groeit normaal, de andere blijft achter en lijkt eerder op een zijtak qua grootte.

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ook benieuwd hoe hij er uiteindelijk uit is komen zien, maar dat zullen we denk ik nooit te weten komen omdat dit topic al behoorlijk oud is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...